Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Google AdWords

Skrypt sprawdzający odrzucone rozszerzenia reklam w Google AdWords

Choć w Google AdWords można automatycznie otrzymywać drogą mailową wiele typów powiadomień, w tym także na temat niezaakceptowanych reklam tekstowych, to system wciąż w żaden sposób nie informuje o odrzuconych rozszerzeniach.

Jest to o tyle problematyczne, że szczególnie w przypadku zarządzania wieloma kontami, trudno jest codziennie sprawdzać, czy któreś z nich nie straciło właśnie akceptacji, a efekt takiej zmiany może nie być widoczny na pierwszy rzut oka w statystykach. By być pewnym, że każde z rozszerzeń się wyświetlać, warto skorzystać z dodatkowego rozwiązania, którym jest poniższy skrypt.

Przeczytaj więcej
Skrypt sprawdzający odrzucone rozszerzenia reklam w Google AdWords
Analityka

Atrybucja konwersji, cross-device – czyli komu podziękować za konwersję? Część 1

Marketing internetowy jak żaden inny daje nam dziś możliwości do bardzo dokładnej oceny skuteczności poszczególnych działań oraz wykorzystywanych narzędzi. Prowadząc działalność, którą promujemy w internecie, możemy następnie sprawdzać dane, czy to w Google Analytics, czy też w wewnętrznych panelach z danymi dla poszczególnych narzędzi i oceniać, które z kanałów cechuje największa skuteczność.

Przeczytaj więcej
Atrybucja konwersji, cross-device – czyli komu podziękować za konwersję? Część 1

Zostań pasjonatem AdWords

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-kurs AdWords

Błędy Językowe w Reklamach AdWords Marketing

Błędy Językowe w Reklamach AdWords

Kondycja języka polskiego w Internecie nie jest zbyt dobra. Po pierwsze - nie da się kontrolować poprawności setek tysięcy wpisów w ramach komentarzy pod sieciowymi materiałami. Po drugie - często można się natknąć na treści humorystyczne, gdzie błędy ortograficzne popełniane są celowo np. "co ja pacze?". Moim zdaniem jest to zjawisko negatywne, ponieważ tego typu "ironicznie" napisane słowa zapadają nam w pamięć - tym mocniej, im więcej czasu spędzamy przeglądając portale prezentujące taką zawartość.

Przeczytaj więcej
Testy A/B w Google AdWords Google AdWords

Testy A/B w Google AdWords

O roli i znaczeniu testów A/B w e-marketingu powiedziano i napisano już bardzo wiele, także na naszym blogu. Przywoływanie przykładów testów, które odniosły spektakularny sukces jest proste, prawdopodobnie w większości książek poświęconej tej tematyce będą się powtarzały te najpopularniejsze. Co innego jednak czytać peany na cześć różnego rodzaju studiów przypadków, zachwycać się prostotą rozwiązań, pomysłowością i fantastycznymi wynikami, a co innego zastosować ich ideę w codziennej pracy.

Przeczytaj więcej
Rozszerzenia Reklam Tekstowych AdWords Google AdWords

Rozszerzenia Reklam Tekstowych AdWords

Rozszerzenia reklam tekstowych AdWords mogą odczuwalnie poprawić jakość naszych przekazów, a co za tym idzie są w stanie zwiększyć ich skuteczność a nawet wpłynąć na obniżenie średnich kosztów za kliknięcie. W artykule przedstawiamy wszystkie dostępne obecnie rozszerzenia reklam oraz opisujemy metody implementacji i korzyści wynikające z ich wykorzystania.

Przeczytaj więcej
Załaduj kolejne wpisy Ładuję wpisy
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej

OK!