Nowy sposób weryfikacji reklam - Google AdWords Blog

Nowy sposób weryfikacji reklam

Google Adwords >> Nowości AdWords, reklamy w AdWords

Zespół Google Adwords dodał nową funkcjonalność dotyczącą sprawdzania poprawności wyświetlania reklam – teraz, oprócz wykorzystania narzędzia podglądu mamy również możliwość sprawdzenia każdej reklamy z osobna.

Nową funkcję znajdziemy na karcie „Kampanie” –> „Reklamy” w kolumnie „Stan”.

Poprzednio po najechaniu na ikonkę chmurki mieliśmy informację ogólną czy nasza reklama jest wyświetlana.

Obecnie możemy to dodatkowo zweryfikować poprzez sprawdzenie konkretnego słowa kluczowego oraz ustalenie dokładnej lokalizacji która nas interesuje.

Jak na razie jedynym mankamentem nowej funkcji który zauważyłem to sprawdzanie tylko i wyłącznie słów które znajdują się w danej grupie reklam. Mając zatem słowo „narzędzia” nie sprawdzimy z tego poziomu frazy „narzędzia elektryczne” – taką informację uzyskamy tylko z poziomu narzędzia podglądu reklam.

Oficjalne źródło:

[box type=”info”]Adwords Blog Polska[/box]

Nie przegap już żadnego artykułu!

Zapisz się do naszego kanału RSS.

Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics. Doradza klientom SmartYou jak optymalnie wykorzystywać kampanie PPC do osiągania celów biznesowych. Interesuje się analityką internetową oraz optymalizacją współczynnika konwersji. Zawsze trzyma rękę na plusie i wie, jak zastosować wszystkie nowe narzędzia i rozwiązania w branży.