Kim są Podobni Użytkownicy? cz. 2/2 - Google AdWords Blog | SmartYou

Kim są Podobni Użytkownicy? cz. 2/2

Google Adwords >> techniki zaawansowane

W pierwszej części posta dowiedziałeś się już na czym polega funkcja kierowania reklam na podobnych użytkowników. Mogłeś też przeczytać zarówno o zaletach jak i wadach korzystania z tej opcji. Czas więc przejść od teorii do praktyki i po raz pierwszy dodać do grona odbiorców podobnych użytkowników!

Przedstawiony proces wykonasz logując się na swoje konto AdWords. Zakładam również, że masz już gotową kampanię, nad którą będziesz pracować – jeśli nie, szybko taką utwórz.

Przed Tobą tylko sześć prostych kroków!

Krok 1. Sieć reklamowa

Z poziomu interfejsu wybierz kampanię oraz konkretną grupę, w którą chcemy ingerować, a następnie przejdź do zakładki “Sieć reklamowa”.

Sieć Reklamowa Google AdWords

W wybranej kampanii wchodzimy do zakładki „Sieć Reklamowa”

 Krok 2. Zainteresowania i remarketing

W sieci reklamowej kliknij na moduł “Zainteresowania i remarketing”.

Zainteresowania i Remarketing w AdWords

Krok 3. Zmień kierowanie

Od upragnionego efektu dzieli Cię już tylko kilka ruchów myszką. Naciśnij na przycisk “+ Zmień kierowanie w sieci reklamowej”.

Zmiana Kierowania w Google AdWords

Krok 4. Listy remarketingowe

Następnie przejdź do zakładki “Listy remarketingowe”.

Listy Remarketingowe AdWords

Krok 5. Zobacz podobnych użytkowników

Upewnij się, że opcja “Pokaż podobnych odbiorców” jest włączona:

Podobni Odbiorcy AdWords

Krok 6. Wybierz odbiorców

Teraz pozostaje już tylko wybrać interesującą Cię listę i kliknąć “Zamknij”. Nie zapomnij również zapisać zmian!

Wybór List Odbiorców w Google AdWords

Pamiętaj, że aby ta opcja byłą dostępna, Twoje listy remarketingowe muszą spełniać określone wymagania. Jeśli nie widzisz podobnych odbiorców w miejscu pokazanym powyżej, to być może lista remarketingowa jest zbyt mała lub jej jakość nie pozwala na stworzenie listy podobnej.

Jeśli udało Ci się skorzystać już z tej opcji, to koniecznie podziel się swoimi wrażeniami w komentarzach poniżej!

Nie przegap już żadnego artykułu!

Zapisz się do naszego kanału RSS.

Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics i entuzjasta marketingu w świecie online. Swoje zdolności analityczne wykorzystuje w poszukiwaniu najbardziej optymalnych parametrów kampanii. Najlepiej z użyciem Solvera, tabel przestawnych i jak największej ilości danych. Zapalony Kibic żużlowy i fan muzyki alternatywnej.