Rozszerzenia Reklamy AdWords - Linki Sponsorowane Wrocław | SmartYou

Rozszerzenia Reklamy AdWords

Wróć do Słownika 

Linki do podstron

Dodatkowy tekst o długości 25 znaków, wyświetlany pod reklamami jako hiperłącze. Można je rozbudować opcjonalnie o dwa dodatkowe wiersze o długości 35 znaków. Wyświetlenie w wersji rozszerzonej zależy od pozycji reklamy oraz fraz dla których jest wyświetlana reklama – w przypadku brandowych wyrażeń wyświetlają się znacznie częściej.

dodawanie rozszerzenia linków do podston

Styl oraz ilość może się zmienić w zależności od tego jaki wariant wytypuje algorytm Google. Najczęściej wyświetlane są 2 lub 4 linki do podstron, ale maksymalnie można wyświetlić 6.

Rozszerzenie linków do podstron z dodatkowymi wierszami tekstu

Rozszerzenie linków do podstron bez dodatkowych wierszy tekstu

Powinny mieć one unikalne końcowe adresy URL – w przypadku dwóch lub więcej takich samych adresów linków na jednym poziomie, będą wyświetlane naprzemiennie. Linki te możemy ustawić zarówno na poziomie kampanii jak i na poziomie grupy reklam. Jest też możliwe wykorzystanie harmonogramu wyświetlania aby zarządzać godzinami ekspozycji rozszerzenia.

Rozszerzenie Lokalizacji z Map Google

Jeśli reklamodawca posiada fizyczną lokalizację działalności może założyć miejsce w Google Moja Firma. Takie konto możemy połączyć z systemem reklamowym, logując się przez interfejs AdWords i synchronizując lokalizację. Możemy dzięki temu wyświetlać pod reklamą adres przykładowo – biura oraz godziny otwarcia.

Rozszerzenie lokalizacji z Google Moja Firma

Rozszerzenie Połączeń

Dodaje możliwość wyświetlania numeru telefonu w reklamie tekstowej w sieci wyszukiwania. Zależnie od ustawienia możemy wybrać czy chcemy po kliknięciu w reklamę przekierować na witrynę lub czy chcemy wybrać numer.

Rozszerzenie Połączeń dla Kampanii AdWords

Rozszerzenie Aplikacji w AdWords

Podobnie jak w rozszerzenie połączeń, po kliknięciu na telefonie pozwala na pobranie aplikacji związanej z witryną, ze sklepu Google Play dla Androida lub App Store w przypadku urządzeń z systemem iOS.

Rozszerzenia Aplikacji

Rozszerzenie Opinii

Możemy w nich umieścić opinie w formie cytatu lub parafrazy dotyczące naszych produktów lub usługi. Rozszerzenia opinii w reklamach AdWords nie są dostępne na terenie Polski.

rozszerzenia opinii adwords

Rozszerzenie Objaśnień

Dodatkowy tekst zalecany do przekazywania atutów serwisu lub sklepu w formie 25 znaków. Maksymalnie może się wyświetlać do 4 rozszerzeń objaśnień. Ekspozycja jest wyświetlana pod reklamami, nad linkami do podstron.

Rozszerzenia Objaśnień

Rozszerzenie Informacji o Witrynie

Umożliwia wyświetlenie informacji o witrynie w wybranych kategoriach ze zdefiniowanej listy (przykładowo lokalizację, lub typy w przypadku konkretnych kategorii produktów, style, udogodnienia). Wymagane jest dodanie przynajmniej trzech, a maksymalnie do dziesięciu. Każde pole posiada limit 25 znaków.

Rozszerzenie informacji o witrynie - usługi

Wróć do Słownika