Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Analityka internetowa w oparciu o narzędzia Google

Przewiń w dół

Analityka internetowa w marketingu

W dobie marketingu internetowego i sprzedaży online niezwykle istotną funkcję pełni analityka internetowa, dzięki której możliwe jest zbieranie oraz zaawansowane analizowanie danych związanych z  ruchem użytkowników na stronach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych. Analityka dostarcza nam również informacji na temat konkretnych źródeł wspomnianego ruchu, konwersjach czy całej ścieżce użytkownika. Na podstawie tych danych, jesteśmy w stanie wyciągnąć wartościowe wnioski, które mogą mieć później wpływ na prowadzone przez nas działania marketingowe i poprawę ich skuteczności.

Czym jest analityka internetowa?

Na wstępie warto doprecyzować, czym jest analityka internetowa i w jakim celu gromadzone są poszczególne dane. Analityka internetowa znana jest również pod nazwą analityki webowej i określa proces zbierania różnego rodzaju informacji na temat pozyskiwania użytkowników i ich zachowania na stronie lub w aplikacji. Dane te są gromadzone, przetwarzane, a następnie prezentowane w odpowiedniej formie w wykorzystywanych przez nas narzędziach, co umożliwia analizę oraz wyciąganie istotnych wniosków, które wpłyną na udoskonalanie prowadzonych działań. Dzięki dedykowanym narzędziom analitycznym możemy m.in. sprawdzić, które z realizowanych kampanii marketingowych przynoszą najlepsze efekty, które zestawy reklam konwertują najlepiej i jak szybko nasi klienci podejmują swoje decyzje zakupowe. Dodatkowo analityka internetowa pozwala ocenić, na jakim etapie odbiorcy porzucają chęć złożenia zamówienia czy pozostawienia kontaktu oraz ile czasu spędzili w poszczególnych miejscach witryny. Wszystko to sprawia, że prowadzone działania mogą być regularnie ulepszane, a ich potencjał coraz lepiej wykorzystywany.

Narzędzia do analityki internetowej

Jak się z pewnością domyślacie, narzędzia do analityki internetowej są niezbędne w efektywnym prowadzeniu działań marketingowych. Nie zmienia to jednak faktu, że wybór konkretnego sposobu gromadzenia i analizowania danych nie należy do najprostszych. Podczas podejmowania decyzji warto zwrócić uwagę nie tylko na poszczególne parametry, które oszacuje nam dany system, ale również na przejrzystość i intuicyjność panelu. Najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z kilku narzędzi analitycznych jednocześnie, które doskonale się uzupełniają. Poniżej szczegółowo przedstawiamy trzy najpopularniejsze i zdecydowanie najbardziej efektowne systemy, czyli Google Analytics, Google Tag Manager oraz Looker Studio. Każde z tych narzędzi odgrywa różne role podczas całego procesu jednocześnie się uzupełniając. Są to narzędzia darmowe i najpopularniejsze narzędzia analityczne w branży.

Google Analytics

Bez dwóch zdań najpopularniejszym systemem do analityki internetowej jest Google Analytics, który pozwala na lepsze zrozumienie reguł ruchu sieciowego, jego źródeł, informacji na temat poszczególnych aktywności użytkowników witryny czy współczynnika konwersji. Narzędzie to pozwala nam gromadzić podstawowe dane na temat zachowania użytkowników, ale co najważniejsze – prezentuje te dane w przystępny sposób w postaci gotowych raportów, które możemy później modyfikować według własnych potrzeb, dzięki czemu możemy się skupić na najważniejszych dla nas wymiarach oraz danych.

Google Tag Manager

Kolejnym narzędziem niezbędnym w przypadku analityki internetowej jest Google Tag Manager, który umożliwia instalację specjalnych tagów w witrynie bez konieczności angażowania do tego programistów. Dzięki temu jesteśmy w stanie w prosty sposób konfigurować śledzenie zachowań użytkowników na stronie, np. w postaci kliknięć poszczególnych elementów na stronie czy wysyłania formularzy kontaktowych. Jest to zatem niezwykle wygodne rozwiązanie, umożliwiające nam pełne wykorzystanie potencjału analityki i śledzenia tego, co się dzieje na naszej stronie internetowej. Google Tag Manager umożliwia nam też podpinanie zewnętrznych narzędzi przydatnych w pracy analitycznej, takich jak Piksel Meta czy HotJar. Samo narzędzie w całym procesie jest najważniejszym ogniwem w kontekście konfiguracji zbierania danych.

Looker Studio (dawniej Google Data Studio)

Ostatnim narzędziem analitycznym na naszej dzisiejszej liście jest  Looker Studio (dawniej Google Data Studio). To system, z którego możemy korzystać tak naprawdę od niedawna, bo od 2016 roku. Wprowadzenie tego narzędzia przez Google okazało się swego rodzaju przełomem w analityce internetowej, ponieważ umożliwia wygodne dopasowanie widoku poszczególnych danych do swoich indywidualnych preferencji czy potrzeb. Looker Studio to rozbudowany system, który jednocześnie w niezwykle przejrzysty sposób prezentuje dane zebrane z kilku różnych źródeł, a zatem eliminuje konieczność przechodzenia pomiędzy poszczególnymi narzędziami i późniejszego zestawiania zgromadzonych informacji. Co to oznacza w praktyce? Narzędzie to jest finalnym miejscem, w którym prezentowane są istotne dla nas dane, których śledzenie zostało wcześniej skonfigurowane w Tag Managerze, a następnie przetworzone w Google Analytics oraz na koncie Google Ads czy koncie reklamowym Facebooka.

Analiza i sprawdzenie kanałów marketingowych

Zastanawiasz się, w jaki sposób oceniana jest skuteczność kampanii marketingowych? Czy aby na pewno ocenie podlegają jedynie wartości, które możemy zobaczyć w panelach analitycznych poszczególnych platform? Jak zapewne się domyślasz, odpowiedź brzmi nie. Wszystko zależy bowiem od tego, co jest prawdziwym celem prowadzonych działań – zwiększenie sprzedaży, poprawa widoczności marki w sieci, zwiększenie świadomości wśród odbiorców czy rozbudowanie bazy potencjalnych klientów. Faktem jest, że wszelkie działania marketingowe pozostawione same sobie prędzej czy później zaczną przepalać budżet. Z tego powodu tak istotna jest dokładna analiza i sprawdzenie kanałów marketingowych, aby z czasem wyeliminować te, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Dzięki temu możemy przenieść budżet reklamowy na te kanały, które rzeczywiście przynoszą marce realnych klientów i wspierają sprzedaż. W efekcie w ramach tego samego budżetu możliwe jest znaczne zwiększenie efektów kampanii, ponieważ skupiamy się tylko na tych działaniach, które mają sens z perspektywy prowadzonego biznesu. Bez dedykowanych narzędzi analitycznych nie da się wykonać tego typu optymalizacji, dlatego tak istotne jest wykorzystywanie analityki w możliwie największym stopniu.

Okresowe raportowanie analityczne

Każdy właściciel firmy dobrze wie, jak istotne są regularne podsumowania i planowanie dalszych kroków. Dotyczy to również prowadzonych działań marketingowych, na które warto czasem spojrzeć z perspektywy czasu – miesiąca, kwartału czy nawet całego roku. Takie zestawienia pozwalają bowiem na dokonanie głębszej oceny dotychczasowych osiągnięć, wydatków czy wartości konwersji. Analizie warto poddać również bardziej skomplikowane wartości, takie jak m.in. czas dokonywania zakupu przez klientów czy ich źródła. Takie okresowe raportowanie analityczne możemy przygotować np. za pomocą wizualizacji danych w Looker Studio. Jest to narzędzie dedykowane właśnie do takich zadań, ponieważ doskonale przetwarza, analizuje i prezentuje zebrane dane. Możliwości jest oczywiście więcej – możemy dostosować je do naszych preferencji i wniosków, których w danej chwili potrzebujemy.

Wskazówki oparte na analityce

Zgromadzone i poddane analizie dane analityczne są dla specjalistów PPC, marketerów i właścicieli firm na wagę złota. To właśnie za ich sprawą możliwe jest nieustanne udoskonalanie prowadzonych działań. Wszystkie wskazówki oparte na analityce są przede wszystkim rzeczowe i niosą za sobą praktyczną wartość, która przekłada się na efektywność prowadzonych działań. Dzięki danym zebranym przez analitykę możliwe jest m.in. wyeliminowanie mało skutecznych kampanii czy zestawów reklam, wykluczenie nieefektownych słów kluczowych, przetestowanie potencjału nabywczego poszczególnych grup docelowych, śledzenie ścieżki zakupowej użytkownika i poprawę funkcjonalności strony internetowej czy regularne kontrolowanie oraz optymalizowanie budżetów na poszczególne kanały. Raporty analityczne w bardzo klarowny sposób pokazują nam, co podoba się odbiorcom w naszej witrynie, a co nie do końca. Co ważne, narzędzia analityczne doskonale umiejscawiają wszystkie dane w czasie, co pozwala na wyciągnięcie niezwykle przydatnych wniosków jak np. średni czas zakupu czy procesu zaznajamiania się z marką.

Audyt analityki internetowej

Aby analityka internetowa poprawnie gromadziła i analizowała dane, musi zostać odpowiednio wdrożona. To niezwykle skomplikowany proces, który zakłada m.in. umieszczenie dedykowanych kodów śledzących w witrynie czy wgranie specjalnych wtyczek. Tego typu działania powinny zostać przeprowadzone przez doświadczonego specjalistę, który zna systemy analityczne od podszewki i dostosuje konfiguracje do specyfiki danego biznesu. Jeśli analityka nie zostanie dobrze skonfigurowana, dane nie będą poprawnie zbierane, a zatem staną się zupełnie bezwartościowe. W celu weryfikacji tej poprawności i przeprowadzenia ewentualnych zmian najlepiej zlecić profesjonalny audyt analityki internetowej, który zakłada przede wszystkim sprawdzenie poprawności gromadzenia danych i funkcjonowania poszczególnych narzędzi. W SmartYou tego typu audyty przeprowadzamy zgodnie ze specyfiką danej branży. Podczas weryfikowania analityki zaproponujemy ci konkretne rozwiązania i konfiguracje, których wdrożenie z całą pewnością pozwoli ci gromadzić jeszcze bardziej wartościowe dane na temat swojej grupy docelowej.

Podsumowanie

Analityka internetowa to absolutna podstawa w prowadzeniu efektywnych kampanii marketingowych. Bez gromadzenia i analizowania danych na temat zachowań użytkowników nie ma bowiem możliwości optymalizacji ich kluczowych parametrów. Co ważne, niektóre wnioski płynące z zebranych informacji nie są widoczne gołym okiem, dlatego zdecydowanie warto skorzystać ze wsparcia profesjonalnej i doświadczonej agencji marketingowej. Gromadzone dane staną się bowiem Twoim lojalnym sprzymierzeńcem, o ile w odpowiedni sposób o nie zadbasz.

Porady i wskazówki

Skorzystaj z innego
punktu widzenia

  • pełne sprawdzanie kanałów marketingowych które realnie wspierają sprzedaż, a które są zbędnym wydatkiem
  • otrzymujesz gotową analizę, bez konieczności przedzierania się przez surowe liczby w Google Analytics i porządkowania ich
  • okresowe raporty analityczne, wzmocnione wskazówkami i gotowymi rozwiązaniami
  • wizualizacja danych w oparciu o Google Data Studio
  • zaawansowane wsparcie w zakresie Google Analytics oraz Google Tag Manager
  • okresowe raporty analityczne

Jeśli jeszcze zadajesz sobie pytanie...

Dlaczego SmartYou?

  • Google Premium & Meta Business Partner

    • dedykowane wsparcie od Google i Meta
    • wyróżnienie dla najbardziej skutecznych agencji
    • potwierdzone nieszablonowe podejście
  • Odpowiedzialność

    • unikalna gwarancja zero-waste
    • zabezpieczenie kampanii autorskimi SmartSkryptami
    • procedura pogłębionej analizy już na etapie oferty
  • Doświadczenie

    • setki ukończonych kampanii
    • specjalizacja w poprawie wyników
    • działania prowadzone dla 22 branż
  • Uczciwość

    • przejrzysta umowa, bez długoterminowych zobowiązań
    • comiesięczne raporty z podwójną weryfikacją wyników
    • przypisany do projektu zespół

Opinie naszych klientów

Oni nas wybrali

We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty. Wszystko dzieje się bardzo szybko i działa jak w zegarku!

Michał Starzyński, CEO Zrzutka.pl

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik działu marketingu Tołpa

Facebook jest dla nas ważnym kanałem reklamowym. Chcieliśmy sprawdzić, jaki rzeczywisty wpływ na sprzedaż w naszym sklepie mają działania reklamowe prowadzone na FB i czy dodatkowe wydatki na ten kanał są opłacalne.

Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.

Sebastian Lalik, ModBis

Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach. Kampanie w Google Ads i na Facebooku, które SmartYou dla nas prowadzi, są świetnie zaplanowane i przynoszą oczekiwane wyniki. Jesteśmy bardzo zadowoleni i szczerze rekomendujemy współpracę ze SmartYou.

Magdalena Wytrębowicz, L'Occitane

Specjaliści ze SmartYou pomogli nam w konfiguracji Google Analytics i przekazali cenne uwagi, które wyraźnie zwiększyły konwersję na naszej stronie. Po głębokiej analizie działań konkurencji stworzyli i dopasowali kampanię AdWords do naszej grupy docelowej. SmartYou cechuje bardzo duży profesjonalizm.

Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker

SmartYou jest doskonałym przykładem współpracy opartej na rzetelności i profesjonalizmie. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu naszymi kampaniami, agencja zwiększyła liczbę pozyskiwanych zapytań ofertowych przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów i uwagi z naszej strony. Serdecznie polecam.

Joanna Cichosz, CNS Group

Rekomendujemy firmę SmartYou, jako godnego polecenia specjalistę w dziedzinie kampanii Google AdWords. Dzięki starannie opracowanym, wdrożonym i na bieżąco optymalizowanym kampaniom reklamowym, odnotowaliśmy wzrost w ilości zamówień i przekierowaniu ruchu na nasze sklepy. Po ponad rocznej współpracy, polecamy firmę SmartYou jako zespół kompetentnych fachowców.

Agnieszka Ostrowska, AB Bechcicki

SmartYou doskonale radzi sobie z obsługą kampanii w kilkudziesięciu krajach z całego świata. Agencja imponuje nam wiedzą, profesjonalizmem i doświadczeniem. Nadzwyczajnie przyjemna współpraca czyni SmartYou naszym wieloletnim i cenionym partnerem.

Paweł Jasiński, Magently

Ponad półtoraroczna współpraca ze SmartYou pokazała nam, że jest to agencja, do której mamy zaufanie i możemy ją polecić.
W pracy na koncie kierują się indywidualnie dopasowaną strategią, opartą na wyznaczonych celach i określonym budżecie. Sprawiło to, że działania reklamowe w Google Ads są dla nas dochodowe. Systematyczna optymalizacja kampanii przez specjalistów, podtrzymuje ich wysoką skuteczność.

Elżbieta Szymańskia, Modernbud

SmartYou świetnie radzi sobie z prowadzeniem zarówno polskich, jak i zagranicznych kampanii. Patrząc na wyniki ich działań, jesteśmy pewni, że to specjaliści w swoim fachu. Pracownicy wciąż wychodzą z nowymi inicjatywami i odpowiadają na nasze sugestie. Co więcej, świetnie odnajdują się również w aspektach bardziej technicznych, przez co niejednokrotnie pomagali nam w tego typu sytuacjach. Krótko mówiąc, SmartYou to profesjonaliści, którzy dają z siebie 200%.

Sebastian Malec, BookingHost

SmartYou prowadzi dla nas kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz inicjatywy, którą specjaliści wykazują się przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągać coraz lepsze wyniki.

Piotr Maciejewski, CKEditor

Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z agencją SmartYou mimo, że wcześniej nie miałam z działaniami SEM dobrych doświadczeń. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, otrzymałam od agencji szereg pytań który pozwolił ustalić priorytety i stosunek kosztów do przychodów, aby mieć pewność, że tak samo rozumiemy cel, który przed nami stoi. Widocznie wzrosło zainteresowanie ofertą sklepu i to nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Co miesiąc otrzymujemy przejrzyste raporty z działań prowadzonych przez zespół SmartYou który oprócz danych potwierdzonych liczbami uwzględnia plany na nowe kampanie które pozwalają nam docierać do nowych, potencjalnych klientów.

Paulina Pataj, Kierownik działu marketingu Dami Zabawki

Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do sprecyzowanej i bardzo konkretnej grupy docelowej. Firmie SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania. Będąc z nami w ciągłym kontakcie, szybko wprowadzają zmiany w kampaniach, pracując na jeszcze lepsze wyniki. Szczerze polecamy!

Izabela Rams, Sales & Marketing Director CRYO Science

W tak konkurencyjnej branży w której działa marka Brylove, każde wejście w nowy sezon musi być dopięte na 100%. Od strony ruchu płatnego wiemy, że SmartYou jako nasz wieloletni partner, wywiąże się ze swoich zadań z nawiązką. Współpraca z nimi to pewna inwestycja. Pracownicy agencji angażują się w każdy projekt, podążają za trendami reklamowymi i regularnie testują nowe rozwiązania dostosowując je do naszych potrzeb. Reagują też na wszelkie nasze propozycje i zawsze tłumaczą, czy przyniosą one korzyści. Zdecydowanie polecamy!

Marta Filipovicz, Brylove

Firma SmartYou już w pierwszych miesiącach współpracy wykazała się zaangażowaniem i wprowadziła zmiany, które przełożyły się w znaczący sposób na wyniki naszych kampanii Google Ads. Współpracowaliśmy z wieloma firmami z branży reklamowej i zdecydowanie mogę powiedzieć, że firma Smartyou charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz indywidualnym podejściem.

Paweł Marczyński, Właścicel Thomas It

SmartYou w trakcie współpracy pomogło nam mocno w odpowiednim skalowaniu konwersyjnego ruchu na wszystkich naszych serwisach. Szczególnie efektywnie wykorzystaliśmy kampanie displayowe, które stały się kluczowym składnikiem naszego traffic mixu. Ekipę SmartYou cechuje merytoryczne podejście do prowadzenia kampanii, racjonalność w wyborze ścieżki dojścia do celu oraz bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które pojawiają się na rynku. Polecam!

Maciej Ziemczonek, VP Traffic Acquisition Domodi

Agencja SmartYou podeszła do naszej współpracy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Do wszystkich kwestii podchodzili ze starannością i szybko reagowali  na wszelkie nasze potrzeby. Dzięki swojej wiedzy i prowadzonym optymalizacją  zwiększyliśmy swoje przychody o kilkadziesiąt procent.

Waldemar Bukowski, Dobre Drzwi

SmartYou od dwóch lat systematycznie zwiększa naszą sprzedaż. Wysoko cenimy SmartYou za efekty oraz proaktywne podejście.

Albert Dabiński, Triny

Zacznę od tego, że wcześniej przerobiłem dwie duże agencje do prowadzenia kampanii Google Ads. Pomimo wysokich budżetów na reklamę podejście do klienta w obydwu przypadkach było czysto teoretyczne, nie mające żadnych wartości dodanych w praktyce. Biurokracja, ograniczony kontakt tylko z "opiekunem", kampanie nierzetelnie prowadzone i zaniedbane. Kontakt ze SmartYou pojawił się pierwszy, z propozycją poprowadzenia kampanii Google Ads. Po doświadczeniach z poprzednimi agencjami podszedłem do tematu bardzo sceptycznie, tym bardziej, że to nie ja szukałem agencji, a agencja szukała mnie, klienta.

Dałem się porwać na audyt konta i kampanii Google Ads i to mnie przekonało do tego, aby zaryzykować kolejną zmianę agencyjną. Współpracujemy ze SmartYou od czterech miesięcy i absolutnie nie żałuję podjętej decyzji. To, co uwidacznia się na pierwszy rzut oka to przede wszystkim PRAKTYCZNE podejście do klienta w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Rzetelność prowadzenia kampanii, stałe ulepszenia, stała opieka i monitoring działań jest tutaj bezkonkurencyjny.

Szybko zdecydowałem się na dodatkowe kampanie Facebook Ads i wspólnie pchamy biznes do przodu, zwiększając obroty. Mogę z czystym sumieniem polecić tę agencję, w której klient znaczy coś więcej niż tylko kolejna cyfra na wystawianej fakturze.

Daniel Tryndoch

SmartYou było i jest naszym zaufanym partnerem od blisko 8 lat - przez ten czas pracowali dla nas przy takich serwisach jak Domodi, Allani, Homebook oraz na rynkach zagranicznych we Włoszech, Hiszpanii czy na Ukrainie obsługując markę Stileo czy Homelook. Przez cały ten czas udowadniali, że można im powierzyć pełną kontrolę nad Google Ads, a założone cele będą realizować z nawiązką.

Krzysztof Wierzbicki
Prezes Zarządu Domodi Sp. z o.o. [2011-2018] - domodi.pl, homebook.pl, allani.pl,
Członek Rady Nadzorczj Stileo Sp. z o.o. [od 2014] - stileo.it, stileo.es, stileo.ua, homelook.ua

Po kilku latach samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że nie nadążamy za nowymi rozwiązaniami i trendami pojawiającymi się w reklamie internetowej, a przez to nasze działania są dalekie od optymalnych i przepalamy sporą część budżetu.

Wraz z przeprowadzonym rebrandingiem zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji. Rozpoznanie przeprowadzone w branży skłoniło nas do zawiązania się ze SmartYou. Od kiedy kampanie wystartowały obserwujemy wzrost wysokiej jakości ruchu i konwersji, a łączny koszt kampanii i ich obsługi jest dla nas znacznie korzystniejszy.

Bartosz Dworak, budus.pl

SmartYou to nie tylko kompetentni specjaliści, którzy są elastyczni w działaniu i nastawieni na biznes, dzięki czemu reklamy sprzedają, a inwestycja się zwraca od początku współpracy. To także wysoka responsywność oraz profesjonalny kontakt z obsługą klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie z naszą opiekunką Katarzyną, na bieżąco rozmawiamy o tym, co dzieje się w naszej firmie, czego potrzebujemy i co się dzieje w kampaniach. Współpraca ze SmartYou to bardzo dobry wybór.

Mateusz Jakubiec, Oslonaokna.pl

SmartYou to zespół profesjonalistów, których rzetelność i zaangażowanie zrobiło na mnie wrażenie już od pierwszych dni naszej współpracy. Prowadzenie działań performance marketingowych w branży mental health to niełatwe zadanie - wymaga nie tylko delikatności w komunikacji z potencjalnym klientem, ale też umiejętnego dostosowywania contentu do wymagań i obostrzeń nakładanych przez Google Ads i Meta. Fachowcy ze SmartYou stanęli na wysokości zadania w obu tych kwestiach. Serdecznie polecam współpracę z tą agencją :)

Michał Feliks, Board Member, Sensly.com

Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou. Mam poczucie, że nie pozostajemy w tyle, a jednocześnie nie rzucamy się ślepo w nowinki, dzięki czemu rozwijamy się, zachowując wysoki ROAS. Doceniamy również, że znaleźliśmy partnera, któremu ufamy - w naszej współpracy wystarczy przejrzenie raportów co miesiąc i drobne sugestie przy większych zmianach w asortymencie, bo wszystko działa na tyle dobrze, że nie trzeba poświęcać kampaniom stałej uwagi. Nie tylko reklama na Allegro, ale także Facebook i Google Ads są prowadzone przez SmartYou bez zarzutów i przynoszą nam oczekiwane zyski.

Krystian Guz, Dami Zabawki

  • Zrzutka.pl - logo
  • Tołpa
  • ModBis.pl
  • Woodpecker
  • Magently
  • Triny.pl
  • Armadesi logo
  • logo stileo
  • Budus logo
  • Oslona Okna logo
Zobacz realizacje

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!