Wiemy, że przy dynamicznym rozwoju branży fashion w e-commerce, konieczne jest dopracowanie działań w digitalu do perfekcji – począwszy od strony internetowej, aż po płatne działania reklamowe.
W publikacji wyodrębniliśmy cztery sekcje, na podstawie których będziesz mógł rozwinąć działania online swojego sklepu – dowiesz się m.in. jak:
- wycisnąć 100% z reklam produktowych w Facebook Ads i Google Ads,
- szybciej dostosować reklamy tekstowe do sezonu w Google Ads,
- zadbać o dane w Google Analytics i wyciągać z nich więcej informacji,
- dostosować witrynę, aby poprawić wyniki działań reklamowych.
Poradnik będzie przydatny dla marek, które pierwsze kroki w digitalu mają już za sobą i szukają sposobów na usprawnienie swoich dotychczasowych kroków. Dzięki publikacji będziesz mógł wyeliminować słabsze punkty działań marki modowej w sieci, a także wzmocnić swoją obecność w przestrzeni internetowej – aby finalnie zwiększyć sprzedaż z tego kanału i pozyskać nowych klientów.