Jesteśmy agencją z wąską specjalizacją – zajmujemy się wyłącznie reklamą w internecie, a dokładnie tymi obszarami, które działają w modelu Pay Per Click. To na przykład reklama w Google, na Facebooku, Instagramie, Allegro, Amazonie, Tiktoku czy Linkedin. Kiedy większość agencji idzie w stronę rozszerzania wachlarza usług, my skupiamy się na dopieszczaniu naszej metodologii, tworzeniu narzędzi, które wspierają naszą pracę i edukacji. PPC rozwija się bardzo szybko. Dzięki wąskiej specjalizacji nasi pracownicy stają się najlepszymi w branży, a jakość świadczonych przez nas usług jest bardzo wysoka!
Jako twórcy marketingu zero-waste w PPC pracujemy tylko i wyłącznie z wykorzystaniem tej metodologii. To oznacza, że szczególną wagę przypisujemy unikaniu nietrafionych wydatków i priorytetyzujemy rentowność kampanii. Pracujemy zgodnie z gwarancją zero-waste oraz wykorzystujemy SmartSkrypty, które wspierają pracę specjalistów. To nasze autorskie rozwiązania, dlatego jesteśmy jedyną agencją, z którą możesz współpracować w taki sposób.
Jakość obsługi klientów oraz popularyzacja standardów branżowych znajduje się na liście naszych priorytetów. Wiele agencji przyjmuje każdą kampanię, a ich pracownicy zajmują się zbyt wieloma klientami miesięcznie, jednocześnie będąc z nimi w kontakcie.
W Smartyou mamy określone zasady, według których decydujemy się na współpracę z klientami. Co więcej, każdego dnia monitorujemy kampanie, a klienci mają dostęp do kont reklamowych, gdzie mogą podglądać naszą pracę i mieć pewność, że się nimi opiekujemy. Zbudowaliśmy również dział obsługi klienta, aby specjaliści koncentrowali się kampaniach i uczestniczyli w rozmowach tylko, kiedy jest taka potrzeba. Zatrudniamy nawet quality leadera.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki kampanii, które prowadzimy. Nie wiążemy klientów długimi umowami i nie obarczamy karami za ich rozwiązanie. Stosujemy jednomiesięczny okres wypowiedzenia, zachęcamy do przyglądania się naszej pracy i zadawania pytań. A jeśli klient chce zmienić agencję lub otworzyć własny dział marketingu – przekazujemy wszystkie dane. Jest to proste również dlatego, że konta reklamowe, na których pracujemy należą do naszych klientów.