Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Google Analytics 4

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Google Analytics 4

Google Analytisc 4 to nowe i ulepszone darmowe narzędzie, które umożliwia obserwowanie i analizowanie działań w obrębie strony internetowej. Dzięki temu analityka internetowa będzie jeszcze bardziej skuteczna i dostarczy wartościowej wiedzy na temat ścieżki zakupowej konsumentów. Nowe funkcje dostosowane są do zachodzących zmian w sieci i uwzględniają wykorzystanie sztucznej inteligencji do generowania jeszcze lepszych raportów.

Google Analytics 4 w porównaniu do Google Universal Analytics

GA4 to platforma, która działa niezależnie od dotychczasowo wykorzystywanej przez właścicieli stron UA. Do najważniejszych różnic między tymi dwoma narzędziami można zaliczyć m.in.:

  • inny wygląd panelu, który ma bardziej uproszczoną wersję;
  • zbieranie informacji oparte o zdarzenia, a nie bazujące na sesjach;
  • pojawienie się współczynnika zaangażowania i inna rola współczynnika odrzuceń;
  • wykorzystanie sztucznej inteligencji do przewidywania trendów i możliwych zdarzeń na stronie.

Google Analytics 4 – czym się wyróżnia?

Nowe narzędzie od Google zostało zaprojektowane tak, aby skutecznie pomagać w następujących obszarach:

  • zobrazowanie ścieżki zakupowej klienta, dzięki gromadzeniu danych z aplikacji mobilnych i stron internetowych;
  • większa kontrola danych użytkowników, poprzez zbieranie informacji bez użycia plików cookies;
  • sugestie dotyczące działań, oparte na prostych modelach i wygenerowane dzięki funkcji prognozowania;
  • automatyczne zbieranie informacji z różnych miejsc, bez konieczności wprowadzania dodatkowych ustawiań.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę