Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Google Search Console

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Google Search Console

Google Search Console to darmowa usługa Google w formie platformy, która umożliwia zarządzenie stroną internetową i monitorowanie jej pozycji w wynikach wyszukiwania. W GSC znajduje się wiele kluczowych danych o witrynie, które po zestawieniu ze sobą i wnikliwej analizie są wartościowym źródłem wiedzy. Umiejętne korzystanie z zawartych informacji na platformie można wykorzystać między innymi do poprawy widoczności strony w sieci oraz lepszego odbioru witryny przez wyszukiwarkę Google.

Google Search Console – zakres działań

Właściciel strony internetowej może sprawdzić w Google Search Console między innymi poziom ruchu organicznego na swojej witrynie. Znajdą się tam również informacje o tym, co powoduje wyświetlanie się danej strony w wynikach wyszukiwania oraz dane związane z dopasowaniem witryny do urządzeń mobilnych. Jest to również źródło wiedzy dotyczące problemów z indeksowaniem, linkami i odnośnikami oraz wszystkimi innymi problemami, które mogą negatywnie wpłynąć na widoczność strony.

Google Search Console – wykorzystanie

Dane z Google Search Console wykorzystywane są najczęściej przez specjalistów od SEO. Pomagają one w opracowaniu strategii pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce. Informacje o tym, co generuje ruch i jak reagują użytkownicy, można wdrożyć również w kampanie Google Ads. Taka wiedza pozwoli skutecznie przyciągnąć potencjalnych klientów, zwiększyć konwersję, poziom CTR lub ROAS.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę