Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Ekologiczne „zero-waste” to jak najmniej odpadów, ochrona zasobów… I dokładnie takie są kampanie PPC w naszym wykonaniu, bo nie marnujemy w nich budżetów Klientów. A niestety, na każdym koncie adsowym, które przejmowaliśmy, były reklamy śmieci – pochłaniające pieniądze bez przełożenia na konwersje. Usuniemy je z Twojego konta i poprawimy wyniki!
Doświadczenie w PPC przekłada się na lepsze efekty, bo pozwala na odejście od schematów, których skuteczność jest ograniczona. Dlatego nasz zespół tworzą tylko specjaliści SEM, Facebook Ads, od Optymalizacji Współczynnika Konwersji i komunikacji, którzy pracowali już przy setkach kampanii, dla ponad 20 branż, m.in. home & decor, fashion, beauty, finanse, catering, HoReCA, deweloperskiej, SaaS, IT czy gamingowej.
Nasz działania zabezpieczamy autorskimi SmartSkryptami. Pozwalają nam szybciej reagować na anomalie, odejścia od pożądanych poziomów, np. w generowanym ruchu. Zapewniają informacje, które nie są standardowo dostarczane przez Google’a czy Facebooka, a wpływają na efekty, jak brak powiadomień o odrzuconych rozszerzeniach przy Google Ads. Wspierają kontrolowanie wydajności, dając sygnał, gdy pojawiają się czynniki zaniżające wydajność reklam.
Mamy tytuł Google Partner Premium – gigant wyróżnia nim tylko najlepsze agencje SEM. Przygląda się ich działaniom i sygnuje te, które udowadniają, że z Google Ads można osiągnąć ponadprzeciętne wyniki. Potwierdza tym także, że nad Twoimi reklamami będą pracowali certyfikowani i wprawieni specjaliści. Czujne oko „G” dostrzegło również nieszablonowe podejście w kampanii dla Homebooka, dzięki której zabłysnęliśmy wśród nominowanych w Google Premier Awards w kategorii Shopping Excellence.
Misją Piotra jest pomagać klientom rozwijać biznes i osiągać coraz większe cele. Fascynują go nowe technologie i e-marketing. Ma ponad 7 lat praktycznego doświadczenia i kilka certyfikatów Google Ads. Na codzień zarządza pracą zespołu, dba o relacje z klientami, ale też sam przygotowuje kampanie. Jest autorem wielu artykułów na naszym blogu. Po godzinach? Gra w siatkę oraz squasha.
Agnieszkę do digital marketingu jak magnes przyciągają liczby – nakreśla i analizuje wszystko w dashboardach, poszukując odpowiedzi na nurtujące ją pytania. W pracy najbardziej lubi łączyć różne metody, biorąc pod lupę ścieżki użytkowników sieci. Po godzinach ciężko złapać ją w jednym miejscu, ponieważ równie mocno fascynują ją podróże, szczególnie w ciepłe miejsca. Chłodniejsze wieczory spędza podgrzewając domową atmosferę rozgrywkami w planszówki.
Dorota jest ekspertką, jeśli chodzi o kontakt z drugim człowiekiem. Rozwiewa wszelkie wątpliwości Klientów odnośnie współpracy. Od pierwszego wejrzenia pokochała analitykę, dzięki temu dobiera najskuteczniejsze strategie dla indywidualnych sytuacji. Nigdy nie ma dość zdobywania szczytów, dlatego w ramach czasu wolnego trenuje na ściance wspinaczkowej, bądź mierzy się ze skałami w rozmaitych zakątkach Europy. Gdy zakwasy sięgają zenitu, zasiada w miękkim fotelu, by zanurzyć się w świecie dobrego kryminału.
Dotychczasowe doświadczenie Bartka w e-commerce zaowocowało sympatią do marketingu internetowego, ze szczególnym naciskiem na CRO i UX. Jak ryba w wodzie porusza się po zagadnieniach, związanych z e-handlem. W wolnym czasie Bartek relaksuje się w gronie najbliższych, w tym kota Wojtusia, najchętniej przy Netflixie. Natomiast kiedy wszyscy już śpią – zarywa noce, kibicując swoim ulubionym zawodnikom boksu lub obmyśla kolejne działania w grach strategicznych.
Praca w e-commerce przerodziła się u Michała w zamiłowanie do digital marketingu, szczególnie tego w obrębie social media. Dba o to, by podczas przeglądania waszych tablic facebookowych nie brakło reklam produktów, których rzeczywiście potrzebujecie.
Świętem dla Michała są spotkania z Ligą Mistrzów oraz Premier League, szczególnie kiedy mecze rozgrywa Liverpool. W chwilach wolnych od pracy i meczów rzuca wszystko i wyjeżdża poza miasto.
W życiu prywatnym jak i zawodowym to kontakt z ludźmi sprawia Kasi największą radość. Dlatego w SmartYou jest odpowiedzialna za komunikację z klientami. Dodatkowo sama również zgłębia tajniki prowadzenia kampanii Google Ads. Zamiast kubka z kawą wybiera aktywność sportową, która doładowuje ją pozytywną dawką energii. Najchętniej wypoczywa podczas długich wędrówek po górach.
Czujesz, że jesteś gotowy, by każdego dnia poprawiać wyniki Klientów? Czekamy na Ciebie :)
Sprawdź, kogo szukamyKawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Weronika Gierlik doradca ds. kluczowych klientów