Liczba zamówień rosnąca tak, że musisz zatrudnić nowych ludzi, podziwianie Twojego case study na konferencjach branżowych, konkurencja pytająca „ale jakim cudem?!” – takie efekty nie są kwestią przypadku. Do nich prowadzi… nasza inwestycja w Ciebie, zanim Ty zainwestujesz w nas, czyli pogłębiona analiza wykonana na samym początku. To nasz konik. W jej trakcie znajdziemy to, co negatywnie wpływa na Twoje wyniki – hamuje kampanie, zawyża ich koszty, powoduje przepalanie budżetu – i usuniemy te przeszkody.
Google i YouTube wrosły w codzienność – reklama w ich przestrzeni to oczywisty wybór, ale uwaga! Przez tę powszechność ważne jest, by „robić ją” sprytniej niż konkurencja. Wyszukiwarka, banery internetowe, remarketing – mamy doświadczenie w prowadzeniu wszystkich typów kampanii. Potwierdza to m.in. noszony od lat tytuł Google Partner Premium czy nominacja, jaką zdobyliśmy w konkursie Google Premier Awards w kategorii Shopping Excellence. Nie bez powodu też założyciele Domodi, po zobaczeniu jak podnieśliśmy wyniki dla ich marki Homebook, powierzyli nam inne brandy e-commerce’owe w Polsce, we Włoszech oraz w Hiszpanii.