Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Google Ads kurs od podstaw

Pobierz darmowy e-book!
Przewiń w dół

Od pewnego czasu widzieliśmy na polskim rynku lukę w aktualnych poradnikach dla początkujących reklamodawców. Dlatego zmieściliśmy na ponad 100 stronach esencję wiedzy o Google Ads (dawniej – Google AdWords). W e-booku znajdziesz podstawowe pojęcia z obszaru działań reklamowych  w Google Ads, a także dowiesz się jak:

  • uruchomić kampanię w sieci wyszukiwania,
  • mierzyć skuteczność (ustawienie konwersji),
  • poruszać się w sieci reklamowej,
  • optymalizować kampanie.

Kurs powstał przede wszystkim dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Google Ads. Dzięki e-bookowi „Google Ads od podstaw” szybko zaczniesz tworzyć skuteczne kampanie, które pozwolą Ci zbudować rentowny kanał sprzedaży dla Twojego biznesu i pozyskać nowych klientów.

Pobieram e-booka!
Darmowy kurs Google Ads od podstaw
  • 10 rozdziałów
  • ponad 100 stron praktycznej wiedzy
  • 0 zł - dzielimy się wiedzą za free
  • Ebook bardzo mi się podoba, bo ma przejrzystą, prostą formę i przekazuje skondensowaną treść. Uważam, że jeżeli ktoś naprawdę rozumie dane zagadnienie, to przekazuje je w możliwie najprostszy sposób i w przypadku "Google ads od podstaw" tak właśnie jest. Dobra pozycja dla osób, które chciałyby zacząć z google ads, a nie mają żadnych podstaw. Polecam :)

    ~ Monika Dachowska
  • Dziękuję za e-booka! Swobodnie poruszam się w Google Ads, ale postanowiłam przeczytać materiał, aby w pewnym stopniu odświeżyć wiedzę teoretyczną. Chętnie polecę e-booka osobom początkującym, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads. Bardzo szanuję osoby, które poświęcają swój czas na edukację innych! To jest niesamowite! Dziękuję.

    ~ Sviatlana Tarhonskaya, PPC Specialist
  • Gruntowna wiedza podana w bardzo przystępnej formie. Trudno o lepszy podręcznik, który przekazuje wartościowe treści w pigułce i nie stanowi tylko broszury reklamowej agencji. Nie można zapomnieć o świetnym składzie e-booka, aż chce się przeglądać. Warto!

    ~ Bartosz, koordynator sprzedaży, początkujący copywriter
  • E-book Google Ads od podstaw wyczerpująco prowadzi przez zawiłości reklamowe Google. Ci, którzy samodzielnie chcą uruchomić i zarządzać swoimi kampaniami zdobędą niezbędną wiedzę. E-book jest solidna podstawą do dalszego pogłębiania wiedzy w tej tematyce i budowaniu coraz lepszych kampanii.

    ~ Dominik Kowalik, Marketing Manager
  • E-Book jest bardzo przystępny dla początkujących, ale może pomóc też bardziej zaawansowanym użytkownikom. Świetna dawka wiedzy w nowoczesnym wydaniu, które jest przystępne zarówno dla użytkowników mobilnych jak i stacjonarnych co jest naprawdę wielkim atutem :) Pobranie E-Booka poleciłbym każdemu kto zaczyna swoją przygodę z Google Ads.

    ~Jakub Śmigaszewski, Marketing Officer & Social Media Manager

Zostań pasjonatem Google Ads

Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź darmowy e-book „Google Ads od podstaw"!

W kursie zostały poruszone następujące zagadnienia:

  1. Część 1. Informacje wprowadzające do Google Ads
  2. W pierwszej części publikacji „Google Ads od podstaw” przybliżę Ci system reklamy w wyszukiwarce Google Ads, jego możliwości i zastosowania.
  3. Część 2. Utworzenie konta, pierwsza kampania w Google Ads
  4. System co prawda praktycznie poprowadzi Cię za rękę przez cały proces zakładania konta i tworzenia pierwszej kampanii, jednak w paru momentach można mieć pewne wątpliwości, które postaram się rozwiać.
  5. Część 3. Śledzenie konwersji w Google Ads (konfiguracja i import z Google Analytics)
  6. Określenie i ustawienie śledzenia konwersji jest jedną z kluczowych czynności, którą powinieneś zrobić, przystępując do reklamowania firmy za pomocą Google Ads.
  7. Część 4. Kampanie w Google Ads – sieć wyszukiwania
  8. Bez poznania pełnej gamy możliwości, jakie oferuje ten system reklamowy nie będziesz w stanie w pełni wykorzystać jego potencjału – a o to przecież tutaj chodzi. Zacznę więc od bliższego omówienia sieci wyszukiwania.
  9. Część 5. Słowa kluczowe – dobór i struktura kampanii Google Ads
  10. Kampanie linków sponsorowanych nie byłyby bez słów kluczowych tym, czym są obecnie. To ich mechanizm precyzyjnego kierowania zadecydował o tak spektakularnym sukcesie.
  11. Część 6. Tworzenie pierwszej reklamy w wyszukiwarce
  12. Rozdział poświęcony jest reklamom tekstowym, jednak niektóre elementy są w nim uniwersalne, tak więc można je również stosować w innych formatach reklamowych.
  13. Część 7. Kampanie produktowe Google Ads
  14. Na początku dowiesz się, czym są reklamy produktowe. Następnie zajmę się podstawowymi kwestiami właściwego przygotowania pliku produktowego.
  15. Część 8. Kampanie w sieci reklamowej Google Ads
  16. W tym rozdziale rozwijam wątek sieci reklamowej, która nie stawia przed nami takich ograniczeń, jak sieć wyszukiwania, zarówno pod względem reklam, jak i możliwości ich kierowania.
  17. Część 9. Uruchomienie pierwszej kampanii Google Ads w pigułce
  18. Teraz przyszła pora na zebranie dotychczas zgromadzonej wiedzy w całość. Przejdę więc raz jeszcze przez proces tworzenia nowej kampanii Google Ads, bazując na informacjach z poprzednich części.
  19. Część 10. Optymalizacja kampanii Google Ads
  20. Jeśli uruchomiłeś już pierwszą kampanię, to mam dla Ciebie kilka wskazówek optymalizacyjnych.

Po lekturze e-booka zwroty takie jak słowa kluczowe czy optymalizacja nie będą Ci obce.
Zdobądź bazową wiedzę z obszaru Google Ads już teraz!

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?

Sprawdź nasz darmowy poradnik dla marek modowych - „Performance marketing szyty na miarę”

Przechodzę na stronę poradnika po więcej szczegółów!
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!