AdWords Campaign Experiments
Funkcja na poziomie kampanii umożliwiająca przeprowadzanie testów A/B wybranych elementów kampanii.
Pojęcie to wykorzystywane jest w kampaniach Google Ads
AdWords Campaign Experiments
Funkcja na poziomie kampanii umożliwiająca przeprowadzanie testów A/B wybranych elementów kampanii.
Pojęcie to wykorzystywane jest w kampaniach Google Ads
Eksperymenty AdWords, to przekształcona robocza kampania, która może być prowadzona równolegle do oryginalnej wersji. Takie eksperymenty AdWords wprowadza się w celu sprawdzenia i porównania wyników skuteczności obu wersji i wybrania bardziej efektywnej opcji.
Warto zdecydować się na eksperymenty AdWords, ponieważ dają szerszą perspektywę i więcej informacji na temat działań reklamowych. Poniżej kilka kluczowych zalet korzystania z tej opcji:
Kampanie Google Ads wykorzystują eksperymenty AdWords, natomiast można je tworzyć wyłącznie w sieci reklamowej i wyszukiwania. Należy pamiętać również, że ten rodzaj kampanii korzysta z część budżetu i ruchu przypisanego do oryginalnej wersji.
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny