Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
wzrost liczby fanów
koszt za transakcję
zwrot z inwestycji
koszt pozyskania klienta
Nie będziemy mówić o stosunku sprzedaży czy innych celów do wydatków, a pokażemy Ci odpowiedź z badania Conversion Lift. Jeden z Klientów zadał pytanie: co by się stało, gdybyśmy zrezygnowali z reklam na Facebooku? Jego biznes nie runąłby, ale jak pokazał test – straciłby na tym.
Skonfigurowaliśmy kampanię i badanie, w którym określone przez nas grupy odbiorców (osoby, które w ciągu ostatnich 30 dni odwiedziły witrynę Klienta, ale nie dodały do koszyka żadnego produktu i osoby przypominające najlepszych klientów marki) zostały dodatkowo podzielone na grupę testową i kontrolną. Grupie testowej Facebook wyświetlał nasze kreacje, drugiej – już nie. Użytkownicy, którzy widzieli reklamę zapewnili marce większą o 29% sprzedaż niż ci, którzy byli w grupie docelowej, czyli teoretycznie mogliby ją zobaczyć, ale jednak nie widzieli. 22-krotny zwrot z wydatków i potwierdzenie efektów w Conversion Lift zwróciło uwagę samego Facebooka, który wyróżnił case na swojej stronie Facebook For Business.
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Weronika Gierlik doradca ds. kluczowych klientów