Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Google AdWords

Ograniczenia budżetowe w Google Ads

W październiku 2017 środowiskiem związanym z Google Ads wstrząsnęła wiadomość, mówiąca o tym, że wydatki kampanii mogą w niektórych przypadkach dwukrotnie przekroczyć jej dzienny budżet. “Ruch internetowy jest jak ocean. Czasami fale są niewielkie, a czasami nadchodzi sztorm.” - tłumaczył nam Google poetycko.

Przeczytaj więcej
Ograniczenia budżetowe w Google Ads

Zostań pasjonatem AdWords

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-kurs AdWords

Facebook

Możliwości reklamowe Facebook Ads tylko na mobile

Można powiedzieć, że “Rok Mobile” mamy już za nami. Korzystanie ze smartfonów stało się na tyle powszechne, że nie należy bagatelizować ich potencjału. Strona internetowa, która nie dostosowuje się do mniejszego ekranu lub nie ma wersji mobilnej jest trochę jak budka telefoniczna - zrobisz sobie w niej pamiątkowe zdjęcie, ale nie zadzwonisz, więc musisz i tak skorzystać z innego sprzętu.  Podobnie jest z reklamami, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że użytkownik dokona konwersji z kreacji, która nie niesie ze sobą żadnych korzyści i nie wygląda zachęcająco.

Przeczytaj więcej
Możliwości reklamowe Facebook Ads tylko na mobile
10 podstawowych funkcji Excela przydatnych w pracy z AdWords Google AdWords

10 podstawowych funkcji Excela przydatnych w pracy z AdWords

Każdy, kto prowadzi działania AdWords, prędzej czy później zauważa, że elementów na koncie (grup, reklam, słów kluczowych itd.) znacznie częściej przybywa niż ubywa. Chcemy promować kolejne tematy, sprawdzać potencjał innych typów kampanii, eksperymentować z innymi treściami tekstów reklamowych, dodawać kolejne wykluczenia, czy też testować nowe funkcje, które są regularnie dostarczane przez zespół Google. Po upływie kilku miesięcy, w ramach których wykonujemy tego typu działania, konto z jedną skromną kampanią może się przerodzić w potężną maszynerię, zawierającą w sobie ogromną liczbę trybików.

Przeczytaj więcej
Podsumowanie nowości AdWords 2017 Google AdWords

Podsumowanie nowości AdWords 2017

Rok 2017 był ciekawy w kontekście zmian w Google AdWords z jednego, ważnego powodu - wielkimi krokami zbliża się bowiem zupełnie nowa wersja interfejsu, po raz pierwszy ogłoszona już w 2016, następnie dopuszczana jako beta dla wybranych Reklamodawców i finalnie dostępna (lecz wciąż jako beta) dla wszystkich chętnych.

Przeczytaj więcej
Conversions@Google 2017 – relacja WydarzeniaRelacje

Conversions@Google 2017 – relacja

Na początku listopada mieliśmy okazję ponownie odwiedzić Dublin i główną siedzibę Google w Europie na konferencji Conversions@Google. Jest ona organizowana od 2013 roku a obecna edycja była skupiona przede wszystkim wokół mobile, choć nie zabrakło tematów związanych z optymalizacją konwersji, UX, multichannel czy szybkości witryn.

Przeczytaj więcej
Załaduj kolejne wpisy Ładuję wpisy
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!