Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Eksperymenty AdWords

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Eksperymenty AdWords

AdWords Campaign Experiments

Funkcja na poziomie kampanii umożliwiająca przeprowadzanie testów A/B wybranych elementów kampanii.

 

Pojęcie to wykorzystywane jest w kampaniach Google Ads

Słownik marketingowy

Eksperymenty AdWords

Eksperymenty AdWords, to przekształcona robocza kampania, która może być prowadzona równolegle do oryginalnej wersji. Takie eksperymenty AdWords wprowadza się w celu sprawdzenia i porównania wyników skuteczności obu wersji i wybrania bardziej efektywnej opcji.

Eksperymenty AdWords – zalety

Warto zdecydować się na eksperymenty AdWords, ponieważ dają szerszą perspektywę i więcej informacji na temat działań reklamowych. Poniżej kilka kluczowych zalet korzystania z tej opcji:

  • w jednej kampanii można stworzyć tylko jeden eksperyment,
  • w dowolnym momencie możesz zdecydować się na wyłączenie eksperymentu,
  • w trakcie trwania eksperymentu można porównywać wyniki z oryginalną wersją kampanii.

Eksperymenty AdWords – lokalizacja

Kampanie Google Ads wykorzystują eksperymenty AdWords, natomiast można je tworzyć wyłącznie w sieci reklamowej i wyszukiwania. Należy pamiętać również, że ten rodzaj kampanii korzysta z część budżetu i ruchu przypisanego do oryginalnej wersji.

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę