AdWords Blog - Linki Sponsorowane Wrocław | SmartYou

Agencja SmartYou uzyskała Status Google Partner Premium

Wydarzenia/Nowości >> Wydarzenia

Jest nam ogromnie miło poinformować, że wraz z najnowszymi zmianami w programie Google Partners, nasza agencja dołączyła do ścisłego grona najlepszych agencji SEM w Polsce i uzyskała status Google Partners Premium.

To wyróżnienie to przede wszystkim potwierdzenie wysokich kompetencji naszego zespołu w zakresie Google AdWords – jesteśmy jedną z niewielu agencji w Polsce, która specjalizuje się ściśle w segmencie PPC.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Kolejne 5 Technik Wywierania Wpływu

Copywriting

Większość metod z tej części jest przyjazna dla reklam AdWords. Sposoby opierają się w głównej mierze na potencjale zawartym w stosowaniu krótkich wyrazów (i jednego znaku interpunkcyjnego). Jest to sporym udogodnieniem, ponieważ największym problemem copywritera działającego na tej platformie jest konieczność zmieszczenia się w polach tekstowych ograniczonych przez limity znaków.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Bądź jak Barack Obama, czyli o testach A/B w E-marketingu

Google Adwords >> techniki zaawansowane

Korzystał z nich Barack Obama, regularnie używa ich Google i wiele innych firm, nie tylko tych z listy Fortune 500. Przy odpowiedniej skali potrafią wpłynąć na setki milionów dolarów przychodu. Czy jest to narzędzie tylko dla dużych graczy? Nie. Ty także możesz osiągnąć wymierne korzyści dzięki użyciu testów A/B.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Google rezygnuje z reklam w prawej kolumnie

Wydarzenia/Nowości >> Nowości AdWords

Wielu z Was (a przynajmniej osoby pracujące w branży SEM) zapewne miało już styczność z informacją, że Google wycofuje boczny pasek ze swojej wyszukiwarki. Chociaż już od dłuższego czasu mówiło się o takich właśnie testach to chyba mało kto przypuszczał, że wejdą one w życie. W dodatku niezapowiedziane. I okażą się zmianą globalną, wdrożoną praktycznie w tym samym czasie na całym świecie.

0 Komentarzy
zobacz więcej

7 Technik Wywierania Wpływu na Odbiorców za pomocą Tekstów Reklamowych

Copywriting

W niniejszym tekście przedstawię 7 sposobów na poprawienie perswazyjności tekstów reklamowych. Pominę rzeczy najbardziej oczywiste i wszędzie omawiane takie jak Unique Selling Proposition czy Call to Action, skupiając się na mniej znanych i często subtelniejszych aspektach.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Podsumowanie Nowości AdWords w 2015

Wydarzenia/Nowości >> Nowości AdWords

Rok 2015 powoli dobiega końca – postanowiliśmy przejrzeć i rozpisać wszystkie nowości które zostały wprowadzone przez ten czas do systemu Google AdWords. Mamy nadzieje, że takie podsumowanie pozwoli Wam na szybką orientacje czy coś Was ominęło. Może nie wdrożyliście naprawdę fajnej funkcji o istnieniu której nie mieliście pojęcia?

zobacz więcej

Google Accelerate 2015

Wydarzenia/Nowości >> Wydarzenia

W dniach 13–14 października już po raz drugi mieliśmy okazję uczestniczyć w specjalnym wydarzeniu organizowanym dla Agencji Google Partners – Google Accelerate. Najlepsze agencje z sektora EMEA przyleciały do głównej siedziby Google w Dublinie, gdzie podczas dwóch dni mogliśmy spotkać się z pracownikami Google oraz wymienić doświadczenia z przedstawicielami innych agencji.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Google Tag Manager – Trzy Poziomy Wtajemniczenia

Google Tag Manager

W obecnym czasie nie istnieją praktycznie witryny bez tagów śledzących, które gromadzą dane na temat działania strony i zachowań użytkowników. Każda zmiana tagu oraz próba dodania kodu rejestrującego działania, które będziemy mogli wykorzystać jako mierzenie konwersji na stronie wymaga edycji kodu. Musi je wprowadzić osoba zajmująca się kodem witryny, a to dodatkowo wydane pieniądze lub […]

Autor:
0 Komentarzy
zobacz więcej

Zakupy Google – Jak zrobić to lepiej cz. 2

Google Adwords >> Zakupy Google

W poprzednim artykule zgłębialiśmy kampanie produktowe “od zaplecza” – nasza uwaga skupiona była bowiem na Merchant Center, feedzie produktowym oraz jego optymalizacji. Teraz przyszedł czas aby sprawdzić jakie informacje jesteśmy w stanie odczytać z interfejsu AdWords i w jaki sposób efektywnie wykorzystać je do optymalizacji naszych kampanii.

0 Komentarzy
zobacz więcej

Raporty Niestandardowe w Google Analytics

Google Analytics

W Google Analytics predefiniowanych jest wiele raportów, które podzielone zostały na sekcje, takie jak „Pozyskiwanie” czy „Zachowanie”. Nie zawsze jednak gotowe widoki są wystarczające, by dokonać satysfakcjonujących analiz. W takich sytuacjach użytkownicy mogą skorzystać z raportów niestandardowych, które tworzy się samodzielnie. W tym celu należy określić wymiary i zestawy danych, które zostaną uwzględnione w nowym raporcie.

0 Komentarzy
zobacz więcej