Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Dopasowanie Słów Kluczowych

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Dopasowanie Słów Kluczowych

Dopasowanie słów kluczowych

Dopasowanie słów kluczowych wykorzystuje się, tworząc kampanie Google Ads. Są to po prostu określone przez reklamodawcę wyrażenia, które pomagają wyświetlać się reklamie w wyszukiwarce po wpisaniu określonego hasła. Na etapie planowania kampanii wybiera się jeden z trzech typów dopasowania, który określa, w jak dużym stopniu wyszukiwane frazy muszą być zgodne z podanymi słowami kluczowymi.

Dopasowanie słów kluczowych – trzy różne możliwości

  1. Dopasowanie przybliżone – reklamy mogą pojawić się w wyszukiwarce, jeśli wyrażenie nawiązuje znaczeniem do słowa kluczowego.
  2. Dopasowanie do wyrażenia – reklamy mogą zostać wyświetlone dla haseł, które obejmują znaczenie słowa kluczowego.
  3. Dopasowanie ścisłe – reklamy mogą pojawiać się na frazy o tym samym znaczeniu, co słowa kluczowe.

Dopasowanie słów kluczowych i ich wykluczanie

Korzystanie z dopasowania słów kluczowych jest niezbędne w tworzeniu kampanii Google Ads. Warto jednak zastanowić się również nad możliwością skorzystania z wykluczających słów kluczowych. Będą one bardzo pomocne, jeśli nie chcesz wyświetlać reklamy na konkretne hasło, które zawarte jest w szerszym znaczeniu słowa kluczowego. Na przykład, sprzedajesz konkretny rodzaj mebli, ale nie komody, możesz to hasło wykluczyć i Twoja reklama nie będzie wprowadzała klientów w błąd.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę