Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Instagram

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Instagram

Instagram aplikacja należąca do firmy Meta, której założycielem, prezesem i dyrektorem generalnym jest Mark Zuckerberg. Korzystanie z tego portalu społecznego jest bezpłatne. Podając niezbędne dane, każdy może założyć tam swoje konto i korzystać z dostępnych funkcji. Instagram to medium, w którym dużą rolę odgrywa obraz i to on jest głównym źródłem komunikacji między użytkownikami. To miejsce, w którym ludzie dzielą się swoimi zdjęciami i krótkimi filmikami, a wszystkie publikacje dostępne są na ich indywidualnych kontach.

Instagram – najważniejsze pojęcia związane z aplikacją

Nazwa użytkownika – każde konto na Instagramie musi mieć swoją unikalną nazwę. Mogą one brzmieć podobnie, natomiast wizualnie muszą się od siebie różnić.

Post – może być w formie zdjęcia lub krótkiego filmu, który po opublikowaniu dostępny jest na profilu użytkownika.

Hasztag – pomaga kategoryzować opublikowany materiał. Tworzy się go przy pomocy znaku # i umieszcza w opisie postu. Dzięki niemu łatwo odnaleźć zdjęcia lub film w danej tematyce.

Reels (rolki) – krótkie, dynamiczne filmiki trwające do 60 sekund. Materiały można przygotować bezpośrednio w aplikacji.

Relacja – materiał, który dostępny jest na profilu użytkownika tylko przez 24 godziny. Po tym czasie znika, chyba że użytkownik doda go do wyróżnionych relacji dostępnych na swoim profilu.

Instagram a konto firmowe

Instagram to doskonałe miejsce do prowadzenia konta firmowego. Użytkownicy mogą być w stałym kontakcie z marką i obserwować na bieżąco jej działania. To prosty sposób na zbudowanie relacji z potencjalnymi klientami i zainteresowane ich produktem lub usługą. Do pozyskania klientów warto wykorzystać na tym portalu kampanie PPC.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę