Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Facebook

Możliwości reklamowe Facebook Ads tylko na mobile

Można powiedzieć, że “Rok Mobile” mamy już za nami. Korzystanie ze smartfonów stało się na tyle powszechne, że nie należy bagatelizować ich potencjału. Strona internetowa, która nie dostosowuje się do mniejszego ekranu lub nie ma wersji mobilnej jest trochę jak budka telefoniczna - zrobisz sobie w niej pamiątkowe zdjęcie, ale nie zadzwonisz, więc musisz i tak skorzystać z innego sprzętu.  Podobnie jest z reklamami, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że użytkownik dokona konwersji z kreacji, która nie niesie ze sobą żadnych korzyści i nie wygląda zachęcająco.

Przeczytaj więcej
Możliwości reklamowe Facebook Ads tylko na mobile
Google AdWords

10 podstawowych funkcji Excela przydatnych w pracy z AdWords

Każdy, kto prowadzi działania AdWords, prędzej czy później zauważa, że elementów na koncie (grup, reklam, słów kluczowych itd.) znacznie częściej przybywa niż ubywa. Chcemy promować kolejne tematy, sprawdzać potencjał innych typów kampanii, eksperymentować z innymi treściami tekstów reklamowych, dodawać kolejne wykluczenia, czy też testować nowe funkcje, które są regularnie dostarczane przez zespół Google. Po upływie kilku miesięcy, w ramach których wykonujemy tego typu działania, konto z jedną skromną kampanią może się przerodzić w potężną maszynerię, zawierającą w sobie ogromną liczbę trybików.

Przeczytaj więcej
10 podstawowych funkcji Excela przydatnych w pracy z AdWords

Zostań pasjonatem AdWords

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-kurs AdWords

Google AdWords

Podsumowanie nowości AdWords 2017

Rok 2017 był ciekawy w kontekście zmian w Google AdWords z jednego, ważnego powodu - wielkimi krokami zbliża się bowiem zupełnie nowa wersja interfejsu, po raz pierwszy ogłoszona już w 2016, następnie dopuszczana jako beta dla wybranych Reklamodawców i finalnie dostępna (lecz wciąż jako beta) dla wszystkich chętnych.

Przeczytaj więcej
Podsumowanie nowości AdWords 2017
Conversions@Google 2017 – relacja WydarzeniaRelacje

Conversions@Google 2017 – relacja

Na początku listopada mieliśmy okazję ponownie odwiedzić Dublin i główną siedzibę Google w Europie na konferencji Conversions@Google. Jest ona organizowana od 2013 roku a obecna edycja była skupiona przede wszystkim wokół mobile, choć nie zabrakło tematów związanych z optymalizacją konwersji, UX, multichannel czy szybkości witryn.

Przeczytaj więcej
Skrypt sprawdzający odrzucone rozszerzenia reklam w Google AdWords Google AdWords

Skrypt sprawdzający odrzucone rozszerzenia reklam w Google AdWords

Choć w Google AdWords można automatycznie otrzymywać drogą mailową wiele typów powiadomień, w tym także na temat niezaakceptowanych reklam tekstowych, to system wciąż w żaden sposób nie informuje o odrzuconych rozszerzeniach.

Jest to o tyle problematyczne, że szczególnie w przypadku zarządzania wieloma kontami, trudno jest codziennie sprawdzać, czy któreś z nich nie straciło właśnie akceptacji, a efekt takiej zmiany może nie być widoczny na pierwszy rzut oka w statystykach. By być pewnym, że każde z rozszerzeń się wyświetlać, warto skorzystać z dodatkowego rozwiązania, którym jest poniższy skrypt.

Przeczytaj więcej
Atrybucja konwersji, cross-device – czyli komu podziękować za konwersję? Część 1 AnalitykaInne narzędzia

Atrybucja konwersji, cross-device – czyli komu podziękować za konwersję? Część 1

Marketing internetowy jak żaden inny daje nam dziś możliwości do bardzo dokładnej oceny skuteczności poszczególnych działań oraz wykorzystywanych narzędzi. Prowadząc działalność, którą promujemy w internecie, możemy następnie sprawdzać dane, czy to w Google Analytics, czy też w wewnętrznych panelach z danymi dla poszczególnych narzędzi i oceniać, które z kanałów cechuje największa skuteczność.

Przeczytaj więcej
Załaduj kolejne wpisy Ładuję wpisy
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!