Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Co to jest digital marketing?

Przewiń w dół

Digital marketing

Wiele osób słysząc o digital marketingu, zastanawia się, co właściwie oznacza to pojęcie i czy warto wykorzystać jego potencjał w rozwijaniu swojej marki. Naszym zdaniem pytanie jest źle zadane – powinniśmy raczej rozpatrywać nie “czy warto” lecz “co warto” oraz “kiedy” Przyjrzyjmy się zatem bliżej digital marketingowi i sprawdźmy czemu warto go wykorzystać we własnych działaniach promocyjnych.

Czym jest digital marketing?

W dobie internetu możliwa jest realizacja szeregu działań reklamowych, które nastawione są przede wszystkim na sprzedaż i promowanie danej marki wśród potencjalnych nabywców. Tego typu działania nazywamy właśnie digital marketingiem. Ale konkretnie – czym jest digital marketing? To reklama emitowana za pośrednictwem kanałów cyfrowych, a przede wszystkim internetu. Zakres tego typu działań obejmuje szereg narzędzi i możliwości takich jak m.in. kampanie PPC, SEO marketing, content marketing czy e-mail marketing. Warto dodać, że działania digital marketingowe należą w dużej mierze do segmentu działań płatnych, czyli takich, które pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów w zamian za inwestycję środków w dany kanał reklamowy np. w postaci budżetu na kliknięcia. Poszczególne kreacje reklamowe mogą przyjmować formę grafik, materiałów wideo czy tekstów. Ostatecznie jednak ich zróżnicowanie mocno zależy od danego kanału cyfrowego. 

Jak działa digital marketing?

Wiele osób planujących wdrożenie płatnych działań reklamowych do swojej firmy zastanawia się, jak działa digital marketing i w jaki sposób można ocenić jego skuteczność. Otóż kampanie cyfrowe bazują przede wszystkim na zaawansowanych algorytmach (różnych w zależności od kanału marketingowego). Algorytmy te automatycznie dopasowują daną kreację reklamową do potencjalnego klienta, który spełnia określone wymogi względem zakwalifikowania się do grupy docelowej. Algorytmy mogą wykorzystywać również słowa kluczowe, czyli frazy, które wpisywane są przez internautów do wyszukiwarki. Poza tym digital marketing zbiera również szereg danych na temat odbiorców, a następnie przetwarza je, analizuje i pozwala prowadzić tzw. optymalizację kampanii, czyli poprawianie jej wyników przy jednoczesnym obniżaniu kosztów.

Najważniejsze rodzaje digital marketingu

Digital marketing skupia w sobie szereg różnego rodzaju działań reklamowych, które różnią się pod wieloma względami. Najważniejsze rodzaje digital marketingu omówimy za chwile nieco szerzej, jednak warto na wstępie wyszczególnić kanały najbardziej efektywne z punktu widzenia zwiększania sprzedaży czy budowania wizerunku marki. Są to przede wszystkim: kampanie Google Ads, SEO marketing, e-mail marketing, content marketing oraz kampanie w mediach społecznościowych. Można też pokusić się o zakwalifikowanie ich do poszczególnych grup, takich jak choćby SEM czy Social Media lecz ich granice ulegają coraz mocniejszemu zatarciu. Łączy ich jednak jeden, wspólny mianownik – możliwość precyzyjnego docierania do potencjalnego klienta, w określonym miejscu i czasie.

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to innymi słowy marketing w wyszukiwarce internetowej. Zakłada zatem działania, które realizowane są w obrębie wyszukiwarki i nastawione są przede wszystkim na pozyskanie jak największego ruchu na własną stronę internetową, przy użyciu tego medium, wykorzystując do tego reklamy i/lub pozycjonowanie organiczne. 

Kampanie PPC

Kampanie PPC (pay per click) to reklamy, których działanie zakłada kliknięcie odbiorcy w promowany link. Właśnie za te kliknięcia reklamodawca ponosi określony koszt (czyli nie jedynie za wyświetlenie reklamy, a przejście potencjalnego klienta na docelową stronę internetową). Tego typu realizowane są przede wszystkim w sieci Google.

Google Ads

Sieć Google to niewątpliwy gigant w zakresie systemów reklamowych. Kampanie Google Ads należą do najpopularniejszych działań digital marketingowych, ponieważ umożliwiają precyzyjne docieranie do grupy docelowej.. Google Ads umożliwia reklamowanie się m.in. w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google (tzw. GDN-ie) oraz w sieci produktowej.

Bing Ads

Bing, czyli wyszukiwarka od Microsoftu, staje się co raz popularniejsza w Polsce i na świecie. Jej zasady działania są blizniacze w stosunku do rozwiązania Google, jednakże trzeba pamiętać, że Microsoft skupia w swoich rękach najpopularniejsze programy komputerowe na świecie, jak system operacyjny Windows czy pakiet biurowy Office. To z kolei powoduje, że ich rozwiązanie, choć znacznie mniejsze, nie powinno być bagatelizowane. Od niedawna polscy reklamodawcy mogą emitować reklamy w Bingu, które z racji wciąż małej popularności odznaczają się wysoką konkurencyjnością.   

SEO

SEO (Search Engine Optimization) to działania mające na celu optymalizację pozycji danej witryny internetowej w wyszukiwarce. Kampanie SEO dostosowują stronę do poszczególnych algorytmów sieci wyszukiwania i ogólnych wymogów względem serwisów internetowych. W skrócie: SEO zwiększa widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki czemu jest ona lepiej zauważalna przez potencjalnych klientów.

Social Media

Media społecznościowe to obecnie jeden z najbardziej efektywnych kanałów digital marketingowych. Kampanie social media pozwalają nie tylko odpowiadać na potrzeby odbiorców, ale również je kreować i budować silny wizerunek marki. W ramach mediów społecznościowych możemy prowadzić płatne działania m.in. na Facebooku, Instagramie, LinkedInie czy TikToku.

Facebook Ads

Kampanie Facebook Ads to drugi obok Google gigant reklamowy na świecie. Umożliwia prowadzenie wielu kampanii z różnymi celami: m.in. zwiększenia sprzedaży, budowania świadomość marki, pozyskiwania kontaktów czy pobierania aplikacji. Facebook umożliwia przede wszystkim precyzyjne targetowanie grupy docelowej oraz umożliwia prowadzenie rozbudowanych działań remarketingowych.

Instagram Ads

Instagram, czyli młodszy brat Facebooka, należy do tej samej firmy lecz jest osobnym kanałem marketingowym. Choć ściśle powiązany (np. reklamy pod Facebook i Instagram są zarządzane z tego samego panelu reklamowego) może skupiać innych (często młodszych) odbiorców aniżeli Facebook. Podobnie jak tam możliwe jest precyzyjne targetowanie grupy docelowej, a główną różnicą jest forma emitowanych kreacji reklamowych. 

 

TikTok Ads

Kampanie TkTok Ads w ostatnim czasie stały się niezwykle popularne, przede wszystkim za sprawą możliwości emitowania kreatywnych komunikatów w formie krótkich filmików. Algorytm TikToka świetnie dopasowuje poszczególne kreacje do grupy docelowej, daje szerokie możliwości analityczne i wpływa zarówno na zwiększanie sprzedaży, jak i budowania wizerunku marki.

LinkedIn Ads

LinkedIn to portal dedykowany dla szeroko pojętego segmentu B2B. Zrzesza firmy, specjalistów, prezesów, dyrektorów, menedżerów czy handlowców. Kampanie LinkedIn Ads umożliwiają dotarcie z komunikatami reklamowymi do tych wszystkich osób, a także całych przedsiębiorstw. Pozwala również na emitowanie reklam odbiorcom o określonym profilu zawodowym, umiejętnościach czy wykształceniu.

Co jeszcze składa się na digital marketing?

Content marketing

Działania w tym zakresie polegają na tworzeniu i dystrybucji możliwie najbardziej wartościowych treści, które publikowane są m.in. w mediach społecznościowych, na firmowym blogu czy w newsletterach. Content marketing nie tylko wspiera sprzedaż, ale również kreuje profesjonalny wizerunek marki i buduje zaufanie wśród grupy docelowej. Aby tego typu działania przyniosły oczekiwane rezultaty, muszą być realizowane w odpowiedni sposób. Treści muszą mieć bowiem wysoką jakość merytoryczną, zawierać w sobie język korzyści i rozwiązywać konkretny problem potencjalnego klienta. Co ważne, powinny być również ciekawe i wywoływać w odbiorcach chęć zaangażowania się do dyskusji czy bliższego poznania marki, poprzez pozostawienia leada czy bezpośredni zakup opisywanego produktu.

E-mail marketing

Digital marketing wykorzystuje również potencjał poczty elektronicznej. Działania tego typu nazywamy e-mail marketingiem, który jest formą marketingu bezpośredniego. Jego nadrzędnym celem jest tworzenie i podtrzymywanie relacji z odbiorcami oraz wsparcie sprzedaży. Jednym z najważniejszych atutów e-mail marketingu jest możliwość personalizacji komunikatu pod kątem grup odbiorców, a nawet poszczególnych użytkowników. Co więcej działania w obrębie tego kanału często stanowią trzon tzw. marketing automation, czyli ustalonych sekwencji i zasad aktywacji komunikacji mailowej, przy wykonaniu konkretnego działania po stronie Klienta. E-mail marketing posiada też szereg innych zalet. Są to m.in.: niskie koszty dotarcia, natychmiastowy przekaz, skalowalność oraz rozbudowane możliwości pomiarów skuteczności kampanii.

Zalety digital marketingu

Największym atutem działań digital marketingowych jest możliwość docierania do określonej grupy docelowej w konkretnej lokalizacji i czasie. Jakie jeszcze zalety digital marketingu możemy wymienić? Przede wszystkim szereg celów, które można za jego sprawą zrealizować. Należą do nich m.in. zwiększenie sprzedaży, budowanie portfolio stałych klientów, pozyskiwanie wysokiej jakości leadów, wzmocnienie wizerunku marki i wyróżnienie jej na tle konkurencji. Istotną zaletą działań digital marketingowych jest także ich pełna mierzalność, co odróżnia je od klasycznych kanałów promocji (np. reklamy w prasie czy kampanii outdoorowych). Oznacza to, że efekty działań kampanii digitalowych są śledzone np. przez dedykowane narzędzia analityczne (np. Google Analytics) czy natywne rozwiązania powiązane z kanałem (np. rozbudowane statystyki kampanii dostępne w ramach panelu Google Ads czy Facebook Ads). Zarówno jedne jak i drugie pozwalają na wyciąganie wartościowych wniosków na temat ich skuteczności, rentowności czy potencjału rozwoju. Ostatecznie wszechobecna “mierzalność” w kanałach digital marketingowych pozwala na podejmowanie lepszych decyzji w oparciu o twarde dane, a nie domysły.   

Który kanał digital marketingu wybrać dla siebie?

Wybór konkretnego kanału digital marketingu powinien być podyktowany przede wszystkim celami, które chcemy osiągnąć oraz ogólną specyfiką danej branży. Kanały digital marketingowe dają bowiem szereg różnorodnych możliwości – każdy z nich ma swoje mocne oraz słabsze strony. Decyzja co wybrać nie jest prosta – warto skorzystać z pomocy agencji marketingowej, która przeprowadzi z Klientem szczegółowy wywiad, będący wstępem w rozpoznaniu potrzeb i ustaleniu przemyślanej strategii działania. Wyboru należy dokonać na bazie celów (krótko i długoterminowych) biznesowych które chcemy zrealizować, obecnych działań marketingowych i ich skuteczności, preferencji target grupy, budżetu przeznaczonego na działania czy poczynań konkurencji. To oczywiście nie wszystkie zmienne, które trzeba wziąć pod uwagę. Warto bowiem pamiętać, że kampanie w sieci wyszukiwania Google Ads realizują zupełnie inne cele niż np. reklama na TikToku czy Instagramie.

Czym zajmuje się agencja digital marketingu?

Zadania agencji marketingowej skupiają się przede wszystkim wokół doradztwa, stworzenia skutecznej strategii reklamowej, realizacji wszystkich zaplanowanych działań oraz nieustannego ich udoskonalania, celem osiągnięcia oczekiwanych założeń. Dobra agencja marketingowa wszystkie swoje działania zaczyna od skrupulatnej analizy sytuacji i potrzeb klienta W ten sposób nie powiela błędów z przeszłości, a zgromadzone wcześniej dane wykorzystuje do lepszego zaplanowania przyszłych działań. Agencja odpowiada również za regularne optymalizowanie kampanii, zarządzanie budżetem i wydatkami w poszególnych kanałach oraz ich dostosowywaniem w czasie.

Czym zajmuje się agencja digital marketingu SmartYou? Przede wszystkim wsparciem klienta w wyborze najlepszych kanałów reklamowych oraz wdrożenia działań krok po kroku. W ramach współpracy gwarantujemy nasze autorskie podejście zero-waste, które polega na prowadzeniu kampanii bez marnowania budżetu. . Oznacza to, że kampanie reklamowe w kanałach digital prowadzimy wedle zasad gwarancji, których stosowanie przynosi najlepsze i długofalowe efekty. 

Skorzystaj z formularza poniżej lub formularza estymacyjnego – wspólnie zastanowimy się jak i Ty możesz skorzystać z kampanii reklamowych opartych o gwarancję zero-waste! 

Jeśli jeszcze zadajesz sobie pytanie...

Dlaczego SmartYou?

  • Google Premium & Meta Business & MS Ads Partner

    • dedykowane wsparcie od Google i Meta
    • wyróżnienie dla najbardziej skutecznych agencji
    • potwierdzone nieszablonowe podejście
  • Odpowiedzialność

    • unikalna gwarancja zero-waste
    • zabezpieczenie kampanii autorskimi SmartSkryptami
    • procedura pogłębionej analizy już na etapie oferty
  • Doświadczenie

    • setki ukończonych kampanii
    • specjalizacja w poprawie wyników
    • działania prowadzone dla 22 branż
  • Uczciwość

    • przejrzysta umowa, bez długoterminowych zobowiązań
    • comiesięczne raporty z podwójną weryfikacją wyników
    • przypisany do projektu zespół

Opinie naszych klientów

Oni nas wybrali

We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty. Wszystko dzieje się bardzo szybko i działa jak w zegarku!

Michał Starzyński, CEO Zrzutka.pl

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik działu marketingu Tołpa

Facebook jest dla nas ważnym kanałem reklamowym. Chcieliśmy sprawdzić, jaki rzeczywisty wpływ na sprzedaż w naszym sklepie mają działania reklamowe prowadzone na FB i czy dodatkowe wydatki na ten kanał są opłacalne.

Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.

Sebastian Lalik, ModBis

Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach. Kampanie w Google Ads i na Facebooku, które SmartYou dla nas prowadzi, są świetnie zaplanowane i przynoszą oczekiwane wyniki. Jesteśmy bardzo zadowoleni i szczerze rekomendujemy współpracę ze SmartYou.

Magdalena Wytrębowicz, L'Occitane

Specjaliści ze SmartYou pomogli nam w konfiguracji Google Analytics i przekazali cenne uwagi, które wyraźnie zwiększyły konwersję na naszej stronie. Po głębokiej analizie działań konkurencji stworzyli i dopasowali kampanię AdWords do naszej grupy docelowej. SmartYou cechuje bardzo duży profesjonalizm.

Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker

SmartYou jest doskonałym przykładem współpracy opartej na rzetelności i profesjonalizmie. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu naszymi kampaniami, agencja zwiększyła liczbę pozyskiwanych zapytań ofertowych przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów i uwagi z naszej strony. Serdecznie polecam.

Joanna Cichosz, CNS Group

Rekomendujemy firmę SmartYou, jako godnego polecenia specjalistę w dziedzinie kampanii Google AdWords. Dzięki starannie opracowanym, wdrożonym i na bieżąco optymalizowanym kampaniom reklamowym, odnotowaliśmy wzrost w ilości zamówień i przekierowaniu ruchu na nasze sklepy. Po ponad rocznej współpracy, polecamy firmę SmartYou jako zespół kompetentnych fachowców.

Agnieszka Ostrowska, AB Bechcicki

SmartYou doskonale radzi sobie z obsługą kampanii w kilkudziesięciu krajach z całego świata. Agencja imponuje nam wiedzą, profesjonalizmem i doświadczeniem. Nadzwyczajnie przyjemna współpraca czyni SmartYou naszym wieloletnim i cenionym partnerem.

Paweł Jasiński, Magently

Ponad półtoraroczna współpraca ze SmartYou pokazała nam, że jest to agencja, do której mamy zaufanie i możemy ją polecić.
W pracy na koncie kierują się indywidualnie dopasowaną strategią, opartą na wyznaczonych celach i określonym budżecie. Sprawiło to, że działania reklamowe w Google Ads są dla nas dochodowe. Systematyczna optymalizacja kampanii przez specjalistów, podtrzymuje ich wysoką skuteczność.

Elżbieta Szymańskia, Modernbud

SmartYou świetnie radzi sobie z prowadzeniem zarówno polskich, jak i zagranicznych kampanii. Patrząc na wyniki ich działań, jesteśmy pewni, że to specjaliści w swoim fachu. Pracownicy wciąż wychodzą z nowymi inicjatywami i odpowiadają na nasze sugestie. Co więcej, świetnie odnajdują się również w aspektach bardziej technicznych, przez co niejednokrotnie pomagali nam w tego typu sytuacjach. Krótko mówiąc, SmartYou to profesjonaliści, którzy dają z siebie 200%.

Sebastian Malec, BookingHost

SmartYou prowadzi dla nas kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz inicjatywy, którą specjaliści wykazują się przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągać coraz lepsze wyniki.

Piotr Maciejewski, CKEditor

Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z agencją SmartYou mimo, że wcześniej nie miałam z działaniami SEM dobrych doświadczeń. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, otrzymałam od agencji szereg pytań który pozwolił ustalić priorytety i stosunek kosztów do przychodów, aby mieć pewność, że tak samo rozumiemy cel, który przed nami stoi. Widocznie wzrosło zainteresowanie ofertą sklepu i to nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Co miesiąc otrzymujemy przejrzyste raporty z działań prowadzonych przez zespół SmartYou który oprócz danych potwierdzonych liczbami uwzględnia plany na nowe kampanie które pozwalają nam docierać do nowych, potencjalnych klientów.

Paulina Pataj, Kierownik działu marketingu Dami Zabawki

Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do sprecyzowanej i bardzo konkretnej grupy docelowej. Firmie SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania. Będąc z nami w ciągłym kontakcie, szybko wprowadzają zmiany w kampaniach, pracując na jeszcze lepsze wyniki. Szczerze polecamy!

Izabela Rams, Sales & Marketing Director CRYO Science

W tak konkurencyjnej branży w której działa marka Brylove, każde wejście w nowy sezon musi być dopięte na 100%. Od strony ruchu płatnego wiemy, że SmartYou jako nasz wieloletni partner, wywiąże się ze swoich zadań z nawiązką. Współpraca z nimi to pewna inwestycja. Pracownicy agencji angażują się w każdy projekt, podążają za trendami reklamowymi i regularnie testują nowe rozwiązania dostosowując je do naszych potrzeb. Reagują też na wszelkie nasze propozycje i zawsze tłumaczą, czy przyniosą one korzyści. Zdecydowanie polecamy!

Marta Filipovicz, Brylove

Firma SmartYou już w pierwszych miesiącach współpracy wykazała się zaangażowaniem i wprowadziła zmiany, które przełożyły się w znaczący sposób na wyniki naszych kampanii Google Ads. Współpracowaliśmy z wieloma firmami z branży reklamowej i zdecydowanie mogę powiedzieć, że firma Smartyou charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz indywidualnym podejściem.

Paweł Marczyński, Właścicel Thomas It

SmartYou w trakcie współpracy pomogło nam mocno w odpowiednim skalowaniu konwersyjnego ruchu na wszystkich naszych serwisach. Szczególnie efektywnie wykorzystaliśmy kampanie displayowe, które stały się kluczowym składnikiem naszego traffic mixu. Ekipę SmartYou cechuje merytoryczne podejście do prowadzenia kampanii, racjonalność w wyborze ścieżki dojścia do celu oraz bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które pojawiają się na rynku. Polecam!

Maciej Ziemczonek, VP Traffic Acquisition Domodi

Agencja SmartYou podeszła do naszej współpracy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Do wszystkich kwestii podchodzili ze starannością i szybko reagowali  na wszelkie nasze potrzeby. Dzięki swojej wiedzy i prowadzonym optymalizacją  zwiększyliśmy swoje przychody o kilkadziesiąt procent.

Waldemar Bukowski, Dobre Drzwi

SmartYou od dwóch lat systematycznie zwiększa naszą sprzedaż. Wysoko cenimy SmartYou za efekty oraz proaktywne podejście.

Albert Dabiński, Triny

Zacznę od tego, że wcześniej przerobiłem dwie duże agencje do prowadzenia kampanii Google Ads. Pomimo wysokich budżetów na reklamę podejście do klienta w obydwu przypadkach było czysto teoretyczne, nie mające żadnych wartości dodanych w praktyce. Biurokracja, ograniczony kontakt tylko z "opiekunem", kampanie nierzetelnie prowadzone i zaniedbane. Kontakt ze SmartYou pojawił się pierwszy, z propozycją poprowadzenia kampanii Google Ads. Po doświadczeniach z poprzednimi agencjami podszedłem do tematu bardzo sceptycznie, tym bardziej, że to nie ja szukałem agencji, a agencja szukała mnie, klienta.

Dałem się porwać na audyt konta i kampanii Google Ads i to mnie przekonało do tego, aby zaryzykować kolejną zmianę agencyjną. Współpracujemy ze SmartYou od czterech miesięcy i absolutnie nie żałuję podjętej decyzji. To, co uwidacznia się na pierwszy rzut oka to przede wszystkim PRAKTYCZNE podejście do klienta w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Rzetelność prowadzenia kampanii, stałe ulepszenia, stała opieka i monitoring działań jest tutaj bezkonkurencyjny.

Szybko zdecydowałem się na dodatkowe kampanie Facebook Ads i wspólnie pchamy biznes do przodu, zwiększając obroty. Mogę z czystym sumieniem polecić tę agencję, w której klient znaczy coś więcej niż tylko kolejna cyfra na wystawianej fakturze.

Daniel Tryndoch

SmartYou było i jest naszym zaufanym partnerem od blisko 8 lat - przez ten czas pracowali dla nas przy takich serwisach jak Domodi, Allani, Homebook oraz na rynkach zagranicznych we Włoszech, Hiszpanii czy na Ukrainie obsługując markę Stileo czy Homelook. Przez cały ten czas udowadniali, że można im powierzyć pełną kontrolę nad Google Ads, a założone cele będą realizować z nawiązką.

Krzysztof Wierzbicki
Prezes Zarządu Domodi Sp. z o.o. [2011-2018] - domodi.pl, homebook.pl, allani.pl,
Członek Rady Nadzorczj Stileo Sp. z o.o. [od 2014] - stileo.it, stileo.es, stileo.ua, homelook.ua

Po kilku latach samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że nie nadążamy za nowymi rozwiązaniami i trendami pojawiającymi się w reklamie internetowej, a przez to nasze działania są dalekie od optymalnych i przepalamy sporą część budżetu.

Wraz z przeprowadzonym rebrandingiem zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji. Rozpoznanie przeprowadzone w branży skłoniło nas do zawiązania się ze SmartYou. Od kiedy kampanie wystartowały obserwujemy wzrost wysokiej jakości ruchu i konwersji, a łączny koszt kampanii i ich obsługi jest dla nas znacznie korzystniejszy.

Bartosz Dworak, budus.pl

SmartYou to nie tylko kompetentni specjaliści, którzy są elastyczni w działaniu i nastawieni na biznes, dzięki czemu reklamy sprzedają, a inwestycja się zwraca od początku współpracy. To także wysoka responsywność oraz profesjonalny kontakt z obsługą klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie z naszą opiekunką Katarzyną, na bieżąco rozmawiamy o tym, co dzieje się w naszej firmie, czego potrzebujemy i co się dzieje w kampaniach. Współpraca ze SmartYou to bardzo dobry wybór.

Mateusz Jakubiec, Oslonaokna.pl

SmartYou to zespół profesjonalistów, których rzetelność i zaangażowanie zrobiło na mnie wrażenie już od pierwszych dni naszej współpracy. Prowadzenie działań performance marketingowych w branży mental health to niełatwe zadanie - wymaga nie tylko delikatności w komunikacji z potencjalnym klientem, ale też umiejętnego dostosowywania contentu do wymagań i obostrzeń nakładanych przez Google Ads i Meta. Fachowcy ze SmartYou stanęli na wysokości zadania w obu tych kwestiach. Serdecznie polecam współpracę z tą agencją :)

Michał Feliks, Board Member, Sensly.com

Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou. Mam poczucie, że nie pozostajemy w tyle, a jednocześnie nie rzucamy się ślepo w nowinki, dzięki czemu rozwijamy się, zachowując wysoki ROAS. Doceniamy również, że znaleźliśmy partnera, któremu ufamy - w naszej współpracy wystarczy przejrzenie raportów co miesiąc i drobne sugestie przy większych zmianach w asortymencie, bo wszystko działa na tyle dobrze, że nie trzeba poświęcać kampaniom stałej uwagi. Nie tylko reklama na Allegro, ale także Facebook i Google Ads są prowadzone przez SmartYou bez zarzutów i przynoszą nam oczekiwane zyski.

Krystian Guz, Dami Zabawki

  • Zrzutka.pl - logo
  • Tołpa
  • ModBis.pl
  • Woodpecker
  • Magently
  • Triny.pl
  • Armadesi logo
  • logo stileo
  • Budus logo
  • Oslona Okna logo
Zobacz realizacje

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę