Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Dopasowanie do wyrażenia

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Dopasowanie do wyrażenia

Dopasowanie do wyrażenia wykorzystuje się w kampaniach Google Ads. Działanie polega na określeniu i zapisaniu w cudzysłowie słowa kluczowego, które ma nakierować wyświetlanie się reklamy na wyrażenia o odpowiednim znaczeniu. Takie słowo lub słowa mają pomóc zrozumieć wyszukiwarce, co użytkownicy chcą znaleźć. To sprawi, że wyniki wyszukiwania będą wyświetlać się na frazę, która jest zbliżona lub zawiera dodatkowe elementy przed, lub po wskazanym wyrażeniu.

Dopasowanie do wyrażenia – zalety

Dopasowanie do wyrażenia daje większe możliwości, jeśli chodzi o dotarcie do potencjalnego klienta. Wynika to z faktu, że takie określenie słów kluczowych pozwala na zwiększoną liczbę wyświetleń niż w przypadku ścisłego dopasowania. Warto zadbać o dobrze dobrane słowa, ponieważ są one jednym z głównych czynników, które wpływają na koszt, jeśli chodzi o kampanie PPC.

Dopasowanie do wyrażenia – przykład

Reklama, która zawiera słowo kluczowe w dopasowaniu do wyrażenia, np. „agencja reklamowa Wrocław” będzie wyświetlała się użytkownikom, którzy wpiszą w wyszukiwarkę również:

  • godna polecenia agencja reklamowa Wrocław
  • agencja reklamowa Wrocław audyt
  • skuteczna agencja reklamowa SEM Wrocław

Kolejność oraz występowanie dodatkowych słów nie będzie miała znaczenia, ponieważ znaczenie słowa kluczowego jest wszędzie takie samo.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę