Co się stało z moim z Wynikiem Jakości? - Google AdWords Blog | SmartYou

Co się stało z moim z Wynikiem Jakości?

Wydarzenia/Nowości >> Nowości AdWords

home_alone_macaulay_culkin_kevin_mccallister_boy_fear_shout_fright_346_1600x1200Jeżeli ostatnimi czasy zauważyliście zmiany w Wyniku Jakości i co gorsza, są to zmiany negatywne, zapewne zachodzicie w głowę co stało się z Waszym kontem.

Błędy w optymalizacji? Może zbyt rzadko wprowadzane zmiany? Problemów nie powinniśmy szukać po Naszej stronie ponieważ winne jest samo… Google.

Dzisiaj, na oficjalnym koncie Google AdWords, została ogłoszona zmiana w zliczaniu Quality Score. Zmiany mają na celu lepsze odzwierciedlenie wyświetlanego Wyniku Jakości (na poziomie słów kluczowych) co zapewne przełoży się na ich większą różnorodność (dotychczas przy dobrze zarządzanym koncie dominowały 7 oraz 10 natomiast 8 czy 9 były bardzo rzadko spotykane).

W komunikacie Google zastrzega, że sam mechanizm zliczania Wyniku Jakości nie uległ zmianie. Osobiście jednak uważam, że takie tłumaczenie nie do końca przekona każdego (czyt. Klientów agencji).

Pozostaje tylko mieć nadzieje, że wprowadzone zmiany faktycznie pomogą w ocenie działań optymalizacyjnych na koncie.

Nie przegap już żadnego artykułu!

Zapisz się do naszego kanału RSS.

Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics. Doradza klientom SmartYou jak optymalnie wykorzystywać kampanie PPC do osiągania celów biznesowych. Interesuje się analityką internetową oraz optymalizacją współczynnika konwersji. Zawsze trzyma rękę na plusie i wie, jak zastosować wszystkie nowe narzędzia i rozwiązania w branży.