1 .Bezbłędnie wdrażamy śledzenie konwersji, by mierzyć to, co rzeczywiście przekłada się na pieniądze dla Ciebie;
2. Każdy wynik w kampanii weryfikujemy przy pomocy co najmniej jednego alternatywnego narzędzia (np. Google Analytics);
3. Codziennie dbamy o Twój feed produktowy – możesz liczyć nie tylko na jego audyt i rekomendacje na początku współpracy, ale także na ciągłe zabezpieczenie kampanii produktowych SmartSkryptem Merchant Center Monitor. Dzięki niemu będziemy wiedzieć, gdy tylko feed przestanie działać, przez co nie stracisz na kierowaniu ruchu na niedostępne produkty;
4. Nie ulegamy zaleceniom Google’a czy Facebooka, gdy odejście od schematów przekłada się na zyski dla Ciebie.
5. Nie pozwalamy na przerwy w działaniu kampanii spowodowane nierównomiernym rozłożeniem budżetu miesięcznego dzięki SmartSkryptowi kontroli budżetu;
6. Regularnie optymalizujemy Twoje kampanie i rozbudowujemy konto – Twoim projektem zajmuje się przypisany do niego zespół, który nastawia się na realizację celów, bo nie jest rozliczany z liczby klientów, a z osiąganych wyników;
7. W cyklu 72-godzinnym sprawdzamy Twoje adresy URL SmartSkryptem Link Checker i wykluczamy kierowanie ruchu na niedostępne strony
8. Przy analizie wyników wykorzystujemy minimum dwa modele atrybucji, aby wiedzieć, co realnie przełożyło się na ich osiągnięcie;
9. Uzyskujemy niższe nawet o 20% koszty kliknięć w kampaniach produktowych przy korzystaniu z naszej porównywarki (CSS) Smart Feed;
10. Każdą kampanię traktujemy jak inwestycję – monitorujemy jej elementy, wykluczamy te, które przekraczają docelowe koszty konwersji, jednocześnie nie przynosząc opłacalnych rezultatów – blokujemy je SmartSkryptem stop-loss. SmartSkryptem sesje/kliknięcia upewniamy się, że kliknięcia w reklamy przekładają się na sesje na Twojej stronie;
11. Obniżamy koszty kliknięć, m.in. wykorzystując słowa kluczowe w tekstach reklam;
12. Minimalizujemy utraty wyświetleń poprzez zarządzanie stawkami i segmentami;
13. Dzięki SmartSkryptom błyskawicznie reagujemy na generowane przez Google’a odrzucenia reklam;
14. Nie podnosimy sztucznie statystyk brandowym ruchem – analizę i raportowanie opieramy o podejście brand/non-brand;
15. W każdym miesiącu wprowadzamy nowe kreacje/reklamy do testów na FB, uwzględniając różne zmienne;
16. Nie działamy pochopnie, byle żeby pieniądz przepływał – zaczynamy od pogłębionej analizy, by wykryć wszystko, co dotychczas negatywnie wpływało na Twoje wyniki, zawyżało koszty kampanii i co mogło hamować Twoje reklamy. Dopiero po niej ustalamy cele i plan ich osiągnięcia.