Skontaktuj się z nami

+48 ‭573 166 009
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Słownik marketingowy

Przewiń w dół

słownik marketingowy - A

A

Agencja PPC – firma specjalizująca się w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi typu Pay-Per-Click (PPC).

Analityka internetowa – proces zbierania różnego rodzaju informacji na temat pozyskiwania użytkowników i ich zachowania na stronie lub w aplikacji

Afiliacja – forma współpracy między dwoma podmiotami, która polega na osiąganiu określonych w umowie korzyści, najczęściej finansowych, dla każdej ze stron

Allegro – internetowa platforma handlowa dostępna dla wszystkich użytkowników, zarówno tych zarejestrowanych, jak i nieposiadających konta

słownik marketingowy - B

B

Big Data – zbiór ogromnej ilości informacji z różnych źródeł, generowany przez użytkowników i urządzenia z dostępem do internetu.

Branding – długotrwały proces składający się z wielu elementów, który pozwala zbudować świadomość marki w umyśle potencjalnego klienta.

Bounce Rate – współczynnik odrzuceń wykorzystywany w kontekście odczytu danych ze strony internetowej dostępny w Google Analytics.

Brandowe Słowa Kluczowe – hasła zawierające nazwę marki występującą samodzielnie lub w połączeniu z konkretnym produktem.

Budżet dzienny Google Ads – określona przez reklamodawcę kwota, przeznaczona do wykorzystania na kampanię reklamową.

Black Friday – wydarzenie przypadające na ostatni piątek listopada. W tym dniu w sklepach stacjonarnych i internetowych klienci mogą skorzystać z dużych i atrakcyjnych rabatów na oferowany asortyment.

słownik marketingowy - C

C

Ciasteczka (cookies) – to zawarte na stronach internetowych niewielkie porcje informacji, które przekazują dane z witryny do urządzenia końcowego (komputera lub telefonu).

Consent Mode – funkcja Google, która umożliwia dostosowanie działania tagów Google w zależności od zgody użytkowników na pliki cookie.

Content Marketing – marketing treści. Jest to strategia, która opiera się na budowaniu relacji z grupą docelową za pomocą różnego rodzaju atrakcyjnych materiałów.

Copywriting – bardzo szerokie rozumienie tego pojęcia odnosi się do tworzenia treści marketingowych

CPA – Cost per Acquisition, Cost per Action; Koszt za pozyskanie, Koszt za akcję

CPC – Cost per Click; Koszt za kliknięcie

CPM – Cost per Mile

CPO – Cost Per Order; koszt za zamówienie, jest to forma płatności za działania reklamowe prowadzone w internecie.

CPS – Cost Per Sale; skrót ten odnosi się do zapłaty prowizji od sprzedaży.

CTA – Call To Action, w tłumaczeniu na język polski oznacza wezwanie do działania.

CTR – Click through rate; współczynnik klikalności

 

słownik marketingowy - D

D

Digital Marketing – szereg działań reklamowych, które nastawione są przede wszystkim na sprzedaż i promowanie danej marki wśród potencjalnych nabywców

Docelowy adres URL – Adres strony (podstrony) w witrynie Reklamodawcy, na którą kierują
określone przez niego reklamy

Dopasowanie do wyrażenia – Dopasowuje zapytania dokładnie do naszego słowa kluczowego lub jego
zbliżonej odmiany

Dopasowanie przybliżone – Dopasowuje wyszukiwane frazy do słowa kluczowego uwzględniając podobieństwo

Dopasowanie Słów Kluczowych – Określenie, jak bardzo dane słowa kluczowe mają być zawężone w porównaniu do zapytania w wyszukiwarce

Dopasowanie ścisłe – Najbardziej zawężona opcja dopasowania.

DoubleClick – Zestaw zaawansowanych narzędzi marketingowych oferowanych przez
Google

słownik marketingowy - E

E

E-commerce – handel elektroniczny to forma sprzedaży i zakupu produktów oraz usług przez internet. Na przestrzeni ostatnich kilku lat taki sposób realizacji transakcji zyskał na ogromnej popularności wśród konsumentów.

Eksperymenty AdWords – przeprowadzanie testów A/B

Email Marketing – forma bezpośredniego dotarcia do klienta, który wcześniej wykazał zainteresowanie ofertą firmy.

 

 

słownik marketingowy - F

F

Facebook – uznawany obecnie za jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jego założycielem jest Mark Zuckerberg. Facebook powstał w 2004 roku i początkowo wykorzystywany był wyłącznie do komunikacji i rozrywki wśród studentów uniwersytetu w Stanach Zjednoczonych.

Feedback – informacje zwrotne od klientów lub użytkowników, które są kluczowe dla poprawy produktów, usług i strategii marketingowych

Firebase – Infrastruktura oraz narzędzia do pomiaru zdarzeń i ruchu w mobilnych aplikacjach

słownik marketingowy - G

G

Google Analytics – darmowe narzędzie analityczne śledzące ruch na stronie

Google Analytics 4 – nowe i ulepszone darmowe narzędzie, które umożliwia obserwowanie i analizowanie działań w obrębie strony internetowej.

Google Moja Firma – darmowym narzędziem, które umożliwia stworzenie i zarządzanie firmowym profilem w przestrzeni Google. Taka forma wizytówki sprawia, że przedsiębiorstwo pojawia się w wyszukiwarce oraz Google Maps.

Google Search Console – darmowa usługa Google w formie platformy, która umożliwia zarządzenie stroną internetową i monitorowanie jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

 

Google Tag Manager – Fragment kodu, który po umieszczeniu na stronie internetowej pozwala łatwiej zarządzać tagami JavaScript

Gmail Reklamy Sponsorowane – Reklama wyświetlana w interfejsie internetowym Gmail

słownik marketingowy - H

H

Historia zmian – Narzędzie wyświetlające historię zmian wprowadzonych na koncie w ciągu ostatnich dwóch lat.

Harmonogram Wyświetlania Reklam – Służy do ograniczania emisji reklam na poziomie konkretnych dni i godzin w ciągu tygodnia.

słownik marketingowy - I

I

Inteligentne Cele – Metoda pozwalająca określić 5% najlepszych sesji na naszej witrynie

Instagram – To miejsce, w którym ludzie dzielą się swoimi zdjęciami i krótkimi filmikami, a wszystkie publikacje dostępne są na ich indywidualnych kontach.

słownik marketingowy - J

J

.

słownik marketingowy - K

K

Kampania DSA – Kampania, która automatycznie kieruje reklamy na podstawie zawartości witryny

Konwersja – Interakcja odbiorcy z witryną internetową, która została określona przez jej właściciela jako wartościowa

Konwersje Wspomagane w Google Ads – Działania, które uczestniczyły w procesie konwersyjnym na koncie, ale nie były ostatecznym źródłem wizyty odpowiedzialnym za konwersje

Konwersje Wspomagane w Google Analytics– Typ konwersji w modelu ostatniego kliknięcia, które nie były odpowiedzialne za finalną akcję na witrynie.

Końcowy Adres URL – Jest to adres, na który zostanie przeniesiona osoba po kliknięciu w reklamę

Kierowanie Geograficzne– Jedna z opcji kampanii reklamowych, która pozwala wybrać terytorium, na jakie chcemy kierować reklamy.

Kliknięcia z Konwersją – Liczba kliknięć, w przypadku których wystąpiła co najmniej jedna konwersja w witrynie.

Kampanie Google Ads – płatne działania reklamowe w obrębie sieci Google

Kampanie Facebook Ads – graficzne i tekstowe komunikaty reklamowe, emitowane w obrębie tablicy, relacji, messengera czy innych miejsc na platformie Facebook

Kampanie LinkedIn Ads – kampanie mające na celu pozyskanie zainteresowania, kontaktów lub bezpośredniej sprzedaży wśród szeroko pojętych profesjonalistów w obrębie platformy

Kampanie Allegro Ads – reklama ofert poszczególnych sprzedawców w obrębie platformy Allegro

Kampanie TikTok Ads – reklamy w formie wideo na platformie TikTok

Kampanie PPC – kampanie w formie „pay per click”, czyli płać za kliknięcie

KPI – kluczowy wskaźnik efektywności. To za pomocą KPI, firma jest w stanie określić stopień realizacji danego działania i zmierzyć jego skutek.

słownik marketingowy - L

L

Lejek Konwersyjny – Proces identyfikacji poszczególnych kroków prowadzących do dokonania konwersji przez użytkownika.

Linki organiczne – Są to linki bezpłatne, wyświetlane w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek

Linki sponsorowane – Płatne odnośniki do innych stron internetowych

Landing Page – strona lądowania lub docelowa strona internetowa. Zawiera informacje dotyczące jednego, precyzyjnie określonego zagadnienia związanego z ofertą firmy.

LinkedIn – łączy osoby o różnych doświadczeniach zawodowych. Wykorzystywana jest przede wszystkim do budowania relacji między przedsiębiorcami oraz pracownikami na całym świecie.

słownik marketingowy - M

M

Makro Konwersje – Akcje, które są najważniejszymi celami strony i przynoszą bezpośrednio zysk.

Mikro Konwersje – Cele, które powodują wzrost zainteresowania stroną, ale nie przynoszą bezpośredniego zysku.

Model Rozliczeń – sposób, w jaki reklamodawcy płacą za kampanie reklamowe. W marketingu internetowym najpopularniejsze modele to CPC, CPM , CPA i CPL.

Moje Centrum Klienta – MCK – Narzędzie ułatwiające dostęp oraz zarządzanie wieloma kontami Ads poprzez jeden login konta Google

Marketing Szeptany – działania prowadzone w sieci, które mają na celu zapoznanie odbiorców z daną marką, produktem czy usługą.

 

słownik marketingowy - N

N

Narzędzie kierowania kontekstowego – Narzędzie pomocne w tworzeniu kampanii skierowanych na Sieć Reklamową

Narzędzie podglądu reklam – Służy do sprawdzania, czy nasza reklama jest wyświetlana na dane słowo kluczowe i w określonej lokalizacji.

Narzędzie rozmieszczania reklam – Na podstawie danych słów kluczowych wyświetla powiązane z nimi strony, na których można umieszczać reklamy

Nieprawidłowe kliknięcia – Wywoływane są przez złośliwe oprogramowanie lub przypadkowe kliknięcia użytkowników.

 

słownik marketingowy - O

O

słownik marketingowy - P

P

Parametry URL – Elementy, które umożliwiają umieszczanie dodatkowych danych w wyświetlanym adresie URL reklamy

Partnerzy Sieci Wyszukiwania – Opcja ta pozwala pozyskać dodatkowy ruch, wyświetlając reklamy u partnerów sieci wyszukiwania Google Ads

Planer Kampanii Displayowych – Proponuje nam miejsca docelowe dla kampanii w sieci reklamowej na podstawie zainteresowań użytkowników, słów kluczowych oraz tematyki strony docelowej.

Planer Słów Kluczowych – Narzędzie do rozbudowywania list słów kluczowych na koncie.

Performance Marketing – zwany również marketingiem efektywnościowym, to słuszny kierunek dla wszystkich właścicieli firm zwłaszcza na ciężkie czasy, gdy liczy się każda wydana złotówka.

słownik marketingowy - R

R

Ranking reklamy – Przy kierowaniu na słowa kluczowe określa pozycję reklamy w wynikach wyszukiwania oraz Sieci Reklamowej.

Raport Wyszukiwanych Haseł – Raport, dzięki któremu możemy przeanalizować wyszukiwane hasła powiązane ze słowami kluczowymi w danej kampanii.

Reklama InVideo – Reklama wyświetlana w serwisie YouTube w formie baneru

Reklama z listą produktów – Typ reklam produktowych zawierających zdjęcie, cenę produktu oraz opcjonalny tekst promocyjny.

Remarketing – Opcja kierowania reklam umożliwiająca dotarcie do osób, które odwiedziły już Twoją stronę.

Remarketing Dynamiczny – Pozwala na kierowanie reklam w sieci reklamowej, wyświetlających produkty lub usługi oglądane wcześniej przez użytkownika na reklamowanej witrynie.

Reklama Masthead – Interaktywna reklama wyświetlana w systemie rezerwacyjnym na witrynie oraz aplikacji mobilnej YouTube

Reklamy TrueView – Reklamy wyświetlane w różnych formach w ramach serwisu YouTube.

Reklama TrueView In-Stream – Reklama wideo wyświetlana w odtwarzaczu YouTube w filmach, grach i aplikacjach dla sieci reklamowej Google.

RLSA – Remarketing lists for search ads; listy remarketingowe AdWords dla reklam w wyszukiwarce

ROAS– Return of Ad Spend; Zwrot z wydatków reklamowych

ROI – Return of Investmet; Zwrot z Inwestycji

ROPO – Research Online Purchase Offline

Rozszerzenia linków do podstron – Wyświetlane pod reklamami jako ich dopełnienie

Rozszerzenia objaśnień – Rozszerzenie umożliwiające dopisanie pod reklamami tekstowymi dodatkowych, unikatowych wartości dla naszego produktu lub firmy.

Rozszerzenia połączeń – To rozszerzenie umożliwia wyświetlanie określonego numeru telefonu w reklamie

Rozszerzenia reklam Google Ads – Rozszerzenia uzupełniające reklamy o dodatkowe informacje.

Rozszerzone Reklamy Tekstowe – Ulepszona wersja reklam tekstowych zaprojektowana z myślą o wyświetlaniu ich zarówno na desktopach jak i na urządzeniach mobilnych

Real Time Marketing (RTM) – nawiązanie w działaniach marketingowych firmy i publikowanych przez nią treściach do aktualnych wydarzeń.

Reklama natywna – nienachalna forma przekazu reklamowego. Charakteryzuje się przedstawieniem oferty marki w innym środowisku niż ten ściśle z nią związany.

Reklama – pojęcie szeroko definiowane przez wiele dziedzin naukowych, dlatego trudno o jednobrzmiącą definicję. Głównym założeniem reklamy jest perswazyjny przekaz, który ma nakłonić odbiorcę do skorzystania z przedstawionej oferty.

Reklama displayowa – forma płatnej promocji marki, która występuje na stronach internetowych. Pojawia się najczęściej w postaci poziomych lub pionowych banerów o różnych rozmiarach.

RODO – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, które obowiązuje na terenie Unii Europejskiej. Są to ściśle określone zasady zbierania, gromadzenia i przetwarzania informacji o osobach fizycznych.

słownik marketingowy - S

S

SEO – Działania mające na celu uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach
organicznych wyszukiwarek internetowych dla danych słów kluczowych.

SEM – Marketing w wyszukiwarkach internetowych

SERP – Strona internetowa wyświetlająca listę wyników wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej.

Sieć reklamowa – Zbiór witryn, które nawiązały współpracę z Google, YouTube wraz z grupą stron Google wyświetlających reklamy

Sieć Wyszukiwania – Obejmuje wyszukiwarkę Google oraz Partnerów Sieci Wyszukiwania. W sieci wyszukiwania możliwe jest wyświetlanie tylko reklam w formie tekstowej.

Social Media – media społecznościowe to platformy, które umożliwiają szybką wymianę informacji między użytkownikami w sieci.

Słowa kluczowe – Określone wyrażenia, które powiązane z zapytaniem użytkownika pozwolą na wyświetlenie reklamy w systemie Google Ads.

Specjalista Google Ads – osoba, która ma wiedzę i doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych w sieci Google.

Statystyki analizy aukcji – Dostępne w sieci wyszukiwania oraz dla kampanii produktowych

Strategia marketingowa – precyzyjnie określone działania, które prowadzą do stabilnej pozycji firmy na rynku oraz zwiększania zysków. Taki plan powinien uwzględniać dostępne zasoby oraz cele, do których dąży marka.

Strona docelowa – Określa stronę, na którą kieruje nasza reklama.

Symulator Stawek – Narzędzie dostępne na poziomie sieci wyszukiwania z uwzględnieniem kampanii produktowych, pozwalające na sprawdzenie jak zmiana stawki wpłynie na poziom pozyskiwanego ruchu, wyświetleń i konwersji kampanii.

Szablon Śledzenia ValueTrack – Rodzaj parametrów URL, które w dynamiczny sposób przesyłają informacje o źródle ruchu

Szacunkowa stawka za pierwszą stronę – Stawka, która pozwoli wyświetlić daną reklamę na pierwszej stronie
wyników wyszukiwania

SWOT – technika, która pozwala określić mocne i słabe strony, zagrożenia i szanse. Ta metoda wykorzystywana jest zarówno przez indywidualne jednostki, jak i przedsiębiorstwa.

Średnia Pozycja – Wartość określająca pozycję wyświetlania się reklamy w sieci wyszukiwania Google Ads

słownik marketingowy - T

T

Targetowanie – określenie wspólnych i charakterystycznych cech dla danej grupy odbiorców. Im precyzyjniej określona grupa docelowa, tym stworzony komunikat przyniesie wyższą konwersję.

TikTok – serwis społecznościowy, w którym użytkownicy komunikują się ze sobą poprzez nagrania wideo. Aplikacja pozwala nagrywać i dodawać niedługie filmiki, które mogą trwać maksymalnie trzy minuty.

Testy A/B – metoda badawcza wykorzystywana w działaniach marketingowych. Dzięki niej można określić wariant, który jest lepiej odbierany przez grupę docelową.

słownik marketingowy - U

U

Udział w Wyświetleniu – Wskazuje procent udziału w aukcjach reklamy, jaki uzyskaliśmy z całej ilości możliwych wyświetleń reklamy na wybrane przez nas kierowanie.

Ulepszone CPC – Zaawansowana opcja określenia stawek za kliknięcie.

Universal Analytics – wersja Google Analytics działająca od 2013 do 2023 roku

Użyteczność strony –  określenie, na które składa się wiele czynników decydujących o tym, czy witryna internetowa jest przystępna dla użytkownika. Przy projektowaniu strony należy uwzględniać potrzeby odbiorcy, jego standardowe zachowanie i nawyki związane z poruszaniem się po stronach.

słownik marketingowy - W

W

Współczynnik konwersji – wyrażony procentach wskaźnik, który określa ilość pożądanych interakcji wykonanych przez użytkowników. Jest to ważny parametr wykorzystywany w e-commerce. Pomaga optymalizować działania marketingowe.

Współczynnik odrzuceń – miara określająca procent użytkowników, którzy opuścili stronę internetową bez interakcji, czyli nie przejrzeli innych podstron, nie kliknęli linków ani nie dokonali żadnej akcji.

Wykluczone Lokalizacje – Zapewniają opcje wyboru miejsca, w którym nasze reklamy nie będą wyświetlane

Wykluczone Słowa Kluczowe – Jest to możliwość zablokowania pewnych słów kluczowych czy miejsc docelowych, aby nie wyświetlać dla nich reklam.

Wynik Jakości – Liczony za każdym razem, gdy reklama zostanie wyświetlona.

Wyniki Organiczne – Naturalne wyniki wyszukiwania Google, gdzie pozycja naszej witryny jest determinowana przez unikalny algorytm Google.

Wyniki Sponsorowane – Są to reklamy w wynikach wyszukiwania Google, wyświetlane w miejscach odpowiednio do tego przeznaczonych.

Wyszukiwarka internetowa – miejsce, które umożliwia użytkownikowi szybkie znalezienie w sieci treści na dany temat. Jest to program lub strona internetowa wyposażona w mechanizm, który po wpisaniu słowa klucz lub zapytania wyświetla wyniki z linkami do poszczególnych witryn.

Wyświetlany adres URL – Adres witryny widoczny w reklamie. Jest ograniczony poprzez liczbę znaków (maks. 35)

Wyświetlany adres URL w Expanded Text Ads – Adres witryny widoczny w reklamie

Wyświetlenia – Liczba wyświetleń reklamy.

słownik marketingowy - Z

Z

Zakupy Google – Dedykowana usługa do wyszukiwania produktów w postaci osobnej zakładki na poziomie strony głównej Google.

Porady i wskazówki

Skorzystaj z innego
punktu widzenia

  • sprawdzamy wydajność kampanii Google i Facebook Ads pod kątem
    efektów i sposobu wykorzystania budżetu
  • wykrywamy okazje do poprawy wyników i wypracowania oszczędności,
    dzięki pogłębionej analizie z użyciem SmartSkryptów
  • rozpracowujemy możliwości lepszego wykorzystania tego samego budżetu
    z gwarancją zero-waste
  • program naprawczy z propozycjami
    rozwiązań zidentyfikowanych problemów
  • dodatkowe godziny konsultacji
    do wykorzystania w cenie audytu
  • pomoc w planowaniu
    budżetu

Jeśli jeszcze zadajesz sobie pytanie...

Dlaczego SmartYou?

  • Google Premium & Meta Business & MS Ads Partner

    • dedykowane wsparcie od Google i Meta
    • wyróżnienie dla najbardziej skutecznych agencji
    • potwierdzone nieszablonowe podejście
  • Odpowiedzialność

    • unikalna gwarancja zero-waste
    • zabezpieczenie kampanii autorskimi SmartSkryptami
    • procedura pogłębionej analizy już na etapie oferty
  • Doświadczenie

    • setki ukończonych kampanii
    • specjalizacja w poprawie wyników
    • działania prowadzone dla 22 branż
  • Uczciwość

    • przejrzysta umowa, bez długoterminowych zobowiązań
    • comiesięczne raporty z podwójną weryfikacją wyników
    • przypisany do projektu zespół

Opinie naszych klientów

Oni nas wybrali

We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty. Wszystko dzieje się bardzo szybko i działa jak w zegarku!

Michał Starzyński, CEO Zrzutka.pl

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik działu marketingu Tołpa

Facebook jest dla nas ważnym kanałem reklamowym. Chcieliśmy sprawdzić, jaki rzeczywisty wpływ na sprzedaż w naszym sklepie mają działania reklamowe prowadzone na FB i czy dodatkowe wydatki na ten kanał są opłacalne.

Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.

Sebastian Lalik, ModBis

Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach. Kampanie w Google Ads i na Facebooku, które SmartYou dla nas prowadzi, są świetnie zaplanowane i przynoszą oczekiwane wyniki. Jesteśmy bardzo zadowoleni i szczerze rekomendujemy współpracę ze SmartYou.

Magdalena Wytrębowicz, L'Occitane

Specjaliści ze SmartYou pomogli nam w konfiguracji Google Analytics i przekazali cenne uwagi, które wyraźnie zwiększyły konwersję na naszej stronie. Po głębokiej analizie działań konkurencji stworzyli i dopasowali kampanię AdWords do naszej grupy docelowej. SmartYou cechuje bardzo duży profesjonalizm.

Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker

SmartYou jest doskonałym przykładem współpracy opartej na rzetelności i profesjonalizmie. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu naszymi kampaniami, agencja zwiększyła liczbę pozyskiwanych zapytań ofertowych przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów i uwagi z naszej strony. Serdecznie polecam.

Joanna Cichosz, CNS Group

Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą SmartYou. Zawsze otrzymujemy pełne wsparcie w zakresie wdrożonych reklam a także sugestie oraz pomysły na nowe kampanie. Wspaniale dogadujemy się z naszym opiekunem- Panią Michaliną Chmielarczyk. Najlepszą rekomendacją niech będzie fakt, że firmę poleciliśmy już kilku zaprzyjaźnionym markom i one również zdecydowały się podpisać umowę ze SmartYou.

Ewelina Jaskólska
Founder & Managing Director

SmartYou doskonale radzi sobie z obsługą kampanii w kilkudziesięciu krajach z całego świata. Agencja imponuje nam wiedzą, profesjonalizmem i doświadczeniem. Nadzwyczajnie przyjemna współpraca czyni SmartYou naszym wieloletnim i cenionym partnerem.

Paweł Jasiński, Magently

SmartYou wykazuje się sporą wiedzą i doświadczeniem w zakresie prowadzenia kampanii w AdWords i Bing. Kampanie mają zoptymalizowaną strukturę i dowożą wyniki według naszych oczekiwań. Koszty konwersji są utrzymywane według założeń, a zwrot z inwestycji jest większy niż pierwotnie zakładaliśmy. Życzę Przesyłarka.pl i SmartYou wielu wspólnych sukcesów i dziękuję za współprace.

Katarzyna Maziak, Dyrektor Zarządzający Przesylarka.pl

SmartYou świetnie radzi sobie z prowadzeniem zarówno polskich, jak i zagranicznych kampanii. Patrząc na wyniki ich działań, jesteśmy pewni, że to specjaliści w swoim fachu. Pracownicy wciąż wychodzą z nowymi inicjatywami i odpowiadają na nasze sugestie. Co więcej, świetnie odnajdują się również w aspektach bardziej technicznych, przez co niejednokrotnie pomagali nam w tego typu sytuacjach. Krótko mówiąc, SmartYou to profesjonaliści, którzy dają z siebie 200%.

Sebastian Malec, BookingHost

SmartYou prowadzi dla nas kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz inicjatywy, którą specjaliści wykazują się przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągać coraz lepsze wyniki.

Piotr Maciejewski, CKEditor

Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z agencją SmartYou mimo, że wcześniej nie miałam z działaniami SEM dobrych doświadczeń. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, otrzymałam od agencji szereg pytań który pozwolił ustalić priorytety i stosunek kosztów do przychodów, aby mieć pewność, że tak samo rozumiemy cel, który przed nami stoi. Widocznie wzrosło zainteresowanie ofertą sklepu i to nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Co miesiąc otrzymujemy przejrzyste raporty z działań prowadzonych przez zespół SmartYou który oprócz danych potwierdzonych liczbami uwzględnia plany na nowe kampanie które pozwalają nam docierać do nowych, potencjalnych klientów.

Paulina Pataj, Kierownik działu marketingu Dami Zabawki

Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do sprecyzowanej i bardzo konkretnej grupy docelowej. Firmie SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania. Będąc z nami w ciągłym kontakcie, szybko wprowadzają zmiany w kampaniach, pracując na jeszcze lepsze wyniki. Szczerze polecamy!

Izabela Rams, Sales & Marketing Director CRYO Science

W tak konkurencyjnej branży w której działa marka Brylove, każde wejście w nowy sezon musi być dopięte na 100%. Od strony ruchu płatnego wiemy, że SmartYou jako nasz wieloletni partner, wywiąże się ze swoich zadań z nawiązką. Współpraca z nimi to pewna inwestycja. Pracownicy agencji angażują się w każdy projekt, podążają za trendami reklamowymi i regularnie testują nowe rozwiązania dostosowując je do naszych potrzeb. Reagują też na wszelkie nasze propozycje i zawsze tłumaczą, czy przyniosą one korzyści. Zdecydowanie polecamy!

Marta Filipovicz, Brylove

Firma SmartYou już w pierwszych miesiącach współpracy wykazała się zaangażowaniem i wprowadziła zmiany, które przełożyły się w znaczący sposób na wyniki naszych kampanii Google Ads. Współpracowaliśmy z wieloma firmami z branży reklamowej i zdecydowanie mogę powiedzieć, że firma Smartyou charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz indywidualnym podejściem.

Paweł Marczyński, Właścicel Thomas It

SmartYou w trakcie współpracy pomogło nam mocno w odpowiednim skalowaniu konwersyjnego ruchu na wszystkich naszych serwisach. Szczególnie efektywnie wykorzystaliśmy kampanie displayowe, które stały się kluczowym składnikiem naszego traffic mixu. Ekipę SmartYou cechuje merytoryczne podejście do prowadzenia kampanii, racjonalność w wyborze ścieżki dojścia do celu oraz bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które pojawiają się na rynku. Polecam!

Maciej Ziemczonek, VP Traffic Acquisition Domodi

Agencja SmartYou podeszła do naszej współpracy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Do wszystkich kwestii podchodzili ze starannością i szybko reagowali  na wszelkie nasze potrzeby. Dzięki swojej wiedzy i prowadzonym optymalizacją  zwiększyliśmy swoje przychody o kilkadziesiąt procent.

Waldemar Bukowski, Dobre Drzwi

SmartYou od dwóch lat systematycznie zwiększa naszą sprzedaż. Wysoko cenimy SmartYou za efekty oraz proaktywne podejście.

Albert Dabiński, Triny

Od ponad półtora roku współpracujemy z agencją SmartYou w zakresie reklam na Facebooku i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. Szczególnie doceniam proaktywność oraz bardzo dobry kontakt ze strony SmartYou. Kampanie są na bieżąco optymalizowane, a agencja regularnie przedstawia nowe pomysły na promowanie naszego asortymentu.

Wojciech Wenderski

SmartYou było i jest naszym zaufanym partnerem od blisko 8 lat - przez ten czas pracowali dla nas przy takich serwisach jak Domodi, Allani, Homebook oraz na rynkach zagranicznych we Włoszech, Hiszpanii czy na Ukrainie obsługując markę Stileo czy Homelook. Przez cały ten czas udowadniali, że można im powierzyć pełną kontrolę nad Google Ads, a założone cele będą realizować z nawiązką.

Krzysztof Wierzbicki
Prezes Zarządu Domodi Sp. z o.o. [2011-2018] - domodi.pl, homebook.pl, allani.pl,
Członek Rady Nadzorczj Stileo Sp. z o.o. [od 2014] - stileo.it, stileo.es, stileo.ua, homelook.ua

Po kilku latach samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że nie nadążamy za nowymi rozwiązaniami i trendami pojawiającymi się w reklamie internetowej, a przez to nasze działania są dalekie od optymalnych i przepalamy sporą część budżetu.

Wraz z przeprowadzonym rebrandingiem zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji. Rozpoznanie przeprowadzone w branży skłoniło nas do zawiązania się ze SmartYou. Od kiedy kampanie wystartowały obserwujemy wzrost wysokiej jakości ruchu i konwersji, a łączny koszt kampanii i ich obsługi jest dla nas znacznie korzystniejszy.

Bartosz Dworak, budus.pl

SmartYou to nie tylko kompetentni specjaliści, którzy są elastyczni w działaniu i nastawieni na biznes, dzięki czemu reklamy sprzedają, a inwestycja się zwraca od początku współpracy. To także wysoka responsywność oraz profesjonalny kontakt z obsługą klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie z naszą opiekunką Katarzyną, na bieżąco rozmawiamy o tym, co dzieje się w naszej firmie, czego potrzebujemy i co się dzieje w kampaniach. Współpraca ze SmartYou to bardzo dobry wybór.

Mateusz Jakubiec, Oslonaokna.pl

SmartYou to zespół profesjonalistów, których rzetelność i zaangażowanie zrobiło na mnie wrażenie już od pierwszych dni naszej współpracy. Prowadzenie działań performance marketingowych w branży mental health to niełatwe zadanie - wymaga nie tylko delikatności w komunikacji z potencjalnym klientem, ale też umiejętnego dostosowywania contentu do wymagań i obostrzeń nakładanych przez Google Ads i Meta. Fachowcy ze SmartYou stanęli na wysokości zadania w obu tych kwestiach. Serdecznie polecam współpracę z tą agencją :)

Michał Feliks, Board Member, Sensly.com

Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou. Mam poczucie, że nie pozostajemy w tyle, a jednocześnie nie rzucamy się ślepo w nowinki, dzięki czemu rozwijamy się, zachowując wysoki ROAS. Doceniamy również, że znaleźliśmy partnera, któremu ufamy - w naszej współpracy wystarczy przejrzenie raportów co miesiąc i drobne sugestie przy większych zmianach w asortymencie, bo wszystko działa na tyle dobrze, że nie trzeba poświęcać kampaniom stałej uwagi. Nie tylko reklama na Allegro, ale także Facebook i Google Ads są prowadzone przez SmartYou bez zarzutów i przynoszą nam oczekiwane zyski.

Krystian Guz, Dami Zabawki

Agencja wyróżnia się profesjonalizmem oraz zaangażowaniem w podjętą współpracę. Posiada mocną orientację na osiąganie celów oraz optymalizowanie budżetu, a także rozumie biznes e-Commerce co przyczynia się do sprawnej i efektywnej kooperacji. Stworzone kampanie przynoszą rezultaty w postaci oczekiwanych wyników, ponadto SmartYou chętnie przekazuje swoją wiedzę, a komunikacja przebiega bezproblemowo.

Dariusz Szlufcik, General Manager

Wzrost sprzedaży mojego kursu dla ósmoklasistów przygotowujących się do egzaminu z języka polskiego wyniósł 400%. Dzięki SmartYou w ciągu trzech miesięcy stałem się liderem internetowych kursów edukacyjnych. Wcześniejsza współpraca z agencjami nie przynosiła większych efektów. Podziwiam specjalistów SmartYou za nieustające testowanie wielu ustawień. Każdy kolejny biznes będę robił ze SmartYou.

Piotr Świątkowski, nauczyciel języka polskiego, CEO

SmartYou to dla mnie specjalizacja w reklamach. Doceniam kontakt z Klientem, szybkie wdrażanie przesłanych materiałów. Agencja podejmuje próby rozwiązania problemu, przypomina się, widać, że trzyma rękę na pulsie. Mogę liczyć na dobre zwroty z inwestycji. Co daje mi współpraca ze SmartYou? Rozwijamy razem biznes na Allegro i równocześnie budujemy drugą stabilną nogę biznesu poza Allegro - we własnym sklepie internetowym.

Robert Maj, właściciel

Firma SmartYou pomaga rozwijać nasz sklep internetowy, dzięki reklamie Google i Facebook Ads. Od początku współpracy dobrze dobierają strategie reklamowe, co znacząco zwiększyło nasze obroty i dotarliśmy do większej rzeszy odbiorców. Dzięki ich profesjonalnemu podejściu i doświadczeniu osiągamy założone cele, a co za tym idzie, mamy poczucie, że nasze pieniądze są dobrze zainwestowane. Polecam współprace ze SmartYou.

Jerzy Napadłek, Prezes zarządu, Ellaboutique

  • Zrzutka.pl - logo
  • Tołpa
  • ModBis.pl
  • Woodpecker
  • Magently
  • Triny.pl
  • Magar
  • logo stileo
  • Budus logo
  • Oslona Okna logo
Zobacz realizacje

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę