Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kampanie PPC z gwarancją zero-waste
poprawiamy wyniki bez marnowania Twojego budżetu

Przewiń w dół

nie marnujemy zasobów

Ten sam budżet - lepsze wyniki.
Z gwarancją zero-waste nawet o 77%

Przez lata wydaliśmy dziesiątki milionów złotych na setkach kont reklamowych, działając w takich branżach jak fashion, home & decor, beauty, IT czy gaming. Na bazie naszego doświadczenia stworzyliśmy gwarancję zero-waste – zestaw zasad, których się trzymamy, by zapewnić Ci ponadprzeciętne wyniki.

Nienawidzimy marnowania budżetów i to odróżnia nas od innych. Żeby zapewnić jak najlepsze rezultaty, wykorzystujemy SmartSkrypty – dodatkową parę oczu, która wspiera specjalistów w pilnowaniu Twoich kampanii. To mocny fundament, dzięki któremu systematycznie realizujemy Twoje cele.

  • 0x

    zwrot z inwestycji w FB Ads

  • +0%

    większe przychody

  • -0%

    koszty transakcji

  • +0%

    zwrot z inwestycji w reklamę

konkrety chroniące kampanie

Gwarancja zero-waste chroni Twój budżet przed zbędnymi wydatkami w kampaniach

 

1 .Bezbłędnie wdrażamy śledzenie konwersji, by mierzyć to, co rzeczywiście przekłada się na pieniądze dla Ciebie;

2. Każdy wynik w kampanii weryfikujemy przy pomocy co najmniej jednego alternatywnego narzędzia (np. Google Analytics);

3. Codziennie dbamy o Twój feed produktowy – możesz liczyć nie tylko na jego audyt i rekomendacje na początku współpracy, ale także na ciągłe zabezpieczenie kampanii produktowych SmartSkryptem Merchant Center Monitor. Dzięki niemu będziemy wiedzieć, gdy tylko feed przestanie działać, przez co nie stracisz na kierowaniu ruchu na niedostępne produkty;

4. Nie ulegamy zaleceniom Google’a czy Facebooka, gdy odejście od schematów przekłada się na zyski dla Ciebie. 

5. Nie pozwalamy na przerwy w działaniu kampanii spowodowane nierównomiernym rozłożeniem budżetu miesięcznego dzięki SmartSkryptowi kontroli budżetu;

6. Regularnie optymalizujemy Twoje kampanie i rozbudowujemy konto – Twoim projektem zajmuje się przypisany do niego zespół, który nastawia się na realizację celów, bo nie jest rozliczany z liczby klientów, a z osiąganych wyników;

7. W cyklu 72-godzinnym sprawdzamy Twoje adresy URL SmartSkryptem Link Checker i wykluczamy kierowanie ruchu na niedostępne strony

8. Przy analizie wyników wykorzystujemy minimum dwa modele atrybucji, aby wiedzieć, co realnie przełożyło się na ich osiągnięcie;

9. Uzyskujemy niższe nawet o 20% koszty kliknięć w kampaniach produktowych przy korzystaniu z naszej porównywarki (CSS) Smart Feed;

10. Każdą kampanię traktujemy jak inwestycję – monitorujemy jej elementy, wykluczamy te, które przekraczają docelowe koszty konwersji, jednocześnie nie przynosząc opłacalnych rezultatów – blokujemy je SmartSkryptem stop-loss. SmartSkryptem sesje/kliknięcia upewniamy się, że kliknięcia w reklamy przekładają się na sesje na Twojej stronie;

11. Obniżamy koszty kliknięć, m.in. wykorzystując słowa kluczowe w tekstach reklam;

12. Minimalizujemy utraty wyświetleń poprzez zarządzanie stawkami i segmentami;

13. Dzięki SmartSkryptom błyskawicznie reagujemy na generowane przez Google’a odrzucenia reklam;

14. Nie podnosimy sztucznie statystyk brandowym ruchem – analizę i raportowanie opieramy o podejście brand/non-brand;

15. W każdym miesiącu wprowadzamy nowe kreacje/reklamy do testów na FB, uwzględniając różne zmienne;

16. Nie działamy pochopnie, byle żeby pieniądz przepływał – zaczynamy od pogłębionej analizy, by wykryć wszystko, co dotychczas negatywnie wpływało na Twoje wyniki, zawyżało koszty kampanii i co mogło hamować Twoje reklamy. Dopiero po niej ustalamy cele i plan ich osiągnięcia.

zobacz, jak bardzo poprawiamy wyniki

Co osiągnęliśmy z gwarancją zero-waste

Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek

Klient zgłosił się do nas przed szczytem sezonu w swojej branży, jakim jest okres świąt Bożego Narodzenia. Równolegle przejęliśmy obsługę kampanii Google Ads oraz Facebook Ads. Początek współpracy ze SmartYou okazał się dla Dami Zabawki najlepszym okresem sprzedażowym w ostatnich latach. W styczniu zatem postawiliśmy sobie za cel poprawę skuteczności kampanii także poza sezonem. 

Przeczytaj więcej
Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek
Przeczytaj więcej

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Dorota Sękowska Specjalista ds. rozwoju PPC

Dorota Sękowska
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!