Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Gdy jedni mówią Ci, że czegoś nie da się zrobić lub efekty które widzisz to granica możliwości dla Twojego sklepu – warto postarać się o niezależną opinię.
Jeden z naszych Klientów z branży finansowej zgłosił się do nas z problemami analitycznymi rzekomo „nie do rozwiązania” – aby jednak postawić odpowiednią diagnozę potrzebny był obszerny audyt, obejmujący zarówno analitykę jak i konta reklamowe Klienta. Finalnie okazało się, że „nierozwiązalne” problemy po stronie analityki udało się opanować, a Klient zyskał zupełnie nowy wymiar oceny dotychczasowych efektów reklamy.
Co więcej – audyt okazał się punktem zwrotnym dla osiągniętych wyników, zapewniając wcześniej niedostępne dane do wykorzystania w Google Ads. Dzięki nim projekt zamknęliśmy ze wzrostem przychodów aż o 25% w stosunku do roku ubiegłego.
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Weronika Gierlik doradca ds. kluczowych klientów