Z całą pewnością rok 2016 w Google AdWords był pod wieloma względami szczególny – po raz pierwszy od istnienia programu wygląd wyników wyszukiwania został tak mocno zmieniony a złota zasada reklam tekstowych (25–35–35–35) przestała obowiązywać. Znaczenie mobile, tak szumnie powtarzane przy każdej możliwej okazji, nabrało nowych barw a sam Google wprowadził szereg zmian dostosowując się do nowej rzeczywistości.
Podobnie jak w poprzednim roku postanowiłem przejrzeć wszystkie nowości które pojawiły się w 2016 i spisać ich podsumowanie abyście mogli prześledzić czy czasem coś ciekawego nie umknęło Waszej uwadze.
Podobnie również jak rok temu załączam wersję TL;DR jako moje subiektywne TOP5 najważniejszych nowości, choć gorąco zachęcam do przeczytania całości.
Gotowi? Zapraszam do lektury!
Styczeń
Customowe kolumny pozwalają używać niestandardowe formuły
Po zaprezentowaniu w 2015 niestandardowych kolumn, dzięki których mogliśmy np. ustawić metrykę z kliknięciami zawężonymi tylko do segmentu danego urządzenia na początku tego roku zostaje wprowadzona możliwość wykonywania dodatkowych operacji przy ich tworzeniu (mnożenie/dzielenie/suma etc). Niestandardowe kolumny stają się przez to jeszcze bardziej atrakcyjne (nic nie stoi na przeszkodzie aby np. wyliczyć sobie faktyczny zysk z konwersji zamiast opierać się na przychodach).
iOS w końcu otrzymuje oficjalną aplikację do zarządzania kontami AdWords
Długo oczekiwana appka na iOS – jest to praktycznie kopia aplikacji wcześniej wydanej na platformę Android. Aplikacja ma stanowić wsparcie do zarządzania kontem i przeglądania statystyk, więc nie ma co się nastawiać na jakieś bardziej skomplikowane funkcje. Grunt, że nie trzeba tego robić przez przeglądarkę.
Rozszerzenie informacji w reklamach tekstowych
Kolejne, po rozszerzeniu objaśnień, rozszerzenie mające na celu przekazać jeszcze więcej informacji użytkownikowi przed kliknięciem w reklamę. Składa się ze wstępnie zdefiniowanego nagłówka (w przykładzie powyżej „Usługi”) który następnie uzupełniamy samodzielnie o wartości. Może się zdarzyć, że rozszerzenie wyświetli się więcej niż raz (często w wersji desktopowej).
Luty
Aktualizacja Aplikacji Google AdWords (Android)
Oficjalna aplikacja Google AdWords dla Androida doczekała się aktualizacji – wraz z nią doszła możliwość zarządzania kampaniami uniwersalnymi (promocja aplikacji) oraz dodatkowe kolumny (całkowita wartość konwersji oraz wartość konwersji do kosztu = ROAS).
Nowy system ochrony reklam przed ruchem generowanym z botów
Google wzmacnia swoje systemy mające na celu minimalizację automatycznego ruchu, generowanego przez boty w Sieci Reklamowej AdWords. Zmiana ma charakter bezobsługowy i nie wymaga od Reklamodawców żadnej ingerencji.
Zmiany w ustawianiu strategii ustalania stawek
Zmiana unifikuje nazewnictwo oraz wprowadza możliwość ustawiania strategii ustalania stawek bezpośrednio z poziomu ustawień kampanii (poprzednio robiło się to tylko poprzez zakładkę “Zasoby Wspólne”). Dodatkowo dla strategii “Docelowe CPA” (wcześniej znana jako “Optymalizator Konwersji”) możliwe stało się ustawianie różnych poziomów CPA dla różnych grup reklam.
Usunięcie prawej kolumny reklam w SERPach
Głośna i rewolucyjna zmiana – Google zdecydował się usunąć prawą kolumnę reklam, unifikując w ten sposób wygląd wyników wyszukiwania na desktopie do tych z urządzeń mobilnych (gdzie prawa kolumna nigdy nie funkcjonowała). Jednocześnie ponad organicznymi wynikami wyszukiwania został wprowadzony 4-ty slot reklamowy, reklamy AdWords zaczęły się również częściej pokazywać u dołu SERPów. Wydarzenie szeroko skomentowaliśmy w naszym artykule.
Smartyou – Google rezygnuje z reklam w prawej kolumnie
Wordstream – Takeways from SERP change
Nowy moduł eksperymentów AdWords
Moduł eksperymentów, a dokładniej “Wersje robocze i eksperymenty kampanii” pozwala testować w obrębie kampanii różne jej zmiany – od standardowych, dostępnych w starym module (CPC , nowe słowa, reklamy etc) po zupełnie nowe (ustawienia kampanii, strategie ustalania stawek etc.). Wyniki eksperymentów posiadają weryfikację statystyczną, istnieje możliwość implementacji testowanych zmian bądź stworzenie nowej kampanii na bazie prowadzonego eksperymentu. Na start moduł eksperymentów dostępny jest tylko dla kampanii Searchowych.
Google Plus
Google AdWords Blog
Marzec
Zaplanowane przesyłanie danych
Korzystając z firmowych bazy danych Reklamodawcy mogli wgrywać pliki, wykorzystywane następnie w kampaniach remarketingowych czy dynamicznych parametrach reklamy. Problematyczne było jednak utrzymywanie ich aktualności – wgrywane były bowiem tylko ręcznie. Na szczęście uległo to zmianie – wzorem Merchant Center i planowaniu pobierania feedu produktowego na poziomie firmowych baz danych Google wprowadziło identyczną funkcjonalność.
Google Plus
AdWords Help Center
Nowe formaty promocji reklam dla graczy
Nowe propozycje na jeszcze lepszą promocje oraz utrzymanie uwagi graczy to m.in. możliwość przetestowania reklamy przed jej instalacją (z poziomu wyszukiwarki Google, wcześniej była taka możliwość w reklamach w GDN), pełnoekranowe reklamy Video w pionie oraz możliwość targetowania na wielbicieli gier (którzy dobierani są w oparciu o ich interakcję z grami na platformie Android).
Google Plus
Google AdWords Blog
Dynamiczne Reklamy Tekstowe (DSA) – rekomendowane stawki
Jeżeli na koncie będzie wystarczająca ilość historycznych danych AdWords samodzielnie zaproponuje rekomendowane stawki wyjściowe dla dodawanych kategorii w ramach kampanii DSA. Stawki mogą być później manualnie przez nas dostosowane.
Nowy Interfejs AdWords – Preview
Interfejs AdWords przechodzi potężny redesign – całość projektowana jest od nowa, a jak zapewnia VP odpowiedzialny za projekt – “AdWords should be more about your business, and less about our product”. Niestety, na ten moment wiemy tylko jaka idea stoi za planowanymi zmianami – poza wybranymi Reklamodawcami nie jest on dostępny. Planowane wdrożenie nowego widoku powinno nastąpić w 2017 roku.
Kwiecień
Dodatkowe informacje dot. Kampanii Zakupowych w AdWords
Kampanie zakupowe zostały wzbogacone o dodatkowe kolumny, dzięki którym zweryfikujemy m.in. status produktu (przyczyny odrzucenia) oraz efektywną stawkę CPC (niedostępna w PL).
Zostały również dodane nowe informacje na poziomie zakładki grup produktowych, takie jak % produktów zatwierdzonych, odrzuconych czy gotowych do wyświetlenia. Ponadto, na poziomie modułu raportowania zostały dodane unikalne składowe kampanii produktowych (takie jak marka, typy produktów, etykiety etc.)
Google Plus
Google AdWords Blog
Podgląd uprawnień użytkowników
Z poziomu konta MCK można pobrać arkusz z wykazem wszystkich maili które mają dostęp do kont AdWords znajdujących się w MCK. Informacje te są wzbogacone też o przypisaną rolę oraz ostatnią datę logowania. Arkusz można wygenerować w opcjach “Dostęp do konta”
Order-Id dodany do kodu konwersji AdWords
Do kodu konwersyjnego AdWords można dodać informacje nt. order-id dzięki czemu możemy zminimalizować problem deduplikacji konwersji. Jeżeli order-id zostanie wykryty więcej niż raz to AdWords nie naliczy dodatkowej konwersji. Działa w obrębie działania wykonanego na tym samym urządzeniu.
Google Plus
Google Help Center
Reguły pliku danych w Merchant Center
Z pomocą udostępnionego modułu reguł możemy wpływać na zawartość pliku danych w Merchant Center, modyfikując poszczególne atrybuty, uzupełniając je czy tworząc zupełnie nowe w oparciu o inne elementy z pliku danych.
Google Plus
Google AdWords Blog
Google Help Center
Maj
Blokowanie przypadkowych kliknięć w reklamy mobilne
Google, dążąc do ciągłej poprawy jakości ruchu dostarczanego przez AdWords, wprowadza kilka usprawnień w ramach reklam mobilnych. Są to m.in. ignorowanie natychmiastowych kliknięć po wyświetleniu reklamy czy też takich, które znajdują się w skrajnych miejscach strony mobilnej.
Kolumny konwersyjne dla końcowego adresu URL
Na poziomie zakładki “Wymiary” doszedł raport dotyczący końcowego adresu url – dostępne są praktycznie wszystkie metryki skuteczności, w tym konwersyjne.
Modele atrybucji w konwersjach Google AdWords
Dotychczas w ramach AdWords mogliśmy podejrzeć jak zachowałyby się dane konwersyjne gdyby nasz bazowy model ostatniego kliknięcia został zamieniony na inny, np rozkładu czasowego. Obecny update daje nam możliwość modyfikacji modelu w ramach którego jest obliczana ilość konwersji oraz ich przyporządkowanie w ramach AdWords. Zmiana modelu atrybucji wpływa tylko na kampanie w Sieci Wyszukiwania oraz Zakupowe, konwersje z Sieci Reklamowej dalej są obliczane w ramach modelu ostatniego kliknięcia.
Google Plus
Google AdWords Blog
Nowości w Kampaniach Zakupowych Google (niedostępne w PL)
Zostały wprowadzone reklamy zakupowe w ramach wyszukiwarki obrazków Google a reklamy typu Inventory (niedostępne u Nas) zostały udoskonalone (link do zakupów umieszczony w Knowledge Graph).
Możliwość ustalenia stref czasowych przy importowaniu konwersji
Przy wgrywaniu konwersji do AdWords można obecnie ustalać strefę czasową w której zostały one zliczone.
Google I/O ’16 – Kampanie Uniwersalne nowości + wersja iOS, Firebase Analytics
Google na swoim corocznym evencie ogłasza szereg nowości – popularne w ramach Androida kampanie Uniwersalne będą dostępne również na platformę iOS. Kampanie Uniwersalne na systemie Android z kolei będą mogły być optymalizowane również w oparciu o wybraną akcję (wcześniej bazowały tylko na instalacji). Co więcej zasięg tych kampanii zostanie zwiększony o miejsca reklamowe w ramach YouTube czy reklam w Gmailu.
Dużym wydarzeniem jest również prezentacja , systemu analitycznego dedykowanego aplikacjom mobilnym. W pełni zintegrowany z AdWords, pozwala nie tylko na ocenę źródeł ruchu lecz również wspiera deweloperów w pracy i usprawnianiu samej aplikacji.
GAP 2016 – Rozszerzone reklamy tekstowe, reklamy elastyczne, modyfikatory stawek per urządzenie
Przedsmak tego, co nastąpi w lipcu – pełne nagranie z Google Performance Summit, najważniejszej konferencji AdWords w 2016 roku.
Czerwiec
Google Partners – zmiany w programie
Program Google Partners ulega pewnej modyfikacji – zostają wprowadzone dwa poziomy agencji, zwykłe oraz agencje premium (do których grona należymy). Dodatkowo zostają wprowadzone tzw. specjalizacje agencyjne, które mają potwierdzać wiedzę i umiejętności agencji z danego zakresu (obecnie SmartYou posiada wszystkie możliwe specjalizacje).
Profil Google Partners – SmartYou
Smartyou Blog – Agencja SmartYou zostaje Google Partners Premium
Google AdWords Blog
DSA – kolejne usprawnienia
Algorytmy zarządzające kampaniami dynamicznymi w Sieci Wyszukiwania są stale usprawniane pod kątem jeszcze lepszego dopasowania stron docelowych do wyszukiwanych haseł i eliminacji pokrewnych, choć fundamentalnie niepasujących zapytań. Zmiana ma charakter ciągły, wdrożenie będzie następować w kolejnych miesiącach.
Koniec reklam Flash w GDN & DoubleClick
Wraz z 30 czerwca reklamy oparte o technologię Flash nie mogą być dłużej wgrywane do narzędzi Google. Technologia ta zostaje wyparta przez HTML5, który staje się bazowym formatem reklam interaktywnych.
Lipiec
Rozszerzone reklamy tekstowe
Reklamy tekstowe do których przywykliśmy wkrótce odejdą w zapomnienie – zostaje wprowadzony nowy format, tzw. rozszerzone reklamy tekstowe. Ich celem jest unifikacja z urządzeniami mobilnymi – reklamy pomieszczą prawie 50% więcej tekstu. Sam ich wygląd jest dość podobny do zwykłych reklam w wersji z rozszerzonym nagłówkiem. Naszą pełną analizę tej zmiany .
Google AdWords Blog
Smartyou Blog – Rozszerzone reklamy AdWords, szansa czy przekleństwo?
Elastyczne reklamy graficzne
Reklamy elastyczne w założeniu mają w stanie dopasować się do każdego miejsca w Sieci Reklamowej Google – wystarczy, że wgramy grafikę, logo oraz potrzebne treści a algorytm dopasuje poszczególne elementy w sensowny sposób. Dodatkowo dostajemy dostęp do nowych miejsc docelowych, poprzez reklamy natywne.
Dostosowanie modyfikatorów stawek per urządzenie
Dotychczas mieliśmy wpływ tylko na urządzenia mobilne, poprzez ustawienie modyfikatora stawki. Wraz z aktualizacją modyfikator stawki możemy ustawiać na poziomie 3-ech typów urządzeń – desktopu, mobile oraz tabletów.
Nowości dotyczące strategii stawek
Zostały dodane powiadomienia dotyczące nieprawidłowości w strategiach ustalania stawek – “dzwonek” w prawym górnym rogu wskaże problemy np. w związku z błędną konfiguracją kodu konwersji. Dodatkowo informacje będą widoczne też na poziomie kampanii / grup reklam w kolumnie “status” (stan strategii).
Raporty takie jak ten powyżej były dotychczas dostępne dla strategii tworzonych w ramach portfolio, z poziomu “Zasobów wspólnych”. Od teraz są również dostępne dla standardowych strategii, na poziomie kampanii – wystarczy wybrać interesującą nas kampanie a następnie z menu “Strategia ustalania stawek” wybrać “Wyświetl raport strategii ustalania stawek”.
Google Plus
Google AdWords Blog
Rozszerzenie cen dla mobile
Zostaje udostępnione rozszerzenie cen, za pomocą którego możemy zamieścić dodatkowe informacje względem cen naszych produktów/usług. Rozszerzenie pierwotnie działało tylko w języku angielskim oraz wyświetlało się w mobilnych wynikach wyszukiwania tylko dla pierwszej pozycji reklamy. Obecnie działa również z językiem polskim.
Google Plus
Google AdWords Blog
MCK – właściciel administracyjny & powiadomienia
Na poziomie konta zbiorczego (MCK) doszła zakładka “Powiadomienia” gdzie znajdziemy problemy związane z naszymi podłączonymi kontami. Konta tworzone poprzez MCK otrzymują natomiast nowy status -właściciela administracyjnego, który może dodawać oraz usuwać użytkowników.
Import wartości wykonywanych połączeń telefonicznych
Do odnotowywanych połączeń telefonicznych z Google AdWords możemy teraz dograć również ich potencjalną wartość a następnie wykorzystać te dodatkowe informacje w strategiach ustalania stawek.
Nowe raporty Cross-Device w atrybucji AdWords
Nowe raporty aktywności na wielu urządzeniach pozwalają sprawdzić jak często występują konwersje wykorzystujące więcej niż jedno urządzenie oraz jak przedstawiają się ścieżki konwersji tego typu.
Google Plus
Google AdWords Blog
Sierpień
Kampanie zakupowe – przyczyna odrzucenia produktu
Od teraz z poziomu AdWords nie tylko będziemy wiedzieć które produkty zostały odrzucone ale również zostanie wyświetlona przyczyna tego odrzucenia.
Aktualizacja lokalizacji w obrębie geotargetowania
Google dokonał aktualizacji lokalizacji do wyboru w ramach geotargetowania – zmiana dotknęła również Polski (nie uświadczymy co prawda targetowania na lotniska ale doszły nowe, predefiniowane miasta).
RLSA dostępne w Sieci Partnerów Wyszukiwania
Listy remarketingowe w sieci wyszukiwania działają od teraz również w ramach sieci partnerów.
Nowy moduł eksperymentów dostępny w GDN
Wprowadzony w tym roku moduł eksperymentów jest już dostępny również w kampaniach kierowanych na Sieć Reklamową Google.
Google Plus
Google Help Center
Linki do podstron na poziomie konta
Linki do podstron można tworzyć również na poziomie całego konta AdWords (zawsze wyświetlać się będą te najbardziej precyzyjne, czyli dla przykładu poziom kampanii będzie miał pierwszeństwo nad poziomem konta).
Nowy Merchant Center
Merchant Center przechodzi graficzny lifting, upodobniając się do reszty produktów Google. Dodatkowo usprawnione zostały reguły pliku danych (nowe kombinacje), karta diagnostyka (szybsze odświeżanie i weryfikacja) i dodana nowa opcja – konwersja walut.
Edytor raportów – dodatkowe dane
Edytor raportów został wzbogacony o dane zakupowe, pochodzące z kampanii video jak również możliwość dodawania etykiet oraz końcowych adresów url.
Wrzesień
Konwersje z wielu urządzeń w kolumnie “Konwersje”
Zmiana polega na włączeniu do kolumny “Konwersje” również konwersji wynikających z działań na wielu urządzeniach. Jednocześnie kolumna pokazująca te dane oddzielnie przestaje istnieć – w ten sposób bazowo będziemy widzieć konwersje z wszystkich urządzeń (nie można tego już zmienić).
Grupy kampanii – monitorowanie skuteczności
Nowa funkcja – możemy zgrupować dane kampanie a następnie monitorować ich skuteczność względem określonych założeń. Dzięki takiej agregacji możemy szybko stwierdzić jak daleko jesteśmy względem określonych celów w założonym przedziale czasowym.
Wynik Jakości – za mało danych (-)
Począwszy od 12 września wszystkie nowe słowa kluczowe oraz słowa, które nie mają wystarczającej ilości danych będą pokazywać wartość Wyniku Jakości jako 0 (-).
Kliknięcia z konwersją – usunięcie kolumny
Począwszy od 21 września kolumna “kliknięcia z konwersją” zniknie z AdWords – aby zachować funkcjonalność jaką dawała ta metryka musimy dokonać zmian w ustawieniach zliczania konwersji.
Google Plus
Google AdWords Blog
Do 5-ciu kont AdWords w ramach jednego adresu email
Od teraz do pojedynczego adresu email można podłączyć do 5-ciu kont AdWords między którymi można się swobodnie przełączać.
Import konwersji z Salesforce
Prosty i automatyczny sposób na pobieranie konwersji bezpośrednio z Salesforce.
Aktywność w aplikacji jako cel konwersyjny
Dotychczas w ramach kampanii Uniwersalnych za cel można było wskazać jedynie instalacje aplikacji – obecnie możemy zdefiniować jakąkolwiek akcje oraz jej wartość aby algorytm kampanii optymalizował ruch pod te założenia.
Google AdWords Blog
Youtube Keynote Builidng for a mobile first world
Listy użytkowników dostępne w Skryptach AdWords
Korzystając ze skryptów AdWords możemy modyfikować dostosowania stawek w zależności od ich skuteczności czy też implementować listy tam, gdzie jeszcze nie są wdrożone.
Łatwiejsze monitorowanie połączeń telefonicznych
Od teraz wystarczy wdrożyć jeden kod do monitorowania połączeń telefonicznych – wcześniej należało wdrażać kod .js dla każdego wystąpienia numeru telefonicznego na witrynie.
RLSA Update & Dane demograficzne w Sieci Wyszukiwania
Listy remarketingowe w Sieci Wyszukiwania zostały zbogacone o: działanie w obrębie wielu urządzeń, rozszerzone okienko zbierania użytkowników do 540 dni oraz możliwość ustawiania list na poziomie kampanii (ta ostatnia wchodzi dopiero w grudniu).
Jednocześnie zostaje wprowadzona nowa funkcja, dostęp do danych demograficznych (wiek & płeć) w obrębie kampanii w Sieci Wyszukiwania. Możemy zatem ustalać modyfikatory stawek np. dla konkretnego wieku, zupełnie blokując dla niego wyświetlenie reklam (poprzez modyfikator –100%).
Październik
Keyword Planner – importowanie kampanii
Planer słów kluczowych pozwala teraz na łatwy import danych z naszego konta AdWords – w ten sposób możemy sprawdzić prognozy kampanii przy założeniu zwiększenia / zmniejszenia stawek oraz trendy liczby wyszukań (np. w porównaniu z konkurencją).
Google Shopping – oficjalne wtyczki dla e-commerce
Google, przy współpracy z liderami platform e-commerce – BigCommerce, PrestaShop oraz Magento wypuścił oficjalne, darmowe rozszerzenia aby integracja z tymi platformami przebiegała jeszcze sprawniej.
Rozszerzenie wiadomości
Nowe rozszerzenie reklam w Sieci Wyszukiwania pozwala na wysyłanie reklam bezpośrednio z poziomu reklamy na zdefiniowany wcześniej numer telefonu. Działa w ramach urządzeń mobilnych.
Google Plus
Google AdWords Blog
Listopad
Zmiana poziomów dostępu w AdWords
Poziomy dostępu – zarządzany dostęp do odczytu oraz zarządzany dostęp standardowy od 14 listopada zostaną automatycznie przekształcone w konta o poziomie dostępu administratora.
Opinie konsumenckie Google
Usługa pozwalająca na gromadzenie opinii od konsumentów poprzez proste ankiety online wysyłane do nich po zakończeniu transakcji na witrynie. Gromadzona ocena sprzedawcy może być później wykorzystana na własnej witrynie internetowej. Jest to również prawdopodobnie wstęp do rozpoczęcia wyświetlania oceny sprzedawcy w reklamach Google (Search & Shopping).
Google AdWords Blog
Google Help Center
Rozszerzenia cen – zmiany w wyglądzie
Wygląd rozszerzenia cen ulega diametralnej zmianie – będzie wyświetlać się w formie przesuwanych kart (do 8), w bardziej widocznej formie.
Udostępnianie Raportów
Od 14 listopada raporty tworzone przez użytkowników są widoczne dla wszystkich. Jednocześnie został dodany szybki filtr aby odnaleźć raporty przygotowane przez Nas.
Nowy format reklamy w Gmail
Nowa reklama dla Gmail nazwana w polskim interfejsie “szablonem katalogu” łączy obrazki / video skalując je odpowiednio do urządzeń na których jest wyświetlana.
Google Plus
Google AdWords Blog
Grudzień
Umieszczanie list remarketingowych na poziomie konta
Dotychczas listy remarketingowe dla Sieci Wyszukiwania musiały być przypisywane na poziomie grupy reklamowej. Od teraz sprawa jest znacznie mniej skomplikowana – listy remarketingowe oraz listy wgranych adresów (Customer Match) mogą być przypisywane na poziomie kampanii.
Google Plus
Google AdWords Blog
W porównaniu gdzie naliczyłem 41 nowości 2016 łącznie dostarczył 50 zmian & usprawnień. Które z nich w mojej opinii uważam za najbardziej istotne?
Subiektywne TOP5 Najważniejszych Nowości w AdWords
1) Moduł eksperymentów – świetne narzędzie, pozbawione wad starego rozwiązania a jednocześnie dające sporo możliwości w zakresie testowania rzeczy dotychczas niedostępnych. [idź do wzmianki]
2) Reguły pliku danych w MC – bardzo często jesteśmy skazani na pewien określony schemat feedu produktowego (np. wynikający z danego silnika sklepu). Jego dostosowanie z pomocą reguł często ratuje sytuacje i co ważniejsze – uniezależnia Nas od innych. [idź do wzmianki]
3) Dostosowanie modyfikatorów na poziomie urządzeń – komentarz jest chyba zbędny, im więcej kontroli tym lepiej. [idź do wzmianki]
4) Niestandardowe kolumny, obliczenia – wprowadzenie niestandardowych kolumn było jedną z najważniejszych nowości które wskazywałem w 2015. Dodając do nich możliwość wykonywania obliczeń zyskały jeszcze więcej na wartości – nic nie stoi na przeszkodzie aby np. obliczyć faktyczną marżę, widoczną już na poziomie interfejsu AdWords. [idź do wzmianki]
5) Elastyczne reklamy graficzne – to nie tylko znacznie ułatwiony sposób na tworzenie reklam lecz również poszerzenie ilości wcześniej niedostępnych miejsc docelowych. Trzeba iść na pewne ustępstwa w zakresie wyglądu kreacji aczkolwiek dotychczas na poziomie skuteczności nie odnotowaliśmy większych odchyleń. Jeżeli otrzymamy więcej informacji względem raportowania to będzie to mocna i użyteczna rzecz. [idź do wzmianki]
Korzystając z okazji w imieniu moim i całego zespołu SmartYou chcę Ci życzyć wyjątkowego roku 2017 – sukcesów w optymalizacji kampanii, wybitnych wzrostów i ROASu na satysfakcjonującym poziomie!