Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Facebook

Facebook Attribution – do czego służy & konfiguracja

Poznanie ścieżki jaką przebył użytkownik przed ostateczną konwersją może okazać się kluczowe dla dalszych działań marketingowych. By lepiej zrozumieć drogę klientów do momentu zakupu i ocenić rzeczywisty wpływ prowadzonych kampanii reklamowych na ostateczne wyniki, Facebook w zeszłym roku udostępnił narzędzie Facebook Attribution. W tym artykule pokażemy jak zacząć korzystać z narzędzia i jak je poprawnie skonfigurować, tak by mieć jak najszerszy obraz na wszystkie prowadzone działania w ramach marketingu internetowego.

Przeczytaj więcej
Facebook Attribution – do czego służy & konfiguracja
Google AdWordsWydarzenia

Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!

9-tego sierpnia opublikowaliśmy naszego pierwszego e-booka “Google Ads od podstaw”. Dostępne na polskim rynku poradniki w tym temacie często były już mocno zdezaktualizowane lub dotyczyły tylko wąsko określonych zagadnień.

Dlatego postanowiliśmy przygotować w SmartYou ogólnodostępną publikację, która zbierze w całość fundamentalne tematy dla początkujących Reklamodawców. Całość jest dostępna do pobrania za darmo, ponieważ chcieliśmy umożliwić korzystanie z niego jak największej liczbie zainteresowanych osób.

Przeczytaj więcej
Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!

Zostań pasjonatem Google Ads

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-book „Google Ads od podstaw"!

Facebook

Podsumowanie 2018 – Nowości w Facebook Ads

Zniknięcie Power Editora, wgląd do reklam konkurencji czy nowe możliwości pozyskiwania kontaktów to tylko niektóre ze zmian dla reklamodawców na Facebooku, które ujrzały światło dzienne w 2018 roku. Było ich jednak znacznie więcej - wszystkie, pogrupowane w odpowiednie kategorie, znajdziecie w naszym artykule.

Przeczytaj więcej
Podsumowanie 2018 – Nowości w Facebook Ads
Zakupy Google nie przez Google – czyli reklama poprzez usługi porównywania cen (CSS) Google AdWordsZakupy Google

Zakupy Google nie przez Google – czyli reklama poprzez usługi porównywania cen (CSS)

Pod koniec 2017 reklamy Google Shopping uległy mocnemu przeobrażeniu - Komisja Europejska wymusiła na Google udostępnienie tej przestrzeni reklamowej również innym wydawcom. To z kolei sprawiło, że wszelkie porównywarki mogły zacząć umieszczać tam produkty swoich partnerów.

Mam wrażenie jakby temat przeszedł bez większego echa w Polsce a moim zdaniem jest niezwykle interesujący i przede wszystkim warty uwagi Reklamodawców. Nasza agencja miała okazję wykonać pierwsze w Polsce wdrożenia rozwiązań CSS dla naszych Klientów tak więc temat mamy całkiem nieźle rozpracowany.

Przeczytaj więcej
Ograniczenia budżetowe w Google Ads Google AdWords

Ograniczenia budżetowe w Google Ads

W październiku 2017 środowiskiem związanym z Google Ads wstrząsnęła wiadomość, mówiąca o tym, że wydatki kampanii mogą w niektórych przypadkach dwukrotnie przekroczyć jej dzienny budżet. “Ruch internetowy jest jak ocean. Czasami fale są niewielkie, a czasami nadchodzi sztorm.” - tłumaczył nam Google poetycko.

Przeczytaj więcej
Załaduj kolejne wpisy Ładuję wpisy
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!