AdWords Blog - Linki Sponsorowane Wrocław | SmartYou

Atrybucja konwersji, cross-device – czyli komu podziękować za konwersję? Część 1

Narzędzia

Marketing internetowy jak żaden inny daje nam dziś możliwości do bardzo dokładnej oceny skuteczności poszczególnych działań oraz wykorzystywanych narzędzi. Prowadząc działalność, którą promujemy w internecie, możemy następnie sprawdzać dane, czy to w Google Analytics, czy też w wewnętrznych panelach z danymi dla poszczególnych narzędzi i oceniać, które z kanałów cechuje największa skuteczność.

Najistotniejszą z punktu widzenia każdego biznesu jest konwersja, czyli pożądane przez nas działanie, które ma wykonać użytkownik odwiedzający naszą stronę. Może być to zarówno zakup produktu, jak i zapis na newsletter czy wysłanie formularza. Jeśli konwersja się dokona, ważną kwestią jest nasza ocena, co – które narzędzie, kanał, urządzenie – doprowadziło do tej konwersji. Jak zrobić to właściwie, by nie przecenić jednego z elementów kosztem innego?

0 Komentarzy
zobacz więcej

Rozwiązania Google, których nie zobaczysz w Polsce

Google Adwords >> narzędzia AdWords

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda kwestia elementów Google AdWords które mają ograniczenia terytorialne? Czy są rzeczy dostępne np. w US / UK czy w innym kraju których nie wyklikamy na naszych polskich kontach?

Sprawdźcie listę 13-stu rozwiązań których na próżno szukać na polskich kontach AdWords!

0 Komentarzy
zobacz więcej

Błędy Językowe w Reklamach AdWords

Copywriting

Kondycja języka polskiego w Internecie nie jest zbyt dobra. Po pierwsze – nie da się kontrolować poprawności setek tysięcy wpisów w ramach komentarzy pod sieciowymi materiałami. Po drugie – często można się natknąć na treści humorystyczne, gdzie błędy ortograficzne popełniane są celowo np. „co ja pacze?”. Moim zdaniem jest to zjawisko negatywne, ponieważ tego typu „ironicznie” napisane słowa zapadają nam w pamięć – tym mocniej, im więcej czasu spędzamy przeglądając portale prezentujące taką zawartość.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Testy A/B w Google AdWords

Google Adwords >> narzędzia AdWords

O roli i znaczeniu testów A/B w e-marketingu powiedziano i napisano już bardzo wiele, także na naszym blogu. Przywoływanie przykładów testów, które odniosły spektakularny sukces jest proste, prawdopodobnie w większości książek poświęconej tej tematyce będą się powtarzały te najpopularniejsze. Co innego jednak czytać peany na cześć różnego rodzaju studiów przypadków, zachwycać się prostotą rozwiązań, pomysłowością i fantastycznymi wynikami, a co innego zastosować ich ideę w codziennej pracy.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Rozszerzenia Reklam Tekstowych AdWords

Google Adwords >> reklamy w AdWords

Rozszerzenia reklam tekstowych AdWords mogą odczuwalnie poprawić jakość naszych przekazów, a co za tym idzie są w stanie zwiększyć ich skuteczność a nawet wpłynąć na obniżenie średnich kosztów za kliknięcie. W artykule przedstawiamy wszystkie dostępne obecnie rozszerzenia reklam oraz opisujemy metody implementacji i korzyści wynikające z ich wykorzystania.

zobacz więcej

Podsumowanie Nowości AdWords 2016

Wydarzenia/Nowości >> Nowości AdWords

Z całą pewnością rok 2016 w Google AdWords był pod wieloma względami szczególny – po raz pierwszy od istnienia programu wygląd wyników wyszukiwania został tak mocno zmieniony a złota zasada reklam tekstowych (25–35–35–35) przestała obowiązywać. Znaczenie mobile, tak szumnie powtarzane przy każdej możliwej okazji, nabrało nowych barw a sam Google wprowadził szereg zmian dostosowując się do nowej rzeczywistości.

Podobnie jak w poprzednim roku postanowiłem przejrzeć wszystkie nowości które pojawiły się w 2016 i spisać ich podsumowanie abyście mogli prześledzić czy czasem coś ciekawego nie umknęło Waszej uwadze.

0 Komentarzy
zobacz więcej

W jaki Sposób Twój Umysł Sabotuje Działania Optymalizacyjne?

Psychologia

Od jakiegoś czasu prowadzisz kampanie online, za pomocą których promujesz swoje usługi. Codziennie patrzysz na statystyki, analizujesz dane i pieczołowicie modyfikujesz parametry tak, aby współczynnik konwersji był coraz wyższy. Jesteś zadowolony, że wszystko działa tak, jak powinno. To nie pierwszy i nie ostatni raz, gdy Twoja intuicja błędnie podpowiedziała Ci, że całość funkcjonuje najlepiej jak się da. Już zdążyłeś przenieść swoją koncentrację na kolejną pozycję z aktualnej listy zadań, nie zdając sobie sprawy z tego, że pieniądze przeznaczone na działania marketingowe mogłyby być dużo lepiej rozlokowane.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Google Shopping Day in Warsaw, czyli co nowego w Kampaniach Produktowych Google

Google Adwords >> Zakupy Google

Na początku września miał miejsce, organizowany pierwszy raz w Warszawie (i w ogóle w Polsce), Google Shopping Day. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli poznać najlepsze praktyki związane z tworzeniem oraz optymalizacją kampanii zakupowych a także zobaczyć jak przyszłość zakupów w internecie widzi Google oraz jakie nowości planuje wprowadzić w ciągu najbliższych lat.

Mieliśmy przyjemność wziąć udział w tym wydarzeniu, dzięki czemu przygotowaliśmy dla Was relację w której opisujemy kilka najciekawszych praktyk, nowości oraz trendów związanych z kampaniami zakupowymi Google.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Relacja z Dnia Google dla Agencji 2016

Wydarzenia/Nowości >> Wydarzenia

Już po raz czwarty przedstawiciele najlepszych agencji partnerskich Google w Europie Środkowo-Wschodniej spotkali się na CEE Agency Day, czyli Dniu Google dla Agencji. Wydarzenie z każdym rokiem nabiera coraz większego rozmachu. Po zeszłorocznej konferencji na praskich Hradczanach, tym razem prelekcje prowadzone były w ośrodku położonym na Ateńskiej Riwierze. Jeśli chodzi o miejsce, poprzeczka została więc zawieszona bardzo wysoko i z pewnością wszyscy uczestnicy zastanawiają się już dziś, do jakiej lokalizacji zostaną zaproszeni za rok. Było nam niezwykle miło także brać udział w tym wydarzeniu, a o szczegółach możecie się dowiedzieć z poniższej relacji.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Rozszerzone reklamy AdWords – szansa czy przekleństwo?

Google Adwords >> reklamy w AdWords

Rozszerzone reklamy tekstowe pojawiły się dość niespodziewanie i narobiły sporo zamieszania – choć ogłoszone na Google Performance Summit to jednak wstępne zapowiedzi mówiły o ich wyjściu z bety gdzieś w połowie września 2016.

Post z oficjalnego bloga nie pozostawił jednak żadnych wątpliwości – rewolucja w reklamach AdWords nadeszła znacznie szybciej.

I zaskoczyła.

Wszystkich.

Jak zatem powinniśmy zareagować? Czy faktycznie reklamy rozszerzone wprowadzają nową jakość i powinniśmy jak najszybciej dokonać ich aktualizacji?

0 Komentarzy
zobacz więcej