Brandowe słowa kluczowe
Brandowe słowa kluczowe (z ang. branded keywords), to hasła zawierające nazwę marki występującą samodzielnie lub w połączeniu z konkretnym produktem. Takie frazy wpisują najczęściej w wyszukiwarkę internetową klienci, którzy mają już wiedzę o firmie lub jej asortymencie. Pozycjonowanie witryny internetowej marki używając brandowych słów kluczowych, jest bardzo korzystne, ponieważ daje wysoki współczynnik konwersji.
Brandowe słowa kluczowe – pozycjonowanie
Pozycjonowanie strony internetowej wykorzystując do tego brandowe słowa kluczowe, można realizować na dwa sposoby. Pierwszy z nich odnosi się do sprowadzania organicznego ruchu na daną witrynę. W takim przypadku firmowa strona pojawi się na jednej z pierwszych pozycji po wpisaniu frazy kluczowej w Google. Druga opcja to skorzystanie z kampanii Google Ads, które zagwarantuje pewność pojawienia się strony internetowej w wynikach wyszukiwania, po wpisaniu hasła związanego z marką.
Brandowe słowa kluczowe – dlaczego są ważne?
Wykorzystanie brandowych słów kluczowych w kontekście pozycjonowania jest istotne, ponieważ dzięki nim potencjalny klient szybko odnajdzie to, czego szuka w związku z daną marką. Takie działanie może przełożyć się bezpośrednio na przejście konsumenta do kolejnego etapu w lejku sprzedażowym, a finalnie do skorzystania z oferty firmy.