Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista artykułów

Kampanie Google Ads z gwarancją zero waste

  • Autor: Piotr Stryjniak
  • Aktualizacja:

Kampanie Google Ads to podstawa skutecznego marketingu internetowego. Dzięki nim możliwe jest szybkie i efektowne osiągnięcie strategicznych celów biznesowych firmy, a uruchomić można je nawet przy niewielkim budżecie reklamowym. Szukasz firmy, która pomoże Ci dobrze spożytkować budżet na reklamę i szukasz więcej informacji na temat działania takiej usługi? Sprawdź co mamy do powiedzenia w kwestii Google Ads:

Tego dowiesz się z artykułu:

Kompleksowe kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads realizujemy zawsze zgodnie z polityką naszej firmy. Przez lata działalności wypracowaliśmy niezwykle wysoką jakość świadczonych usług, a jej zachowanie traktujemy absolutnie priorytetowo. Z tego powodu do każdego projektu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem i zachowaniem naszych transparentnych zasad, które brzmią następująco:

  • strategia odchodząca od schematów i powielanych szablonów;
  • lepsze wyniki dzięki zabezpieczeniu kampanii SmartSkryptami;
  • dostęp do beta testów Google’a przed innymi reklamodawcami;
  • comiesięczne raporty z podsumowaniem działań oraz planami;
  • gwarancja zero-waste zapewniająca ochronę przed marnowaniem budżetu
  • nielimitowany rozwój i optymalizacja konta oraz regularne testy A/B.

Zlecając nam realizację swoich kampanii Google Ads, nie musisz obawiać się przepalenia budżetu reklamowego, słabej komunikacji czy braku indywidualnego podejścia z naszej strony. Dołożymy wszelkich starań, aby wyprowadzić twój biznes na zupełnie inne tory i wznieść go na wyżyny efektywności i wydajności. Reklama jest w końcu dźwignią handlu, jednak aby działała poprawnie, musi zostać zaprojektowana przez fachowców i doświadczonych specjalistów. Właśnie takie osoby mamy na swoim pokładzie, dlatego możemy być pewni jakości naszych usług!

Czym są kampanie Google Ads?

Marketing internetowy to zbiór dziesiątek możliwości, które pozwalają na budowanie świadomości marki oraz docieranie z komunikatem do konkretnej grupy odbiorców. Zdecydowanie najchętniej wybieraną usługą z tego zakresu są reklamy w sieci Google. Tylko w naszym kraju z tej wyszukiwarki korzysta przeszło 90% użytkowników. Czym są kampanie Google Ads? Dawniej nosiły nazwę Google AdWords i są płatnymi działaniami reklamowymi w obrębie sieci Google. Co ważne, ta forma reklamy SEM zakłada płatność pobieraną tylko za konkretne kliknięcia, czyli model PPC  (Pay Per Click). Do największych atutów kampanii Google należy bez wątpienia duża elastyczność, możliwość precyzyjnego targetowania odbiorców oraz efekty widoczne już od pierwszego dnia startu działań. Co ważne, reklamy można włączyć i wyłączyć w każdej chwili, co jest niezwykle wygodne i bezpieczne. To rozwiązanie dedykowane przede wszystkim firmom, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do jasno sprecyzowanych grup potencjalnych nabywców. Zaawansowane algorytmy Google i wciąż rozwijające się technologie widocznie wspierają sprzedaż i widoczność promowanej marki w sieci, dlatego kampanie Google Ads można uznać za absolutną podstawę każdej skutecznej strategii marketingowej, która nastawiona jest przede wszystkim na sprzedaż.

Kampanie Google Ads  – jakie są rodzaje?

W obrębie ekosystemu Google funkcjonuje kilka rodzajów reklam Google Ads. Pokrótce omówmy każdy z nich:

  • Sieć wyszukiwania Google – to reklamy w tzw. „wyszukiwarce‟, które nazywane są także linkami sponsorowanymi. Komunikaty są emitowane w formie tekstowej i ukierunkowane są na docieranie do tych użytkowników, którzy w danej chwili szukają danej frazy w wyszukiwarce.
  • Sieć reklamowa Google – to reklamy w tzw. „GDN-ie‟ (Google Display Network). Komunikaty są emitowane w formie kreacji graficznych w obrębie sieci partnerskiej Google (czyli różnego rodzaju portali, sklepów i aplikacji). Ten rodzaj kampanii Google Ads umożliwia precyzyjne targetowanie grup odbiorców i docieranie tylko do tych użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani daną usługą bądź produktem.
  • Kampania produktowa Google Ads (Zakupy Google) – to rodzaj reklamy, który ma na celu prezentowanie produktów danej marki na poziomie wyszukiwarki Google, gdy potencjalny nabywca jej poszukuje. Mają formę grafiki produktowej wraz z ceną i odniesieniem do sklepu internetowego.
  • Kampanie Google Ads na YouTube (Reklamy Wideo) – Google jest także właścicielem najpopularniejszej platformy wideo na świecie, czyli YouTube. Reklamowe kreacje wideo emitowane są tutaj jedynie wyselekcjonowanym grupom odbiorców.
  • Remarketing Google Ads – remarketing to rodzaj graficznej reklamy mający na celu racjonalizację zakupu tym użytkownikom, którzy mieli już pierwszy kontakt z daną marką. Grupa odbiorców tworzona jest na podstawie dotychczasowych wyników prowadzonej kampanii.
  • Kampanie Google Ads w skrzynce Gmail (GSP, czyli Gmail Sponsored Promotions) – reklama na Gmailu emitowana jest na kartach „Oferta” lub „Społeczności” zaraz nad otrzymanymi mailami i trafia jedynie do precyzyjnie określonej grupy docelowej.

Jak wygląda audyt konta Google Ads?

Audyt Google Ads to jeden z podstawowych i kluczowych elementów kompleksowego audytu marketingowego. Specjaliści PPC skrupulatnie analizują całą zawartość konta reklamowego (czyli m.in. historię realizowanych kampanii, grupy docelowe, zebrane listy remarketingowe i wyniki dotychczasowych działań). Na podstawie tych szczegółowych danych są w stanie wyciągnąć niezwykle wartościowe wnioski, które z kolei pozwalają na poprawę efektów kampanii i wyeliminowanie wszelkich błędów, które blokowały prowadzone działania. 

Jak wygląda audyt Google Ads przeprowadzony przez naszą agencję? Skupiamy się przede wszystkim na dogłębnej analizie konta, dzięki czemu jesteśmy w stanie ocenić potencjał i niewykorzystane możliwości rozbudowania konta Google Ads. Na naszym pokładzie mamy Quality Lidera, którego wiedza i gruntowne doświadczenie pozwalają na szybkie zdiagnozowanie i zlokalizowanie błędów na koncie reklamowym Google. Wykorzystując nasz model gwarancji zero-waste, wskazujemy zazwyczaj od 7 aż do 56 nieprawidłowości na audytowanych kontach! Tylko ich całkowite wyeliminowanie i wdrożenie stosownych rozwiązań umożliwia efektywne prowadzenie kampanii reklamowych z nastawieniem na długofalowe rezultaty. W SmartYou przeprowadzamy także bezpłatne audyty analityczno-reklamowe, które określamy mianem Smartcheck. Docelowo przygotowujemy je dla nowych klientów na chwilę przed rozpoczęciem współpracy, aby być w stanie wyestymować potencjał kampanii i zaprojektować konkretną strategię działania.

Obsługa kampanii Google Ads

Obsługa kampanii Google Ads jest przez naszą agencję realizowana w sposób transparentny i kompleksowy. Nad wdrożeniem i optymalizacją działań czuwa cały sztab specjalistów, których bogate doświadczenie, wiedza i nieszablonowe myślenie pozwalają na osiąganie wyników na poziomie co najmniej satysfakcjonującym. Co konkretnie wchodzi w zakres naszych usług? To przede wszystkim:

  • analiza potrzeb i celów biznesowych klienta;
  • wykonanie audytu konta Google Ads i estymacji;
  • zaprojektowanie strategii marketingowej w oparciu o KPI i założony budżet;
  • przygotowanie kreacji i tekstów reklamowych;
  • stworzenie grup odbiorców i zaprojektowanie odpowiednich algorytmów;
  • wdrożenie niezbędnej analityki i założenie dedykowanych kont reklamowych;
  • wdrożenie kampanii Google Ads zgodnie z ustalonymi założeniami;
  • kontrola efektów kampanii;
  • regularna optymalizacja kampanii i poprawa ustawień;
  • raportowanie efektów z kampanii.

Powyższe elementy są oczywiście bardzo ogólne i typowe dla każdego Klienta. Warto jednak dodać, że działamy nieszablonowo i do każdego projektu podchodzimy w pełni indywidualnie, dostosowując zakres usług do potrzeb i specyfiki danego Klienta.

Ocena efektywności kampanii Google Ads to przede wszystkim kwestie związane ze wzrostem sprzedaży lub ilością pozyskanych leadów. Jeśli widzisz wzrosty, to kampania działa prawidłowo i wyniki będą wciąż poprawiane! Jak jednak ocenić efektywność z punktu widzenia kluczowych wskaźników kampanii, czyli KPI? Uwagę należy zwrócić przede wszystkim na:

  • wskaźnik zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS),
  • cenę za kliknięcie (CPC),
  • liczbę kliknięć;
  • współczynnik CTR
  • współczynnik konwersji,
  • koszt konwersji,
  • liczbę konwersji,
  • wartość konwersji.
  • współczynnik C

Wszystkie te i szereg innych czynników omawiamy z naszymi klientami na comiesięcznych spotkaniach. Prezentujemy wówczas raporty z kampanii za ostatni okres i prezentujemy wnioski, które udało nam się wyciągnąć na podstawie kluczowych czynników. Dzięki temu wiemy, na czym skupić się w pierwszej kolejności, aby działania przyniosły jeszcze lepsze efekty!

Ile kosztuje reklama w Google?

Zastanawiasz się, ile kosztuje reklama w Google? Tak naprawdę wszystko zależy od ciebie: twoich możliwości i oczekiwanych rezultatów. My ze swojej strony możemy zagwarantować, że wykorzystamy twój budżet możliwie najbardziej optymalnie, a koszty kampanii będą stale optymalizowane i obniżane. Oczywiście na bazie swojego doświadczenia i dotychczasowej działalności danej marki jesteśmy w stanie zarekomendować budżet, który pozwoli na szybkie osiągnięcie strategicznych celów. Co ważne, budżet na kampanie Google Ads wpłacasz bezpośrednio na swoje konto Google Ads, a zatem każda złotówka jest przez nas przeznaczana na rozwój i poprawę kampanii.

Co z naszym wynagrodzeniem? Jako że jesteśmy transparentni i dyktujemy naszym Klientom uczciwe stawki, wynagrodzenie naliczamy proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu reklamowego. To niezwykle przejrzyste i sprawiedliwe rozwiązanie.

Dla przykładu: jeśli na kampanię chcesz przeznaczyć 9000 zł miesięcznie, nasze wynagrodzenie wynosić będzie 2000 zł netto co miesiąc. Co ważne, w kwocie tej zawarta jest kompleksowa obsługa kampanii i fachowe wsparcie na każdym etapie współpracy.

Jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji na temat współpracy z zakresu realizacji kampanii Google Ads, serdecznie zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością rozwiejemy twoje wątpliwości i odpowiemy na wszelkie pytania!

Podziel się:
Obserwuj nas:
Kategorie: Google Ads

poradnik dla marek modowych

Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży?
Performance marketing szyty na miarę

Wiemy, że przy dynamicznym rozwoju branży fashion w e-commerce, konieczne jest dopracowanie działań w digitalu do perfekcji – począwszy od strony internetowej, aż po płatne działania reklamowe. W publikacji wyodrębniliśmy cztery sekcje, na podstawie których będziesz mógł rozwinąć działania online swojego sklepu

Poczekaj, to nie wszystko!

Polecane artykuły

Wróć na górę