Adwords: Jak ustawić Śledzenie Konwersji - Google AdWords Blog | SmartYou

Adwords: Jak ustawić Śledzenie Konwersji

video poradniki >> konwersje, optymalizacja

Jak ustawić śledzenie konwersji, które pozwala sprawdzić które reklamy generują najwięcej pożądanych akcji użytkowników, takich jak wypełniony formularz, rejestracja czy zakup produktu:

Nie przegap już żadnego artykułu!

Zapisz się do naszego kanału RSS.

Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics. Doradza klientom SmartYou jak optymalnie wykorzystywać kampanie PPC do osiągania celów biznesowych. Interesuje się analityką internetową oraz optymalizacją współczynnika konwersji. Zawsze trzyma rękę na plusie i wie, jak zastosować wszystkie nowe narzędzia i rozwiązania w branży.

  • Wszędzie dużo o mierzeniu konwersji, ale mało o Tag Managerze… To magiczne narzędzie, które umożliwia prace bez proszenia się programistów o wstawianie kodu (lub danie dostępu do kodu).
    Niewiele jest materiałów na ten temat, oprócz książki Marketing Lab, którą przeczytałam i dalej jestem głodna wiedzy i wciąż robię coś nie tak ;p
    Może wiesz coś na ten temat i możesz napisać kilka artykułów :)

    • Piotr Stryjniak

      Witaj, Tag Managera również używamy i sobie chwalimy ;) Teraz wchodzi wersja v2 (obecnie beta) więc myślę, że będzie to dobra pora aby przybliżyć nieco naszym czytelnikom to narzędzie :)