Skontaktuj się z nami

+48 ‭573 166 009
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Gmail Reklamy Sponsorowane

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Gmail Reklamy Sponsorowane

Gmail reklamy sponsorowane

Gmail reklamy sponsorowane to jedna z możliwości prezentowania oferty firmy wykorzystywana przez kampanie Google Ads. Taka forma reklamy wyświetla się użytkownikowi w jego skrzynce mailowej w zakładce Oferty lub Społeczności. Komunikat ma formę zwykłej wiadomość i pokazuje się nad wszystkimi mailami w danej zakładce, z tego względu jest to bardzo nienachalny sposób zwrócenia uwagi odbiorcy na ofertę.

Gmail reklamy sponsorowane – zasada działania

Reklamy sponsorowane w Gmailu przybierają dwie formy:

  • zwinięta – baner reklamowy, który wygląda jak wiadomość, ale jest odpowiednio oznaczony. Potencjalny klient może zdecydować, czy chce zapoznać się z jego treścią.
  • rozwinięta – pojawia się dopiero po kliknięciu baneru reklamowego, jest to pełna wiadomość z przygotowaną dla odbiorcy ofertą. Taki e-mail może zawierać elementy graficzne, animacje, tekst, linki czy CTA. Opłaty za reklamę pobierane są dopiero w momencie wyświetlenia tej formy reklamy.

Gmail reklamy sponsorowane – zalety

Gmail reklamy sponsorowane można precyzyjnie targetować, a także docierać do potencjalnych klientów w odpowiednim czasie. Podczas przeglądania poczty użytkownik nastawiony jest na przyjmowanie różnych informacji, dlatego taka forma reklamy nie jest zbyt nachalna. Ponadto takie treści sponsorowane w Gmailu mają stosunkowo niski koszt CPC, a efekty kampanii są mierzalne i można je monitorować na bieżąco w celu optymalizacji.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę