Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Moment, w którym zaczniesz poświęcać więcej czasu na analizę prowadzonych przez Ciebie działań online może być punktem zwrotnym w funkcjonowaniu Twojej firmy – wielu naszych Klientów przekonało się o tym na własnej skórze.
Gdy dla marki Tołpa rozpoczęliśmy realizację systematycznych, okresowych raportów analitycznych okazało się, że już pierwszy z nich zwrócił się z nawiązką. Poprzez wykrycie i eliminacje problemów ze stroną mobilną ich przychody zwiększyły się o 112%. Inny raport okresowy wskazał z kolei pole do poprawek w gromadzeniu osób na newsletter, czego efektem był wzrost ilości subskrypcji o przeszło 68%.
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Weronika Gierlik doradca ds. kluczowych klientów