Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista artykułów

Poznaj podstawy Google Ads z naszym e-bookiem!

9-tego sierpnia opublikowaliśmy naszego pierwszego e-booka „Google Ads od podstaw”. Dostępne na polskim rynku poradniki w tym temacie często były już mocno zdezaktualizowane lub dotyczyły tylko wąsko określonych zagadnień.

Dlatego postanowiliśmy przygotować w SmartYou ogólnodostępną publikację, która zbierze w całość fundamentalne tematy dla początkujących Reklamodawców. Całość jest dostępna do pobrania za darmo, ponieważ chcieliśmy umożliwić korzystanie z niego jak największej liczbie zainteresowanych osób.

Jeśli zastanawiasz się, jak zacząć prowadzić kampanie Google Ads to w „Google Ads od podstaw” znajdziesz wskazówki, które skierują Cię na odpowiednią drogę. 

Nie ważne czy pracujesz w dziale marketingu, czy posiadasz własną działalność – zebrane w e-booku informacje są uniwersalne i będą przydatne na każdym z początkowych etapów ustalania strategii działań w Google Ads. Na ponad 100 stronach zagregowaliśmy fundamenty, które pomogą zbudować solidną bazę pod bardziej zaawansowane działania reklamowe.  

Zebraliśmy 10 priorytetowych według nas tematów, które opisaliśmy dokładniej w poszczególnych punktach. Dla zarysowania poruszonych w e-booku obszarów, poniżej znajdziesz skróconą wersję spisu treści:

Spis Treści

  • Część 1. Wprowadzenie do Google Ads 
  • Część 2. Utworzenie konta i pierwszej kampanii Google Ads
  • Część 3. Konfiguracja śledzenia konwersji w Google Ads 
  • Część 4. Kampanie w Google Ads – sieć wyszukiwania 
  • Część 5. Dobór słów kluczowych i struktura kampanii Google Ads 
  • Część 6. Budowa reklam tekstowych 
  • Część 7. Kampanie produktowe Google Ads 
  • Część 8. Kampanie w sieci reklamowej Google Ads 
  • Część 9. Uruchomienie kampanii Google Ads w pigułce 
  • Część 10. Optymalizacja kampanii Google Ads

 

Kolejność tematów została ułożona w taki sposób, abyś mógł krok po kroku, rozdział po rozdziale, przechodzić od podstawowych – obszernych zagadnień, do już nieco bardziej zaawansowanych punktów. Nie oznacza to jednak, że musisz czytać go w tej kolejności – warto także odkrywać poszczególne rozdziały „na wyrywki”, jeśli w danym momencie będą dla Ciebie interesujące. 

Oprócz teorii znajdziesz w nim także przykłady, które pomogą w zrozumieniu nieco bardziej zawiłych na pierwszy rzut oka zagadnień.

Finalnie, po lekturze e-booka będziesz posiadać już solidną bazę do uczynienia z Google Ads opłacalnego kanału sprzedaży – do czego gorąco Cię zachęcam!

Pobierz teraz e-book „Google Ads od podstaw”

Obserwuj nas:

poradnik dla marek modowych

Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży?
Performance marketing szyty na miarę

Wiemy, że przy dynamicznym rozwoju branży fashion w e-commerce, konieczne jest dopracowanie działań w digitalu do perfekcji – począwszy od strony internetowej, aż po płatne działania reklamowe. W publikacji wyodrębniliśmy cztery sekcje, na podstawie których będziesz mógł rozwinąć działania online swojego sklepu

Poczekaj, to nie wszystko!

Polecane artykuły

Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!