Dopasowanie do wyrażenia wykorzystuje się w kampaniach Google Ads. Działanie polega na określeniu i zapisaniu w cudzysłowie słowa kluczowego, które ma nakierować wyświetlanie się reklamy na wyrażenia o odpowiednim znaczeniu. Takie słowo lub słowa mają pomóc zrozumieć wyszukiwarce, co użytkownicy chcą znaleźć. To sprawi, że wyniki wyszukiwania będą wyświetlać się na frazę, która jest zbliżona lub zawiera dodatkowe elementy przed, lub po wskazanym wyrażeniu.
Dopasowanie do wyrażenia – zalety
Dopasowanie do wyrażenia daje większe możliwości, jeśli chodzi o dotarcie do potencjalnego klienta. Wynika to z faktu, że takie określenie słów kluczowych pozwala na zwiększoną liczbę wyświetleń niż w przypadku ścisłego dopasowania. Warto zadbać o dobrze dobrane słowa, ponieważ są one jednym z głównych czynników, które wpływają na koszt, jeśli chodzi o kampanie PPC.
Dopasowanie do wyrażenia – przykład
Reklama, która zawiera słowo kluczowe w dopasowaniu do wyrażenia, np. „agencja reklamowa Wrocław” będzie wyświetlała się użytkownikom, którzy wpiszą w wyszukiwarkę również:
- godna polecenia agencja reklamowa Wrocław
- agencja reklamowa Wrocław audyt
- skuteczna agencja reklamowa SEM Wrocław
Kolejność oraz występowanie dodatkowych słów nie będzie miała znaczenia, ponieważ znaczenie słowa kluczowego jest wszędzie takie samo.