Skontaktuj się z nami

+48 ‭573 166 009
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista artykułów

Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!

  • Autor: Magdalena Czerwińska
  • Aktualizacja:

9-tego sierpnia opublikowaliśmy naszego pierwszego e-booka „Google Ads od podstaw”. Dostępne na polskim rynku poradniki w tym temacie często były już mocno zdezaktualizowane lub dotyczyły tylko wąsko określonych zagadnień.

Dlatego postanowiliśmy przygotować w SmartYou ogólnodostępną publikację, która zbierze w całość fundamentalne tematy dla początkujących Reklamodawców. Całość jest dostępna do pobrania za darmo, ponieważ chcieliśmy umożliwić korzystanie z niego jak największej liczbie zainteresowanych osób.

Jeśli zastanawiasz się, jak zacząć prowadzić kampanie Google Ads to w „Google Ads od podstaw” znajdziesz wskazówki, które skierują Cię na odpowiednią drogę. 

Nie ważne czy pracujesz w dziale marketingu, czy posiadasz własną działalność – zebrane w e-booku informacje są uniwersalne i będą przydatne na każdym z początkowych etapów ustalania strategii działań w Google Ads. Na ponad 100 stronach zagregowaliśmy fundamenty, które pomogą zbudować solidną bazę pod bardziej zaawansowane działania reklamowe.  

Zebraliśmy 10 priorytetowych według nas tematów, które opisaliśmy dokładniej w poszczególnych punktach. Dla zarysowania poruszonych w e-booku obszarów, poniżej znajdziesz skróconą wersję spisu treści:

Spis Treści

  • Część 1. Wprowadzenie do Google Ads 
  • Część 2. Utworzenie konta i pierwszej kampanii Google Ads
  • Część 3. Konfiguracja śledzenia konwersji w Google Ads 
  • Część 4. Kampanie w Google Ads – sieć wyszukiwania 
  • Część 5. Dobór słów kluczowych i struktura kampanii Google Ads 
  • Część 6. Budowa reklam tekstowych 
  • Część 7. Kampanie produktowe Google Ads 
  • Część 8. Kampanie w sieci reklamowej Google Ads 
  • Część 9. Uruchomienie kampanii Google Ads w pigułce 
  • Część 10. Optymalizacja kampanii Google Ads

 

Kolejność tematów została ułożona w taki sposób, abyś mógł krok po kroku, rozdział po rozdziale, przechodzić od podstawowych – obszernych zagadnień, do już nieco bardziej zaawansowanych punktów. Nie oznacza to jednak, że musisz czytać go w tej kolejności – warto także odkrywać poszczególne rozdziały „na wyrywki”, jeśli w danym momencie będą dla Ciebie interesujące. 

Oprócz teorii znajdziesz w nim także przykłady, które pomogą w zrozumieniu nieco bardziej zawiłych na pierwszy rzut oka zagadnień.

Finalnie, po lekturze e-booka będziesz posiadać już solidną bazę do uczynienia z Google Ads opłacalnego kanału sprzedaży – do czego gorąco Cię zachęcam!

Pobierz teraz e-book „Google Ads od podstaw”

Podziel się:
Obserwuj nas:

Poczekaj, to nie wszystko!

Polecane artykuły

Wróć na górę