Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Harmonogram Wyświetlania Reklam

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Harmonogram Wyświetlania Reklam

Harmonogram wyświetlania reklam

Harmonogram wyświetlania reklam to narzędzie, które umożliwia określenie, w jakim czasie reklamy mają się wyświetlać użytkownikom w wyszukiwarce internetowej. Domyślnie kampanie Google Ads pokazują treści reklamowe codziennie i cały czas, niezależnie od godziny, natomiast w harmonogramie można to zmienić.

Harmonogram wyświetlania reklam – opcje modyfikacji

W harmonogramie można wprowadzić indywidualne preferencje i zasady związane z wyświetlaniem się reklam w wynikach wyszukiwania. Możliwe opcje do wyboru:

  1. określenie dni tygodnia oraz godzin, w których będą pojawiały się reklamy,
  2. dostosowanie stawek za reklamy, czyli zmniejszenie lub zwiększenie kwoty w wyznaczone dni, a także godziny.

Harmonogram wyświetlania reklam – zalety

Ustalenie własnych preferencji w harmonogramie sprawi, że reklamy będą wyświetlane tylko wtedy, kiedy tego chcesz. Jeśli takie ustawienia bazują na wiedzy i zbieranych danych o grupie docelowej, można zwiększyć skuteczność reklam i zawsze precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę