Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Dopasowanie przybliżone

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Dopasowanie przybliżone

Dopasowanie przybliżone

Dopasowanie przybliżone umożliwia wyświetlenie reklamy użytkownikom, nawet jeśli nie wpisali oni w wyszukiwarkę dokładnie takiego samego słowa kluczowego, jakie zostało ustalone przez reklamodawcę. Wystarczy, że wyszukiwane hasło będzie zbliżone do tego określonego w reklamie, a komunikat pojawi się u odbiorcy. Osoby, które wdrażają kampanie Google Ads, wykorzystują ten rodzaj dopasowania, aby poszerzyć grupę odbiorców. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do większej liczby użytkowników, bez konieczności tworzenia długiej listy słów kluczowych.

Dopasowanie przybliżone a dopasowanie ścisłe

Różnica między tymi dwoma dopasowaniami jest znacząca. Reklamy oparte na modelu dopasowania ścisłego będą wyświetlać się wyłącznie wtedy, gdy w wyszukiwarkę zostanie wpisane konkretne słowo kluczowe. Natomiast dopasowanie przybliżone pozwoli reklamie pojawiać się po wpisaniu haseł szeroko powiązanych z określonym słowem kluczowym.

Dopasowanie przybliżone a wykluczające słowa kluczowe

Warto pamiętać, że wykluczające słowa kluczowe w tym dopasowaniu będą działały na innej zasadzie niż te, które się nie wykluczają. Będzie to miało znaczenie w sytuacji, kiedy potrzebujesz wyeliminować jakieś hasło z konkretnej grupy słów kluczowych. Ma to związek najczęściej, z tym że nie oferujesz jakiegoś produktu i nie chcesz wyświetlać na to hasło swojej reklamy, aby nie wprowadzać swoich klientów w błąd.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę