Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Big Data

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Big Data

Big Data to zbiór ogromnej ilości informacji z różnych źródeł, generowany przez użytkowników i urządzenia z dostępem do internetu. Pozyskane, gromadzone i przetwarzane informacje liczone są w terabajtach, a nawet petabajtach. Analiza Big Data pozwala na zdobycie nowych i wartościowych danych, które można wykorzystać w określonym celu. Wnioski na podstawie przeprowadzonej analizy danych powstają przy użyciu specjalnych narzędzi oraz nowej technologii, między innymi sztucznej inteligencji.

Big Data – trzy atrybuty

Definicja Big Data wyróżnia trzy kluczowe cechy charakterystyczne tego terminu:

Ilość – zbieranie wielu danych z różnych źródeł takich jak media społecznościowe, strony internetowe, aplikacje.

Szybkość – związana jest z powstawaniem i przetwarzaniem pozyskanych informacji. Te procesy odbywają się natychmiast, praktycznie w czasie rzeczywistym

Różnorodność – dotyczy wielu odmiennych struktur danych, które są zbierane i analizowane.

Big data – analiza i wnioski

Wszystkie cechy Big Data wpływają na konieczność użycia do jej analizy specjalistycznych narzędzi, wiedzy i zaawansowanej technologii. Analityka internetowa jest niezbędnym elementem rozwoju firmy. Gwarantuje jeszcze lepsze zrozumienie konsumenta i dopasowanie oferty idealnie spełniającej jego potrzeby. Dobrze skonstruowane wnioski stworzone na podstawie analizy Big Data przełożą się na wzrost sprzedaży, zmniejszenie wydatków w firmie oraz umożliwią podjęcie strategicznych decyzji związanych z dalszą działalnością marki.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę