Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Makro Konwersje

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Makro Konwersje

Makro konwersje

Makro konwersje, to nic innego jak kluczowe akcje, które chcesz, aby użytkownik wykonał na Twojej stronie. Może to być m.in. zakup produktu, rejestracja czy wypełnienie formularza kontaktowego. Takie działania zazwyczaj są bezpośrednio związane z generowaniem przychodu. Określenie makro konwersji dla firmy jest bardzo indywidualne i zależy od rodzaju biznesu oraz celów.

Makro konwersje – istotny wskaźnik skuteczności kampanii internetowych

Makro konwersje stanowią ważny element procesu monitorowania skuteczności kampanii internetowych. Przykładowo, jeżeli Twoim celem jest sprzedaż towarów lub usług online, makro konwersją będzie dokonanie zakupu przez użytkownika. Natomiast, jeśli koncentrujesz się na budowaniu listy mailingowej, za makro konwersję możesz uznać zapisanie się użytkownika do newslettera. Przygotowując kampanie Google Ads czy kampanie PPC ważne jest, aby precyzyjnie zdefiniować, jakie makro konwersje są dla Ciebie najważniejsze. Tylko wtedy będziesz w stanie efektywnie mierzyć sukces swoich działań marketingowych.

Makro konwersje – gdzie je stosować i jak obliczyć

Makro konwersje są użyteczne tam, gdzie liczy się angażowanie użytkowników, np. w branży e-commerce, marketingu internetowym, ale również szeroko rozumianej analizie internetowej. To one pokazują, jak skuteczne są Twoje działania online. Współczynnik oblicza się, dzieląc liczbę konwersji przez liczbę wszystkich użytkowników, a następnie mnoży całość razy 100%.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę