Harmonogram wyświetlania reklam
Harmonogram wyświetlania reklam to narzędzie, które umożliwia określenie, w jakim czasie reklamy mają się wyświetlać użytkownikom w wyszukiwarce internetowej. Domyślnie kampanie Google Ads pokazują treści reklamowe codziennie i cały czas, niezależnie od godziny, natomiast w harmonogramie można to zmienić.
Harmonogram wyświetlania reklam – opcje modyfikacji
W harmonogramie można wprowadzić indywidualne preferencje i zasady związane z wyświetlaniem się reklam w wynikach wyszukiwania. Możliwe opcje do wyboru:
- określenie dni tygodnia oraz godzin, w których będą pojawiały się reklamy,
- dostosowanie stawek za reklamy, czyli zmniejszenie lub zwiększenie kwoty w wyznaczone dni, a także godziny.
Harmonogram wyświetlania reklam – zalety
Ustalenie własnych preferencji w harmonogramie sprawi, że reklamy będą wyświetlane tylko wtedy, kiedy tego chcesz. Jeśli takie ustawienia bazują na wiedzy i zbieranych danych o grupie docelowej, można zwiększyć skuteczność reklam i zawsze precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów.