DoubleClick
DoubleClick to część usługi, która powstała w ramach większego projektu Google Marketing Platform. To miejsce, dzięki któremu reklamodawca może jeszcze łatwiej zarządzać i analizować swoje działania reklamowe w sieci. Takie narzędzie daje ogromne możliwości nie tylko w przypadku tworzenia kampanii reklamowych zlokalizowanych w różnych kanałach, ale także monitorowania działających już reklam w internecie.
DoubleClick – zalety
Bardzo dużym atutem usługi DoubleClick jest jej kompleksowy charakter. Jako część większej platformy do zarządzania, czyli DoubleClick Digital Marketing umożliwia śledzenie nie tylko działań reklamowych prowadzonych w obrębie Facebooka czy urządzeń mobilnych, ale również monitoruje kampanie Google Ads. Tak więc jest to narzędzie wielofunkcyjne, wielozadaniowe i przetwarzające wiele informacji w jednym miejscu. Warto z niego korzystać, ponieważ przyspiesza prace i zapewnia dostęp do wszystkich istotnych treści w jednym miejscu.
DoubleClick – integracja z innymi narzędziami i elementy składowe
W ramach DoubleClick Digital Marketing można korzystać z kilku różnych narzędzi, które pomagają jeszcze lepiej zarządzać prowadzonymi kampaniami reklamowymi w sieci. Są to m.in. DoubleClick Bid Manager, DoubleClick Search, DoubleClick Rich Media czy DoubleClick Studio. Platforma umożliwia również integracje z popularnymi narzędziami jak Google Analytics, Google AdWords oraz Google Tag Manager. Połączenie sił tych wszystkich usług w jednym miejscu pozwala efektywnie zarządzać wszystkimi działaniami reklamowymi.