Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Opinia, którą rzadko usłyszysz: sama specjalistyczna wiedza i wysoki budżet nie są patentem na ponadprzeciętne wyniki kampanii. Dlaczego? Bo na efekty działań wpływa jeszcze sposób patrzenia na zasoby w projekcie – wartości agencji i jej zobowiązania wobec Ciebie.
Mocno odczujesz różnicę we współpracy, gdy firma podchodzi do niej zadaniowo: ustawić reklamy, wysłać raport, wprowadzić zmiany, a gdy ma zupełnie inne nastawienie. Na przykład zabezpiecza Twój projekt przed marnowaniem Twoich(!) pieniędzy i czasu. Jesteśmy jedyną agencją, która obejmuje prowadzone kampanie PPC gwarancją zero-waste i możemy pokazać na liczbach, jak nasze podejście wpłynęło na projekty klientów.
Ekologiczne „zero-waste” oznacza jak najmniej odpadów, ochronę zasobów… I dokładnie takie są kampanie PPC w naszym wykonaniu. Dzięki gwarancji zerowaste PPC Twój budżet jest chroniony przed stratami, zawyżonymi kosztami. Co może je powodować? Błędne lub uproszczone konfiguracje, brak powiadomień od Google’a lub Meta o zdarzeniach, które mają jednak znaczenie dla efektywności reklam, przeoczenia okazji, problemy w innych narzędziach zintegrowanych z Twoją stroną, a także reklamy-śmieci. Niestety, na każdym koncie adsowym, które przejmowaliśmy, były takie – pochłaniały pieniądze bez przełożenia na konwersje. Usuniemy je także z Twojego i poprawimy wyniki!
Efekty zobaczysz nie tylko w comiesięcznym raporcie, ale możesz je obserwować każdego dnia. Jesteśmy dumni z tego, jak konfigurujemy kampanie, nasze nastawienie na wyniki przekłada się na rzeczywiste konwersje. Dlatego przy współpracy z nami masz pełny dostęp do swoich kont reklamowych. Nie boimy się, że „coś naklikasz” – partnerska współpraca oznacza zaufanie w dwie strony.
Misją Piotra jest pomagać klientom rozwijać biznes i osiągać coraz większe cele. Fascynują go nowe technologie i e-marketing. Ma ponad 7 lat praktycznego doświadczenia i kilka certyfikatów Google Ads. Na codzień zarządza pracą zespołu, dba o relacje z klientami, ale też sam przygotowuje kampanie. Jest autorem wielu artykułów na naszym blogu. Po godzinach? Gra w siatkę oraz squasha.
Michalina to człowiek – projekt, który ma we krwi orientację na cel i satysfakcję z odhaczania kolejnych tasków. Pasjonują ją zagadnienia z zakresu Customer Experience w kontekście funkcjonowania firm, co przekłada na projektowanie doświadczenia klientów tak, aby czuli się ważni i zaopiekowani. Prywatnie mówi o sobie: „Jestem totalnie foodi – kocham jeść, gotować i celebrować czas z bliskimi przy jedzeniu. Poza tym mam bzika na punkcie mojego psa, z którym trenuję fitness, obedience, nosework, a czasami wspólne leżenie na kanapie przy Netflixie”.
Natalia szczególnie dobrze czuje się w copywritingu. Z doświadczenia wie, że chwytliwe teksty są świetnym nośnikiem sprzedaży. Dlatego w bieżącej pracy wykorzystuje swoją kreatywność i wspiera zespół SmartYou we wdrażaniu nieszablonowych rozwiązań w projektach z obszaru paid social. Podczas realizacji zadań wchodzi w ‘’buty’’ potencjalnych odbiorców kampanii i tworzy rozwiązania na miarę.
Na co dzień wciąż poszerza swoją wiedzę z zakresu Facebook Ads oraz analizy danych. Prywatnie radość sprawiają jej podróże i gotowanie. Nie usiedzi w jednym miejscu przez dłuższy czas, dlatego wybiera aktywne podróżowanie rowerem po nadmorskich wybrzeżach.
Praca w e-commerce przerodziła się u Michała w zamiłowanie do digital marketingu, szczególnie tego w obrębie social media. Dba o to, by podczas przeglądania waszych tablic facebookowych nie brakło reklam produktów, których rzeczywiście potrzebujecie.
Świętem dla Michała są spotkania z Ligą Mistrzów oraz Premier League, szczególnie kiedy mecze rozgrywa Liverpool. W chwilach wolnych od pracy i meczów rzuca wszystko i wyjeżdża poza miasto.
Agnieszkę do digital marketingu jak magnes przyciągają liczby – nakreśla i analizuje wszystko w dashboardach, poszukując odpowiedzi na nurtujące ją pytania. W pracy najbardziej lubi łączyć różne metody, biorąc pod lupę ścieżki użytkowników sieci. Po godzinach ciężko złapać ją w jednym miejscu, ponieważ równie mocno fascynują ją podróże, szczególnie w ciepłe miejsca. Chłodniejsze wieczory spędza podgrzewając domową atmosferę rozgrywkami w planszówki.
Marcin Łuciuk to Account Manager ceniący sobie przyczynowo-skutkowy charakter projektów oraz pracę zespołową. Do działania napędza go satysfakcja klienta i dbałość o dobre relacje. Każdy realizowany projekt to dla niego okazja aby nauczyć się czegoś nowego. W wolnych chwilach zapalony kinoman i aktywny fan sportu, chętnie też sięga po planszówki z bliskimi.
Marketing to dla Michała sposób na rozwijanie biznesu poprzez zwiększanie sprzedaży i zysków. Jako specjalista SEM dobrze wie jak ważna dla klientów SmartYou jest ekspansja, dlatego dbanie o zachowanie gwarancji zero-waste, które pozwala na oszczędności w wydatkowaniu budżetu i priorytetyzuje rentowność kampanii, to dla niego najistotniejszy element pracy. W wolnym czasie relaksuje się w trakcie długiego trekkingu lub biwakując w lesie.
Wielozadaniowość, kreatywność i dokładność – Natalia zdobyła doświadczenie w e-commerce, prowadząc własną markę i sklep internetowy. Pasjonuje się zagadnieniami związanymi z User Experience, a swoje obserwacje wykorzystuje w praktyce. Jako specjalistka SEM zwraca szczególną uwagę na wszystkie elementy mogące mieć wpływ na rentowność biznesu: od konfiguracji kampanii i analizę danych po użyteczność witryny i prezentację brandu. Nie wyobraża sobie udanego poranka bez kubka aromatycznej kawy. W wolnym czasie odpoczywa, dziergając i eksperymentując w kuchni, najczęściej przy słodkich wypiekach.
Techniczna strona Google Ads to konik Nazara. Jako Specjalista SEM oraz Front-end deweloper z pasją konfiguruje takie narzędzia jak Google Tag Manager i Google Analytics, aby generować jak najwięcej danych do analizy skuteczności kampanii. Nazar wciąż rozwija się w obszarze IT, szczególnie skupiając się na e-commerce w kontekście digital marketingu. W wolnym czasie zajmują go podróże i auta elektryczne. Jeździł wszystkimi Teslami!
Magda to człowiek-orkiestra, który nie stroni od wyzwań zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. W SmartYou podjęła się zarządzania procesami back office. Wykorzystując niebagatelną wielozadaniowość i elastyczność, dba o to, aby wszystkie trybiki działały bez zarzutu, upraszczając pracę całego teamu. Na co dzień fascynuje się fotografią, zachwyca pięknem natury i cieszy sportem. Przez cały rok czeka na pogodę, aby połączyć te pasje podczas żeglarskich rejsów, a w wolne wieczory wskakuje w hamak do aerial yogi lub zwiedza wrocławskie parki na rowerze.
Magda na co dzień zarządza realizacją projektów dla klientów, mając na uwadze ich potrzeby i cele. Sam kontakt i współpraca z ludźmi są dla niej ważnymi czynnikami, podobnie jak poznawanie nowych zagadnień branżowych oraz zdobywanie doświadczeń projektowych. Wolne wieczory lubi spędzać na aktywności sportowo-gamingowej – jeździć na rowerze do późnych godzin wieczornych lub grać online wspólnie ze znajomymi.
Najczęściej wybierana gra? – CS:GO
Krystian jako Paid Social Specialist jest skupiony na osiąganiu najlepszych wyników dla naszych klientów. Ciągłe poszerzanie wiedzy i zdolność do dokładnej analizy wyników sprawiają, że prowadzone przez niego kampanie reklamowe są kreatywne i skuteczne. W wolnym czasie chętnie gra w piłkę nożną i wyciska siódme poty na siłowni, natomiast w ramach wytchnienia pogrąża się w lekturach fantasy, w szczególności autorstwa Tolkiena.
Marianna to Account Manager z powołania – lubi kontakt z ludźmi i czerpie satysfakcję z wzajemnego inspirowania się. Jej pasją jest marketing, a swoją drogę rozpoczynała jako copywriter. Po godzinach nie brakuje jej pomysłów na spędzanie wolnego czasu – pochłaniają ją różne aktywności, w których zawsze towarzyszy jej muzyka, fascynuje ją również moda vintage.
Adelina w pracy Account Managera łączy zainteresowanie marketingiem i e-commerce, pomagając Klientom w realizacji ich celów biznesowych. Pod jej czujnym okiem projekty są bezpieczne i zaopiekowane. W wolnym czasie odpoczywa na łonie natury (najchętniej aktywnie) lub rozpieszcza najbliższych domową kuchnią.
Kornelia interesuje się marketingiem od początku studiów. Swoje doświadczenie zdobywała w organizacji studenckiej oraz w pracy zarówno w agencji, jak i po stronie klienta. Umiejętność analitycznego myślenia i holistycznego patrzenia na marketing pomagają jej w szlifowaniu ROASów na kontach klientów.
W czasie wolnym kocha podróżować oraz spędzać czas ze swoim pieskiem – Tequilą.
Czujesz, że jesteś gotowy, by każdego dnia poprawiać wyniki Klientów? Czekamy na Ciebie :)
Sprawdź, kogo szukamyKawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Magdalena Szot Head of Sales