Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Google AdWordsWydarzenia

Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!

9-tego sierpnia opublikowaliśmy naszego pierwszego e-booka “Google Ads od podstaw”. Dostępne na polskim rynku poradniki w tym temacie często były już mocno zdezaktualizowane lub dotyczyły tylko wąsko określonych zagadnień.

Dlatego postanowiliśmy przygotować w SmartYou ogólnodostępną publikację, która zbierze w całość fundamentalne tematy dla początkujących Reklamodawców. Całość jest dostępna do pobrania za darmo, ponieważ chcieliśmy umożliwić korzystanie z niego jak największej liczbie zainteresowanych osób.

Przeczytaj więcej
Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!
Facebook

Podsumowanie 2018 – Nowości w Facebook Ads

Zniknięcie Power Editora, wgląd do reklam konkurencji czy nowe możliwości pozyskiwania kontaktów to tylko niektóre ze zmian dla reklamodawców na Facebooku, które ujrzały światło dzienne w 2018 roku. Było ich jednak znacznie więcej - wszystkie, pogrupowane w odpowiednie kategorie, znajdziecie w naszym artykule.

Przeczytaj więcej
Podsumowanie 2018 – Nowości w Facebook Ads

Zostań pasjonatem Google Ads

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-book „Google Ads od podstaw"!

Google AdWordsZakupy Google

Zakupy Google nie przez Google – czyli reklama poprzez usługi porównywania cen (CSS)

Pod koniec 2017 reklamy Google Shopping uległy mocnemu przeobrażeniu - Komisja Europejska wymusiła na Google udostępnienie tej przestrzeni reklamowej również innym wydawcom. To z kolei sprawiło, że wszelkie porównywarki mogły zacząć umieszczać tam produkty swoich partnerów.

Mam wrażenie jakby temat przeszedł bez większego echa w Polsce a moim zdaniem jest niezwykle interesujący i przede wszystkim warty uwagi Reklamodawców. Nasza agencja miała okazję wykonać pierwsze w Polsce wdrożenia rozwiązań CSS dla naszych Klientów tak więc temat mamy całkiem nieźle rozpracowany.

Przeczytaj więcej
Zakupy Google nie przez Google – czyli reklama poprzez usługi porównywania cen (CSS)
Ograniczenia budżetowe w Google Ads Google AdWords

Ograniczenia budżetowe w Google Ads

W październiku 2017 środowiskiem związanym z Google Ads wstrząsnęła wiadomość, mówiąca o tym, że wydatki kampanii mogą w niektórych przypadkach dwukrotnie przekroczyć jej dzienny budżet. “Ruch internetowy jest jak ocean. Czasami fale są niewielkie, a czasami nadchodzi sztorm.” - tłumaczył nam Google poetycko.

Przeczytaj więcej
Możliwości reklamowe Facebook Ads tylko na mobile Facebook

Możliwości reklamowe Facebook Ads tylko na mobile

Można powiedzieć, że “Rok Mobile” mamy już za nami. Korzystanie ze smartfonów stało się na tyle powszechne, że nie należy bagatelizować ich potencjału. Strona internetowa, która nie dostosowuje się do mniejszego ekranu lub nie ma wersji mobilnej jest trochę jak budka telefoniczna - zrobisz sobie w niej pamiątkowe zdjęcie, ale nie zadzwonisz, więc musisz i tak skorzystać z innego sprzętu.  Podobnie jest z reklamami, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że użytkownik dokona konwersji z kreacji, która nie niesie ze sobą żadnych korzyści i nie wygląda zachęcająco.

Przeczytaj więcej
Załaduj kolejne wpisy Ładuję wpisy
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!