9-tego sierpnia opublikowaliśmy naszego pierwszego e-booka „Google Ads od podstaw”. Dostępne na polskim rynku poradniki w tym temacie często były już mocno zdezaktualizowane lub dotyczyły tylko wąsko określonych zagadnień.
Dlatego postanowiliśmy przygotować w SmartYou ogólnodostępną publikację, która zbierze w całość fundamentalne tematy dla początkujących Reklamodawców. Całość jest dostępna do pobrania za darmo, ponieważ chcieliśmy umożliwić korzystanie z niego jak największej liczbie zainteresowanych osób.
Jeśli zastanawiasz się, jak zacząć prowadzić kampanie Google Ads to w „Google Ads od podstaw” znajdziesz wskazówki, które skierują Cię na odpowiednią drogę.
Nie ważne czy pracujesz w dziale marketingu, czy posiadasz własną działalność – zebrane w e-booku informacje są uniwersalne i będą przydatne na każdym z początkowych etapów ustalania strategii działań w Google Ads. Na ponad 100 stronach zagregowaliśmy fundamenty, które pomogą zbudować solidną bazę pod bardziej zaawansowane działania reklamowe.
Zebraliśmy 10 priorytetowych według nas tematów, które opisaliśmy dokładniej w poszczególnych punktach. Dla zarysowania poruszonych w e-booku obszarów, poniżej znajdziesz skróconą wersję spisu treści:
Spis Treści
- Część 1. Wprowadzenie do Google Ads
- Część 2. Utworzenie konta i pierwszej kampanii Google Ads
- Część 3. Konfiguracja śledzenia konwersji w Google Ads
- Część 4. Kampanie w Google Ads – sieć wyszukiwania
- Część 5. Dobór słów kluczowych i struktura kampanii Google Ads
- Część 6. Budowa reklam tekstowych
- Część 7. Kampanie produktowe Google Ads
- Część 8. Kampanie w sieci reklamowej Google Ads
- Część 9. Uruchomienie kampanii Google Ads w pigułce
- Część 10. Optymalizacja kampanii Google Ads
Kolejność tematów została ułożona w taki sposób, abyś mógł krok po kroku, rozdział po rozdziale, przechodzić od podstawowych – obszernych zagadnień, do już nieco bardziej zaawansowanych punktów. Nie oznacza to jednak, że musisz czytać go w tej kolejności – warto także odkrywać poszczególne rozdziały „na wyrywki”, jeśli w danym momencie będą dla Ciebie interesujące.
Oprócz teorii znajdziesz w nim także przykłady, które pomogą w zrozumieniu nieco bardziej zawiłych na pierwszy rzut oka zagadnień.
Finalnie, po lekturze e-booka będziesz posiadać już solidną bazę do uczynienia z Google Ads opłacalnego kanału sprzedaży – do czego gorąco Cię zachęcam!