Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
wzrostu przychodów
więcej transakcji
zwrot z inwestycji
koszt zakupu
Nie będziemy mówić o stosunku sprzedaży czy innych celów do wydatków, a pokażemy Ci odpowiedź z badania Conversion Lift. Jeden z Klientów zadał pytanie: co by się stało, gdybyśmy zrezygnowali z reklam na Facebooku? Jego biznes nie runąłby, ale jak pokazał test – straciłby na tym.
Skonfigurowaliśmy kampanię i badanie, w którym określone przez nas grupy odbiorców (osoby, które w ciągu ostatnich 30 dni odwiedziły witrynę Klienta, ale nie dodały do koszyka żadnego produktu i osoby przypominające najlepszych klientów marki) zostały dodatkowo podzielone na grupę testową i kontrolną. Grupie testowej Facebook wyświetlał nasze kreacje, drugiej – już nie. Użytkownicy, którzy widzieli reklamę zapewnili marce większą o 29% sprzedaż niż ci, którzy byli w grupie docelowej, czyli teoretycznie mogliby ją zobaczyć, ale jednak nie widzieli. 22-krotny zwrot z wydatków i potwierdzenie efektów w Conversion Lift zwróciło uwagę samego Facebooka, który wyróżnił case na swojej stronie Facebook For Business.
Jesteśmy agencją z wąską specjalizacją – zajmujemy się wyłącznie reklamą w internecie, a dokładnie tymi obszarami, które działają w modelu Pay Per Click. To na przykład reklama w Google, na Facebooku, Instagramie, Allegro, Amazonie, Tiktoku czy Linkedin. Kiedy większość agencji idzie w stronę rozszerzania wachlarza usług, my skupiamy się na dopieszczaniu naszej metodologii, tworzeniu narzędzi, które wspierają naszą pracę i edukacji. PPC rozwija się bardzo szybko. Dzięki wąskiej specjalizacji nasi pracownicy stają się najlepszymi w branży, a jakość świadczonych przez nas usług jest bardzo wysoka!
Jako twórcy marketingu zero-waste w PPC pracujemy tylko i wyłącznie z wykorzystaniem tej metodologii. To oznacza, że szczególną wagę przypisujemy unikaniu nietrafionych wydatków i priorytetyzujemy rentowność kampanii. Pracujemy zgodnie z gwarancją zero-waste oraz wykorzystujemy SmartSkrypty, które wspierają pracę specjalistów. To nasze autorskie rozwiązania, dlatego jesteśmy jedyną agencją, z którą możesz współpracować w taki sposób.
Jakość obsługi klientów oraz popularyzacja standardów branżowych znajduje się na liście naszych priorytetów. Wiele agencji przyjmuje każdą kampanię, a ich pracownicy zajmują się zbyt wieloma klientami miesięcznie, jednocześnie będąc z nimi w kontakcie.
W Smartyou mamy określone zasady, według których decydujemy się na współpracę z klientami. Co więcej, każdego dnia monitorujemy kampanie, a klienci mają dostęp do kont reklamowych, gdzie mogą podglądać naszą pracę i mieć pewność, że się nimi opiekujemy. Zbudowaliśmy również dział obsługi klienta, aby specjaliści koncentrowali się kampaniach i uczestniczyli w rozmowach tylko, kiedy jest taka potrzeba. Zatrudniamy nawet quality leadera.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki kampanii, które prowadzimy. Nie wiążemy klientów długimi umowami i nie obarczamy karami za ich rozwiązanie. Stosujemy jednomiesięczny okres wypowiedzenia, zachęcamy do przyglądania się naszej pracy i zadawania pytań. A jeśli klient chce zmienić agencję lub otworzyć własny dział marketingu – przekazujemy wszystkie dane. Jest to proste również dlatego, że konta reklamowe, na których pracujemy należą do naszych klientów.
Gwarancja zero-waste to sposób pracy polegający na unikaniu nietrafionych wydatków i priorytetyzowaniu rentowności kampanii. Opisuje ona sposób pracy specjalisty oraz korzystania z narzędzi, które są jego drugą parą oczu.
Zaudytowaliśmy wiele kampanii, które przypominały raczej dotowanie Google i Facebooka niż zarabianie pieniędzy. Dlatego dajemy naszym klientom gwarancję, że ich kampanie będą mądrą inwestycją – przemyślaną, weryfikowaną na najniższym możliwym budżecie i ocenianą na podstawie zysku.
Dowiedz się więcej o gwarancji zero-waste tutaj.
Google Partner Premium to odznaczenie, które otrzymują agencje reklamowe wykazujące się najlepszymi wynikami kampaniach w Google Ads. Będąc w czołówce, otrzymujemy dostęp do narzędzi beta, uczestniczymy w specjalnych szkoleniach i mamy dedykowane wsparcie. To oznacza, że opiekunowie naszej agencji SmartYou monitorują naszą pracę i regularnie się z nami spotykają, żeby wspólnie osiągać jeszcze lepsze rezultaty w kampaniach naszych klientów. A kiedy potrzebna jest szybka reakcja ze strony Google, nie czekamy w kolejce!
Posiadamy 27 SmartSkryptów, które są dodatkową parą oczu naszych specjalistów i informują ich o wydarzeniach na kontach reklamowych, które wymagają dokładnej analizy. Dzięki temu działamy szybciej i jesteśmy bardziej skuteczni. Na przykład ‘LinkChecker’ wysyła powiadomienie, kiedy na koncie znajduje się przekierowanie lub niedziałająca strona internetowa. A ‘Kontrola budżetów’ informuje, jeśli wydatki w danym miesiącu zaczynają odbiegać od założeń.
Zbudowaliśmy również porównywarkę SmartFeed.pl, dzięki której kupujemy reklamy produktowe Google dla naszych klientów o 20% taniej. Przez pierwszy rok funkcjonowania tego narzędzia zaoszczędziliśmy aż 188 000 zł!
W naszej pracy nie tylko rozbudowujemy metodologię zero-waste, ale również zestaw narzędzi wspierających specjalistów w dbaniu o rentowność kampanii reklamowych. Nasze motto to: „Nie marnujemy budżetów”!
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Magdalena Szot Head of Sales