Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Opinia, którą rzadko usłyszysz: sama specjalistyczna wiedza i wysoki budżet nie są patentem na ponadprzeciętne wyniki kampanii. Dlaczego? Bo na efekty działań wpływa jeszcze sposób patrzenia na zasoby w projekcie – wartości agencji i jej zobowiązania wobec Ciebie.
Mocno odczujesz różnicę we współpracy, gdy firma podchodzi do niej zadaniowo: ustawić reklamy, wysłać raport, wprowadzić zmiany, a gdy ma zupełnie inne nastawienie. Na przykład zabezpiecza Twój projekt przed marnowaniem Twoich(!) pieniędzy i czasu. Jesteśmy jedyną agencją, która obejmuje prowadzone kampanie PPC gwarancją zero-waste i możemy pokazać na liczbach, jak nasze podejście wpłynęło na projekty klientów.
Ekologiczne „zero-waste” oznacza jak najmniej odpadów, ochronę zasobów… I dokładnie takie są kampanie PPC w naszym wykonaniu. Dzięki gwarancji zerowaste PPC Twój budżet jest chroniony przed stratami, zawyżonymi kosztami. Co może je powodować? Błędne lub uproszczone konfiguracje, brak powiadomień od Google’a lub Meta o zdarzeniach, które mają jednak znaczenie dla efektywności reklam, przeoczenia okazji, problemy w innych narzędziach zintegrowanych z Twoją stroną, a także reklamy-śmieci. Niestety, na każdym koncie adsowym, które przejmowaliśmy, były takie – pochłaniały pieniądze bez przełożenia na konwersje. Usuniemy je także z Twojego i poprawimy wyniki!
Efekty zobaczysz nie tylko w comiesięcznym raporcie, ale możesz je obserwować każdego dnia. Jesteśmy dumni z tego, jak konfigurujemy kampanie, nasze nastawienie na wyniki przekłada się na rzeczywiste konwersje. Dlatego przy współpracy z nami masz pełny dostęp do swoich kont reklamowych. Nie boimy się, że „coś naklikasz” – partnerska współpraca oznacza zaufanie w dwie strony.
Misją Piotra jest pomagać klientom rozwijać biznes i osiągać coraz większe cele. Fascynują go nowe technologie i e-marketing. Ma ponad 7 lat praktycznego doświadczenia i kilka certyfikatów Google Ads. Na codzień zarządza pracą zespołu, dba o relacje z klientami, ale też sam przygotowuje kampanie. Jest autorem wielu artykułów na naszym blogu. Po godzinach? Gra w siatkę oraz squasha.
Michalina to człowiek – projekt, który ma we krwi orientację na cel i satysfakcję z odhaczania kolejnych tasków. Pasjonują ją zagadnienia z zakresu Customer Experience w kontekście funkcjonowania firm, co przekłada na projektowanie doświadczenia klientów tak, aby czuli się ważni i zaopiekowani. Prywatnie mówi o sobie: „Jestem totalnie foodi – kocham jeść, gotować i celebrować czas z bliskimi przy jedzeniu. Poza tym mam bzika na punkcie mojego psa, z którym trenuję fitness, obedience, nosework, a czasami wspólne leżenie na kanapie przy Netflixie”.
Natalia szczególnie dobrze czuje się w copywritingu. Z doświadczenia wie, że chwytliwe teksty są świetnym nośnikiem sprzedaży. Dlatego w bieżącej pracy wykorzystuje swoją kreatywność i wspiera zespół SmartYou we wdrażaniu nieszablonowych rozwiązań w projektach z obszaru paid social. Podczas realizacji zadań wchodzi w ‘’buty’’ potencjalnych odbiorców kampanii i tworzy rozwiązania na miarę.
Na co dzień wciąż poszerza swoją wiedzę z zakresu Facebook Ads oraz analizy danych. Prywatnie radość sprawiają jej podróże i gotowanie. Nie usiedzi w jednym miejscu przez dłuższy czas, dlatego wybiera aktywne podróżowanie rowerem po nadmorskich wybrzeżach.
Praca w e-commerce przerodziła się u Michała w zamiłowanie do digital marketingu, szczególnie tego w obrębie social media. Dba o to, by podczas przeglądania waszych tablic facebookowych nie brakło reklam produktów, których rzeczywiście potrzebujecie.
Świętem dla Michała są spotkania z Ligą Mistrzów oraz Premier League, szczególnie kiedy mecze rozgrywa Liverpool. W chwilach wolnych od pracy i meczów rzuca wszystko i wyjeżdża poza miasto.
Agnieszkę do digital marketingu jak magnes przyciągają liczby – nakreśla i analizuje wszystko w dashboardach, poszukując odpowiedzi na nurtujące ją pytania. W pracy najbardziej lubi łączyć różne metody, biorąc pod lupę ścieżki użytkowników sieci. Po godzinach ciężko złapać ją w jednym miejscu, ponieważ równie mocno fascynują ją podróże, szczególnie w ciepłe miejsca. Chłodniejsze wieczory spędza podgrzewając domową atmosferę rozgrywkami w planszówki.
Marcin Łuciuk to Account Manager ceniący sobie przyczynowo-skutkowy charakter projektów oraz pracę zespołową. Do działania napędza go satysfakcja klienta i dbałość o dobre relacje. Każdy realizowany projekt to dla niego okazja aby nauczyć się czegoś nowego. W wolnych chwilach zapalony kinoman i aktywny fan sportu, chętnie też sięga po planszówki z bliskimi.
Marketing to dla Michała sposób na rozwijanie biznesu poprzez zwiększanie sprzedaży i zysków. Jako specjalista SEM dobrze wie jak ważna dla klientów SmartYou jest ekspansja, dlatego dbanie o zachowanie gwarancji zero-waste, które pozwala na oszczędności w wydatkowaniu budżetu i priorytetyzuje rentowność kampanii, to dla niego najistotniejszy element pracy. W wolnym czasie relaksuje się w trakcie długiego trekkingu lub biwakując w lesie.
Wielozadaniowość, kreatywność i dokładność – Natalia zdobyła doświadczenie w e-commerce, prowadząc własną markę i sklep internetowy. Pasjonuje się zagadnieniami związanymi z User Experience, a swoje obserwacje wykorzystuje w praktyce. Jako specjalistka SEM zwraca szczególną uwagę na wszystkie elementy mogące mieć wpływ na rentowność biznesu: od konfiguracji kampanii i analizę danych po użyteczność witryny i prezentację brandu. Nie wyobraża sobie udanego poranka bez kubka aromatycznej kawy. W wolnym czasie odpoczywa, dziergając i eksperymentując w kuchni, najczęściej przy słodkich wypiekach.
Techniczna strona Google Ads to konik Nazara. Jako Specjalista SEM oraz Front-end deweloper z pasją konfiguruje takie narzędzia jak Google Tag Manager i Google Analytics, aby generować jak najwięcej danych do analizy skuteczności kampanii. Nazar wciąż rozwija się w obszarze IT, szczególnie skupiając się na e-commerce w kontekście digital marketingu. W wolnym czasie zajmują go podróże i auta elektryczne. Jeździł wszystkimi Teslami!
Magda to człowiek-orkiestra, który nie stroni od wyzwań zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. W SmartYou podjęła się zarządzania procesami back office. Wykorzystując niebagatelną wielozadaniowość i elastyczność, dba o to, aby wszystkie trybiki działały bez zarzutu, upraszczając pracę całego teamu. Na co dzień fascynuje się fotografią, zachwyca pięknem natury i cieszy sportem. Przez cały rok czeka na pogodę, aby połączyć te pasje podczas żeglarskich rejsów, a w wolne wieczory wskakuje w hamak do aerial yogi lub zwiedza wrocławskie parki na rowerze.
Martyna lubi mierzyć się z trudnościami, czyli rozwiązywać konkretne problemy klientów. Jako presales sprawnie dopasowuje rozwiązania do realnych potrzeb, bo wie, że każdy przypadek bywa inny. Napędza ją satysfakcja z mierzalnych wyników osiąganych dzięki swojej pracy, chętnie też łączy analityczne myślenie z bezpośrednim kontaktem z klientem. Gdy zamknie laptopa, spełnia się jako wolontariuszka senioralna, ale można ją znaleźć również na siłowni.
Krystian jako Paid Social Specialist jest skupiony na osiąganiu najlepszych wyników dla naszych klientów. Ciągłe poszerzanie wiedzy i zdolność do dokładnej analizy wyników sprawiają, że prowadzone przez niego kampanie reklamowe są kreatywne i skuteczne. W wolnym czasie chętnie gra w piłkę nożną i wyciska siódme poty na siłowni, natomiast w ramach wytchnienia pogrąża się w lekturach fantasy, w szczególności autorstwa Tolkiena.
Marianna to Account Manager z powołania – lubi kontakt z ludźmi i czerpie satysfakcję z wzajemnego inspirowania się. Jej pasją jest marketing, a swoją drogę rozpoczynała jako copywriter. Po godzinach nie brakuje jej pomysłów na spędzanie wolnego czasu – pochłaniają ją różne aktywności, w których zawsze towarzyszy jej muzyka, fascynuje ją również moda vintage.
Adelina w pracy Account Managera łączy zainteresowanie marketingiem i e-commerce, pomagając Klientom w realizacji ich celów biznesowych. Pod jej czujnym okiem projekty są bezpieczne i zaopiekowane. W wolnym czasie odpoczywa na łonie natury (najchętniej aktywnie) lub rozpieszcza najbliższych domową kuchnią.
Kornelia interesuje się marketingiem od początku studiów. Swoje doświadczenie zdobywała w organizacji studenckiej oraz w pracy zarówno w agencji, jak i po stronie klienta. Umiejętność analitycznego myślenia i holistycznego patrzenia na marketing pomagają jej w szlifowaniu ROASów na kontach klientów.
W czasie wolnym kocha podróżować oraz spędzać czas ze swoim pieskiem – Tequilą.
Agnieszka jako rasowy SEM Specialist wykazuje ponadprzeciętne zamiłowanie do liczb i porządku w danych. Największą satysfakcję czerpie z przekładania analizy na konkretne wyniki kampanii Google Ads oraz tworzenia czytelnych dashboardów w Looker Studio. Wolne chwile spędza aktywnie, podróżując i eksplorując górskie szlaki, najchętniej w towarzystwie swojego psa.
Czujesz, że jesteś gotowy, by każdego dnia poprawiać wyniki Klientów? Czekamy na Ciebie :)
Sprawdź, kogo szukamyKawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Piotr Stryjniak Właściciel & Dyrektor operacyjny