Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Gdy jedni mówią Ci, że czegoś nie da się zrobić lub efekty które widzisz to granica możliwości dla Twojego sklepu – warto postarać się o niezależną opinię.
Jeden z naszych Klientów z branży finansowej zgłosił się do nas z problemami analitycznymi rzekomo „nie do rozwiązania” – aby jednak postawić odpowiednią diagnozę potrzebny był obszerny audyt, obejmujący zarówno analitykę jak i konta reklamowe Klienta. Finalnie okazało się, że „nierozwiązalne” problemy po stronie analityki udało się opanować, a Klient zyskał zupełnie nowy wymiar oceny dotychczasowych efektów reklamy.
Co więcej – audyt okazał się punktem zwrotnym dla osiągniętych wyników, zapewniając wcześniej niedostępne dane do wykorzystania w Google Ads. Dzięki nim projekt zamknęliśmy ze wzrostem przychodów aż o 25% w stosunku do roku ubiegłego.
Jesteśmy agencją z wąską specjalizacją – zajmujemy się wyłącznie reklamą w internecie, a dokładnie tymi obszarami, które działają w modelu Pay Per Click. To na przykład reklama w Google, na Facebooku, Instagramie, Allegro, Amazonie, Tiktoku czy Linkedin. Kiedy większość agencji idzie w stronę rozszerzania wachlarza usług, my skupiamy się na dopieszczaniu naszej metodologii, tworzeniu narzędzi, które wspierają naszą pracę i edukacji. PPC rozwija się bardzo szybko. Dzięki wąskiej specjalizacji nasi pracownicy stają się najlepszymi w branży, a jakość świadczonych przez nas usług jest bardzo wysoka!
Jako twórcy marketingu zero-waste w PPC pracujemy tylko i wyłącznie z wykorzystaniem tej metodologii. To oznacza, że szczególną wagę przypisujemy unikaniu nietrafionych wydatków i priorytetyzujemy rentowność kampanii. Pracujemy zgodnie z gwarancją zero-waste oraz wykorzystujemy SmartSkrypty, które wspierają pracę specjalistów. To nasze autorskie rozwiązania, dlatego jesteśmy jedyną agencją, z którą możesz współpracować w taki sposób.
Jakość obsługi klientów oraz popularyzacja standardów branżowych znajduje się na liście naszych priorytetów. Wiele agencji przyjmuje każdą kampanię, a ich pracownicy zajmują się zbyt wieloma klientami miesięcznie, jednocześnie będąc z nimi w kontakcie.
W Smartyou mamy określone zasady, według których decydujemy się na współpracę z klientami. Co więcej, każdego dnia monitorujemy kampanie, a klienci mają dostęp do kont reklamowych, gdzie mogą podglądać naszą pracę i mieć pewność, że się nimi opiekujemy. Zbudowaliśmy również dział obsługi klienta, aby specjaliści koncentrowali się kampaniach i uczestniczyli w rozmowach tylko, kiedy jest taka potrzeba. Zatrudniamy nawet quality leadera.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki kampanii, które prowadzimy. Nie wiążemy klientów długimi umowami i nie obarczamy karami za ich rozwiązanie. Stosujemy jednomiesięczny okres wypowiedzenia, zachęcamy do przyglądania się naszej pracy i zadawania pytań. A jeśli klient chce zmienić agencję lub otworzyć własny dział marketingu – przekazujemy wszystkie dane. Jest to proste również dlatego, że konta reklamowe, na których pracujemy należą do naszych klientów.
Gwarancja zero-waste to sposób pracy polegający na unikaniu nietrafionych wydatków i priorytetyzowaniu rentowności kampanii. Opisuje ona sposób pracy specjalisty oraz korzystania z narzędzi, które są jego drugą parą oczu.
Zaudytowaliśmy wiele kampanii, które przypominały raczej dotowanie Google i Facebooka niż zarabianie pieniędzy. Dlatego dajemy naszym klientom gwarancję, że ich kampanie będą mądrą inwestycją – przemyślaną, weryfikowaną na najniższym możliwym budżecie i ocenianą na podstawie zysku.
Dowiedz się więcej o gwarancji zero-waste tutaj.
Google Partner Premium to odznaczenie, które otrzymują agencje reklamowe wykazujące się najlepszymi wynikami kampaniach w Google Ads. Będąc w czołówce, otrzymujemy dostęp do narzędzi beta, uczestniczymy w specjalnych szkoleniach i mamy dedykowane wsparcie. To oznacza, że opiekunowie naszej agencji SmartYou monitorują naszą pracę i regularnie się z nami spotykają, żeby wspólnie osiągać jeszcze lepsze rezultaty w kampaniach naszych klientów. A kiedy potrzebna jest szybka reakcja ze strony Google, nie czekamy w kolejce!
Posiadamy 27 SmartSkryptów, które są dodatkową parą oczu naszych specjalistów i informują ich o wydarzeniach na kontach reklamowych, które wymagają dokładnej analizy. Dzięki temu działamy szybciej i jesteśmy bardziej skuteczni. Na przykład ‘LinkChecker’ wysyła powiadomienie, kiedy na koncie znajduje się przekierowanie lub niedziałająca strona internetowa. A ‘Kontrola budżetów’ informuje, jeśli wydatki w danym miesiącu zaczynają odbiegać od założeń.
Zbudowaliśmy również porównywarkę SmartFeed.pl, dzięki której kupujemy reklamy produktowe Google dla naszych klientów o 20% taniej. Przez pierwszy rok funkcjonowania tego narzędzia zaoszczędziliśmy aż 188 000 zł!
W naszej pracy nie tylko rozbudowujemy metodologię zero-waste, ale również zestaw narzędzi wspierających specjalistów w dbaniu o rentowność kampanii reklamowych. Nasze motto to: „Nie marnujemy budżetów”!
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Magdalena Szot Head of Sales