Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Copywriting

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Copywriting

Copywriting bardzo szerokie rozumienie tego pojęcia odnosi się do tworzenia treści marketingowych. Dobrze napisany tekst powinien angażować czytelnika i zachęcać go do podjęcia interakcji. Copywriting polega na przygotowaniu komunikatu, który jest zgodny ze strategią marki, grupą docelową, a ponadto jest merytoryczny oraz pośrednio lub bezpośrednio nawiązuje do oferty firmy. Copywriter, czyli osoba tworząca takie treści, powinna mieć wiedzę z zakresu budowania skutecznego komunikatu reklamowego oraz psychologii sprzedaży.

Copywriting – zastosowanie

Digital marketing, czyli działania związane z promowaniem marki i sprzedażą jej produktów to obszar, który wykorzystuje copywriting między innymi do tworzenia haseł oraz tekstów reklamowych. Komunikat nastawiony powinien być na przekazanie wartościowej wiedzy potencjalnemu nabywcy i zachęcenie go, do podjęcia określonego działania. Z tego względu, takie treści charakteryzują się użyciem języka korzyści w kontekście oferty marki oraz stosowanie CTA. Ponadto, do copywritingu można zaliczyć tworzenie tekstów SEO, stron internetowych oraz opisów produktów i ich kategorii.

Copywriting – zalety

Copywriting zapewni zrozumiałą komunikację marki z potencjalnym klientem, co wpłynie bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży produktów lub usług. Stosując zasady SEO i bazując na ruchu organicznym lub reklamach płatnych, firma będzie miała szansę zająć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, co oznacza, że będzie bardziej widoczna dla potencjalnego nabywcy. Copywriting przyczyni się również do budowy spójnego i charakterystycznego wizerunku marki.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę