Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Dopasowanie ścisłe

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Dopasowanie ścisłe

Dopasowanie ścisłe

Dopasowanie ścisłe umożliwia wyświetlenie się reklamy w wynikach wyszukiwania na hasła, które mają takie samo znaczenie jak słowo kluczowe. To jedno z trzech typów dopasowania słów kluczowych, wykorzystywane przez osoby tworzące kampanie Google Ads. Jest również określane jako dopasowanie wąskie, dlatego że tylko precyzyjnie wpisane frazy spowodują, że w wyszukiwarce pojawi się dana reklama.

Dopasowanie ścisłe – jakie różnice w słowach kluczowych są dozwolone?

Możliwe są pewne niewielkie modyfikacje słowa kluczowego wprowadzanego w wyszukiwarkę internetową. Reklama z dopasowaniem ścisłym zostanie poprawnie wyświetlona, nawet jeśli użytkownik:

  • popełni błąd w pisowni;
  • zastosuje liczbę pojedynczą zamiast mnogiej lub na odwrót;
  • użyje słowa pokrewnego (np. drewno i drewniane);
  • zastosuje skrót nazwy;
  • pominie lub doda znaki diakrytyczne.

Dopasowanie ścisłe – przykład

Aby jeszcze lepiej pokazać, kiedy reklama korzystająca z dopasowania ścisłego wyświetli się danemu użytkownikowi, posłużymy się przykładem „ręcznik kąpielowy”. Poniżej kilka przykładów fraz, które spowodują, że reklama pojawi się w wynikach wyszukiwania, oprócz idealnie wpisanego słowa kluczowego:

  • recznik kapielowy
  • ręczniki kąpielowe
  • ręzcnik kapielowy
  • kąpielowe reczniki.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę