Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Google Ads

Nie pozwól, by koronawirus przejął kontrolę nad Twoim kontem Google Ads

Sytuacja na świecie jest nadzwyczajna i konia z rzędem temu, kto przewidzi wszystkie konsekwencje postępującej pandemii. Linie wykresów giełdowych wybrały się w długie wycieczki na południe, mnóstwo biznesów z dnia na dzień zostało pozbawionych możliwości zarabiania pieniędzy, obywatele w miarę możliwości pozostają w domach. Co to oznacza dla rynku e-commerce w Polsce? W jaki sposób prowadzić kampanie marketingowe? Na co zwrócić uwagę na koncie Google Ads? To ważne pytania, na które szybko musimy znaleźć odpowiedzi.

Przeczytaj więcej
Nie pozwól, by koronawirus przejął kontrolę nad Twoim kontem Google Ads
Facebook

Podsumowanie 2019 – Nowości w Facebook Ads

Kolejny rok, kolejne nowości w systemie Facebook Ads. W 2019 roku Facebook mocno skupił się na zwiększeniu przejrzystości działań zarówno dla reklamodawców, jak i użytkowników Facebooka. Nie obyło się jednak bez zmian, które pokazują, że serwis idzie z duchem czasu i chce jeszcze bardziej urozmaicić swoje reklamy - taką nowością są reklamy AR. Wszystkie zmiany, które dotyczyły Facebook Ads znajdziecie w naszym artykule - zapraszamy do lektury.

Przeczytaj więcej
Podsumowanie 2019 – Nowości w Facebook Ads

Zostań pasjonatem Google Ads

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-book „Google Ads od podstaw"!

Facebook

Facebook Attribution – przewodnik po narzędziu

Prowadząc działania reklamowe w różnych kanałach i na różnych platformach zapewne nie raz zastanawiałeś się jaki mają one faktyczny wpływ na ostateczne wyniki sprzedaży. Zagadkę tę pomoże rozwikłać Facebook Attribution - dowiedz się jakie informacje możesz zyskać korzystając z narzędzia.

Przeczytaj więcej
Facebook Attribution – przewodnik po narzędziu
Facebook Attribution – do czego służy & konfiguracja Facebook

Facebook Attribution – do czego służy & konfiguracja

Poznanie ścieżki jaką przebył użytkownik przed ostateczną konwersją może okazać się kluczowe dla dalszych działań marketingowych. By lepiej zrozumieć drogę klientów do momentu zakupu i ocenić rzeczywisty wpływ prowadzonych kampanii reklamowych na ostateczne wyniki, Facebook w zeszłym roku udostępnił narzędzie Facebook Attribution. W tym artykule pokażemy jak zacząć korzystać z narzędzia i jak je poprawnie skonfigurować, tak by mieć jak najszerszy obraz na wszystkie prowadzone działania w ramach marketingu internetowego.

Przeczytaj więcej
Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem! Google AdsWydarzenia

Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!

9-tego sierpnia opublikowaliśmy naszego pierwszego e-booka “Google Ads od podstaw”. Dostępne na polskim rynku poradniki w tym temacie często były już mocno zdezaktualizowane lub dotyczyły tylko wąsko określonych zagadnień.

Dlatego postanowiliśmy przygotować w SmartYou ogólnodostępną publikację, która zbierze w całość fundamentalne tematy dla początkujących Reklamodawców. Całość jest dostępna do pobrania za darmo, ponieważ chcieliśmy umożliwić korzystanie z niego jak największej liczbie zainteresowanych osób.

Przeczytaj więcej
Podsumowanie 2018 – Nowości w Facebook Ads Facebook

Podsumowanie 2018 – Nowości w Facebook Ads

Zniknięcie Power Editora, wgląd do reklam konkurencji czy nowe możliwości pozyskiwania kontaktów to tylko niektóre ze zmian dla reklamodawców na Facebooku, które ujrzały światło dzienne w 2018 roku. Było ich jednak znacznie więcej - wszystkie, pogrupowane w odpowiednie kategorie, znajdziecie w naszym artykule.

Przeczytaj więcej
Zakupy Google nie przez Google – czyli reklama poprzez usługi porównywania cen (CSS) Google AdsZakupy Google

Zakupy Google nie przez Google – czyli reklama poprzez usługi porównywania cen (CSS)

Pod koniec 2017 reklamy Google Shopping uległy mocnemu przeobrażeniu - Komisja Europejska wymusiła na Google udostępnienie tej przestrzeni reklamowej również innym wydawcom. To z kolei sprawiło, że wszelkie porównywarki mogły zacząć umieszczać tam produkty swoich partnerów.

Mam wrażenie jakby temat przeszedł bez większego echa w Polsce a moim zdaniem jest niezwykle interesujący i przede wszystkim warty uwagi Reklamodawców. Nasza agencja miała okazję wykonać pierwsze w Polsce wdrożenia rozwiązań CSS dla naszych Klientów tak więc temat mamy całkiem nieźle rozpracowany.

Przeczytaj więcej
Ograniczenia budżetowe w Google Ads Google Ads

Ograniczenia budżetowe w Google Ads

W październiku 2017 środowiskiem związanym z Google Ads wstrząsnęła wiadomość, mówiąca o tym, że wydatki kampanii mogą w niektórych przypadkach dwukrotnie przekroczyć jej dzienny budżet. “Ruch internetowy jest jak ocean. Czasami fale są niewielkie, a czasami nadchodzi sztorm.” - tłumaczył nam Google poetycko.

Przeczytaj więcej
Czym są linki sponsorowane? – Podstawy cz. 1 Google Ads

Czym są linki sponsorowane? – Podstawy cz. 1

Jest to pierwszy wpis z zakładanego cyklu pt. „AdWords od Podstaw”, w którym to chciałbym przybliżyć Wam system reklamy internetowej Google Ads (dawniej Google AdWords). Aby jednak rozpocząć swoją przygodę z reklamą internetową trzeba odpowiedzieć na kluczowe pytanie - czym są linki sponsorowane.

Przeczytaj więcej
Załaduj kolejne wpisy Ładuję wpisy
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!