Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Allegro

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Allegro

Allegro to internetowa platforma handlowa dostępna dla wszystkich użytkowników, zarówno tych zarejestrowanych, jak i nieposiadających konta. Serwis oferuje szeroki asortyment z wielu kategorii produktów, zapewniając wszystkim kupującym dostęp do ofert wielu producentów i sprzedawców. Allegro umożliwia również wystawianie przedmiotów na licytacje oraz zakupy produktów od okolicznych sprzedawców dzięki Allegro Lokalnie.

Reklama na Allegro

Platforma zapewnia sprzedającym narzędzia do skutecznego zwiększenia sprzedaży oferowanych przez nich produktów. Kampanie Allegro Ads umożliwiają wybór kilku różnych typów reklam oraz kanałów komunikacji z potencjalnym klientem, dzięki którym pozwalają na realizację innych celów. Całą strategię można przygotować w przystępnym dla użytkownika i stosunkowo prostym w obsłudze Panelu Allegro Ads. Sprzedawca ma trzy sposoby na zwiększenie konwersji, może to zrobić przez oferty sponsorowane, reklamę graficzną lub prezentację oferty w sieciach reklamowych.

Allegro – udogodnienia dla użytkowników

Allegro na swojej platformie ma szereg rozwiązań, które ułatwiają kupującym wyszukiwanie i finalizację zakupów. Zakupy można realizować na stronie internetowej w komputerze, telefonie lub aplikacji mobilnej. Dzięki możliwości sortowania ofert pod względem różnych kategorii, konsument może precyzyjnie i szybko dotrzeć do poszukiwanej oferty. Natomiast płatność można realizować na wiele sposobów, między innymi dzięki Allegro Pay, kartą płatniczą, czy tradycyjnym przelewem.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę