Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista artykułów

Kierowanie Reklam na Tablety teraz w Google Adwords

  • Autor: Piotr Stryjniak
  • Aktualizacja:

Kilka dni temu Google na swoim oficjalnym blogu ogłosił wprowadzenie nowej funkcji kierowania reklam – w ciągu następnych kilku tygodni na wszystkich kontach ma się pojawić opcja kierowania reklam na tablety. Z początku mają być to produkty firmy Apple, jednakże z czasem zostaną wprowadzone również inne urządzenia (a bardziej ściśle: inne systemy operacyjne tabletów).

Opcja ta jest (będzie) dostępna na koncie w sekcji „Ustawienia” >> „Sieci i Urządzenia” >> „Urządzenia”

Po sprawdzeniu okazało się, że na naszych kontach opcja nie jest jeszcze dostępna.

Jakie korzyści da nam ta funkcja?

Sektor tabletów jest z całą pewnością bardzo atrakcyjny – ich popularność szybko rośnie, nie dziwi zatem udostępnienie takiej funkcji przez Google. Jednakże, patrząc przez pryzmat naszego kraju, nie są to jeszcze popularne u nas urządzenia.

Mając podłączony program Google Analytics pod naszą stronę jesteśmy w stanie sprawdzić jaka ilość odwiedzających osób korzysta z urządzeń przenośnych – raport ten znajdziesz:

Zakładka „Użytkownicy” >> „Google Mobile” >> „Urządzenia przenośne”

Kierowanie reklam na Tablety Google Adwords

W tym wypadku użytkownicy urządzeń mobilnych stanowią niecały 1% wszystkich odwiedzających. W przypadku Ipada jest to 0,4%.

Wartości te nie robią większego wrażenia, polecam jednak ich monitorowanie – jak już było wspomniane rynek mobilny rozwija się bardzo dynamicznie i również w Polsce widzimy prawdziwy boom na smartphone’y. Warto zatem trzymać rękę na pulsie aby wiedzieć kiedy podjąć odpowiednie działania.

Dodatkowe informacje:
[box type=”info”]Search Engine Watch [ang]
Adwords Polska Blog [/box]

Podziel się:
Obserwuj nas:
Kategorie: Google Ads

Poczekaj, to nie wszystko!

Polecane artykuły

Wróć na górę