1. Bezbłędnie wdrażamy śledzenie konwersji, aby mierzyć to, co rzeczywiście przekłada się na pieniądze dla Ciebie;
2. Każdy wynik w kampanii weryfikujemy przy pomocy co najmniej jednego alternatywnego narzędzia – dzięki temu zmniejszamy ryzyko błędu w danych, analizujemy je z uwzględnieniem innych kanałów oraz pod kątem większej liczby parametrów oraz dysponujemy szerszymi możliwościami remarketingowymi;
3. Przy analizie wyników wykorzystujemy minimum dwa modele atrybucji, aby wiedzieć, co realnie przełożyło się na ich osiągnięcie;
4. Nie działamy pochopnie, byle żeby pieniądz przepływał – zaczynamy od pogłębionej analizy, aby wykryć wszystko, co dotychczas negatywnie wpływało na Twoje wyniki, zawyżało koszty kampanii i mogło hamować Twoje reklamy. Dopiero wtedy ustalamy cele i plan ich osiągnięcia;
5. Regularnie optymalizujemy Twoje kampanie i rozbudowujemy konto – Twoim projektem zajmuje się przypisany do niego zespół, który nastawia się na realizację celów, bo nie jest rozliczany z liczby klientów, a z osiąganych wyników;
6. Nie ulegamy zaleceniom Google’a,Facebooka ani innych twórców systemów reklamowych (np. Amazon Ads, Allegro Ads, TikTok Ads, Linkedin Ads), gdy odejście od schematów przekłada się na zyski dla Ciebie;
7. Każdą kampanię traktujemy jako inwestycję – za pomocą SmartSkryptu Stop-Loss monitorujemy wszystkie elementy, blokując te, które nie generują konwersji;
8. SmartSkryptem Sesje/Kliknięcia upewniamy się, że kliknięcia w reklamy przekładają się na sesje na Twojej stronie, a budżet nie jest marnowany ze względu na potencjalne problemy z witryną czy serwerem;
9. Dzięki SmartSkryptowi Placement Monitor wykrywamy anomalie w klikalności na poziomie miejsc wyświetlenia reklamy, a jeśli kliknięcia nie przekładają się na jakościowy ruch w kampanii, blokujemy witryny, z których pochodzą;
10. W cyklu 48-godzinnym sprawdzamy Twoje adresy URL SmartSkryptem Link Checker i wykluczamy kierowanie ruchu na niedostępne strony;
11. Nie pozwalamy na przerwy w działaniu kampanii spowodowane nierównomiernym rozłożeniem budżetu miesięcznego dzięki SmartSkryptowi Kontrola Budżetu;
12. Minimalizujemy utraty wyświetleń poprzez zarządzanie stawkami i segmentami;
13. Obniżamy koszty kliknięć, m.in. za pomocą dobrze umiejscowionych słów kluczowych w tekstach reklam;
14. Nie podnosimy sztucznie statystyk brandowym ruchem – analizę i raportowanie opieramy o podejście brand/non-brand;
15. Dzięki SmartSkryptom Ads Monitor i Extentions Checker błyskawicznie reagujemy na generowane przez Google’a odrzucenia reklam;
16. Codziennie dbamy o Twój feed produktowy – możesz liczyć nie tylko na jego audyt i rekomendacje na początku współpracy, ale także na zabezpieczenie kampanii produktowych SmartSkryptem Merchant Center Monitor. Dzięki niemu będziemy wiedzieć, gdy tylko feed przestanie działać, przez co nie stracisz na kierowaniu ruchu na niedostępne produkty;
17. Uzyskujemy niższe nawet o 20% koszty kliknięć w kampaniach produktowych przy korzystaniu z naszej porównywarki (CSS) Smart Feed;
18. Nie zawyżamy wyników kampanii kierowanych do nowych użytkowników remarketingiem na Facebooku, stosując wykluczenia grup odbiorców;
19. Cyklicznie analizujemy nakładanie się odbiorców w kampaniach na Facebooku, aby nie eliminować reklam ze względu na kwalifikację do tej samej aukcji.
20. W każdym miesiącu wprowadzamy nowe kreacje/reklamy do testów na FB Ads, uwzględniając różne zmienne;
21. Nie wydajemy Twoich pieniędzy na siłę – budżet reklamowy oznacza dla nas limit wydatków do wykorzystania w całości w kampaniach tylko wtedy, kiedy jest to uzasadnione.
22. Sugerujemy zwiększenie budżetu reklamowego jedynie, kiedy uważamy, że wyższa inwestycja przełoży się na większy zysk i w żaden sposób nie spowoduje marnowania budżetu.