
Black Friday 2022 – zapowiedź kryzysu w 2023?
Tegoroczny Black Friday okazał się nie lada wyzwaniem - nastroje konsumenckie już od dłuższego czasu były pozbawione optymizmu. Jak na tym tle wypadły wyniki sprzedażowe?
Kampania Performance Max to następca kampanii inteligentnych. Czym wyróżnia się nowe rozwiązanie i jak czerpać z niego korzyści dla swojego biznesu?
Zapraszamy za kulisy agencji Google Ads – tak wygląda to od kuchni.
Microsoft Advertising to system reklamowy podobny do Google Ads, pozwala jednak wyświetlać reklamy w miejscach, które są zupełnie niedostępne dla giganta z Mountain View. Microsoft Ads, analogicznie do swojego największego konkurenta, daje możliwość eksponowania kreacji w wyszukiwarkach, sieci reklamowej (Microsoft Audience Network), a nawet ma swój odpowiednik reklam produktowych.
Tegoroczny Black Friday okazał się nie lada wyzwaniem - nastroje konsumenckie już od dłuższego czasu były pozbawione optymizmu. Jak na tym tle wypadły wyniki sprzedażowe?
Niezależnie od okoliczności Google Ads to nie wszystko, co możesz zrobić, by osiągnąć sukces. Poznaj sekret marketingu wielokanałowego i korzystania z reklam równolegle w innych platformach.
Oto garść porad, które pomogą zapobiec utracie profilu, a w najgorszym przypadku - odzyskać utracone konto na Instagramie.
W świecie, który w większości toczy się w wersji online, brak aktywności w tym obszarze znacząco ogranicza dotarcie do potencjalnych klientów. Wysoko w rankingu najpopularniejszych kanałów reklamowych mieści się Facebook Ads. System stwarza wiele możliwości reklamowych niemal dla każdej firmy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz e-commerce, czy też firmę działającą offline.
Masz do dyspozycji budżet reklamowy i zastanawiasz się, jak optymalnie rozdysponować go na reklamę na Facebooku oraz reklamowanie się w Google? Najlepszą strategią jest w tym przypadku synergia. Spójrz na obie platformy jak na uzupełniające się organizmy i… zacznij korzystać z dobrodziejstw połączenia działań w obu kanałach.
Zgodnie z trendami w marketingu internetowym wielu właścicieli biznesów podnosi wydatki na reklamę w social mediach, przygotowaliśmy dla Ciebie wskazówki, jak zwiększać budżet kampanii reklamowej na Facebooku według zero-waste.