Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Email marketing

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Email marketing

E–mail marketing to forma bezpośredniego dotarcia do klienta, który wcześniej wykazał zainteresowanie ofertą firmy. Komunikaty zawierają najczęściej informacje związane z produktami, promocjami i specjalnymi akcjami skierowanymi wyłącznie do odbiorcy. Ten kanał komunikacji jest nadal chętnie wykorzystywany przez marki do budowania silnej więzi z konsumentem. Wciąż jest to również skuteczne i stosunkowo tanie narzędzie używane w marketingu.

Zastosowanie e–mail marketingu

E–mail marketing wykorzystywany przez firmy najczęściej ma formę newslettera. Ten rodzaj komunikatu ma przewagę nad innymi wiadomościami kierowanymi do konsumenta, ponieważ odbiorca dobrowolnie wyraził zgodę na otrzymywanie takich treści. Newsletter pozwala być na bieżąco z promocjami i działaniami firmy. Digital marketing również wykorzystuje e–mail marketing najczęściej w kontekście automatyzacji procesów związanych z działaniami klienta.

E–mail marketing – zalety

Ogromną zaletą e–mail marketingu jest możliwość tworzenia spersonalizowanych komunikatów reklamowych do danej grupy lub nawet pojedynczego odbiorcy. Jest to również mierzalna forma komunikacji z klientami, trafia bezpośrednio do odbiorcy i może być wykorzystywana na każdym etapie lejka sprzedażowego.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę