W kursie zostały poruszone następujące zagadnienia:
- Część 1. Informacje wprowadzające do Google Ads
- W pierwszej części publikacji „Google Ads od podstaw” przybliżę Ci system reklamy w wyszukiwarce Google Ads, jego możliwości i zastosowania.
- Część 2. Utworzenie konta, pierwsza kampania w Google Ads
- System co prawda praktycznie poprowadzi Cię za rękę przez cały proces zakładania konta i tworzenia pierwszej kampanii, jednak w paru momentach można mieć pewne wątpliwości, które postaram się rozwiać.
- Część 3. Śledzenie konwersji w Google Ads (konfiguracja i import z Google Analytics)
- Określenie i ustawienie śledzenia konwersji jest jedną z kluczowych czynności, którą powinieneś zrobić, przystępując do reklamowania firmy za pomocą Google Ads.
- Część 4. Kampanie w Google Ads – sieć wyszukiwania
- Bez poznania pełnej gamy możliwości, jakie oferuje ten system reklamowy nie będziesz w stanie w pełni wykorzystać jego potencjału – a o to przecież tutaj chodzi. Zacznę więc od bliższego omówienia sieci wyszukiwania.
- Część 5. Słowa kluczowe – dobór i struktura kampanii Google Ads
- Kampanie linków sponsorowanych nie byłyby bez słów kluczowych tym, czym są obecnie. To ich mechanizm precyzyjnego kierowania zadecydował o tak spektakularnym sukcesie.
- Część 6. Tworzenie pierwszej reklamy w wyszukiwarce
- Rozdział poświęcony jest reklamom tekstowym, jednak niektóre elementy są w nim uniwersalne, tak więc można je również stosować w innych formatach reklamowych.
- Część 7. Kampanie produktowe Google Ads
- Na początku dowiesz się, czym są reklamy produktowe. Następnie zajmę się podstawowymi kwestiami właściwego przygotowania pliku produktowego.
- Część 8. Kampanie w sieci reklamowej Google Ads
- W tym rozdziale rozwijam wątek sieci reklamowej, która nie stawia przed nami takich ograniczeń, jak sieć wyszukiwania, zarówno pod względem reklam, jak i możliwości ich kierowania.
- Część 9. Uruchomienie pierwszej kampanii Google Ads w pigułce
- Teraz przyszła pora na zebranie dotychczas zgromadzonej wiedzy w całość. Przejdę więc raz jeszcze przez proces tworzenia nowej kampanii Google Ads, bazując na informacjach z poprzednich części.
- Część 10. Optymalizacja kampanii Google Ads
- Jeśli uruchomiłeś już pierwszą kampanię, to mam dla Ciebie kilka wskazówek optymalizacyjnych.
Po lekturze e-booka zwroty takie jak słowa kluczowe czy optymalizacja nie będą Ci obce.
Zdobądź bazową wiedzę z obszaru Google Ads już teraz!