Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista artykułów

Nowy sposób weryfikacji reklam

Zespół Google Adwords dodał nową funkcjonalność dotyczącą sprawdzania poprawności wyświetlania reklam – teraz, oprócz wykorzystania narzędzia podglądu mamy również możliwość sprawdzenia każdej reklamy z osobna.

Nową funkcję znajdziemy na karcie „Kampanie” –> „Reklamy” w kolumnie „Stan”.

Poprzednio po najechaniu na ikonkę chmurki mieliśmy informację ogólną czy nasza reklama jest wyświetlana.

Obecnie możemy to dodatkowo zweryfikować poprzez sprawdzenie konkretnego słowa kluczowego oraz ustalenie dokładnej lokalizacji która nas interesuje.

Jak na razie jedynym mankamentem nowej funkcji który zauważyłem to sprawdzanie tylko i wyłącznie słów które znajdują się w danej grupie reklam. Mając zatem słowo „narzędzia” nie sprawdzimy z tego poziomu frazy „narzędzia elektryczne” – taką informację uzyskamy tylko z poziomu narzędzia podglądu reklam.

Oficjalne źródło:

[box type=”info”]Adwords Blog Polska[/box]

Obserwuj nas:
Kategorie: Google AdWords

Czy wiesz, że?

Interesujesz się reklamą?
Polub nas na Facebooku

Najnowsze wiadomości, inspirujące cytaty i rozbrajające komentarze na temat marketingu – na naszym Facebooku znajdziesz to i wiele więcej. Dołącz do fanów, by poszerzyć swoją wiedzę o reklamie i być na bieżąco!

Poczekaj, to nie wszystko!

Polecane artykuły

Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej

OK!