Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Inteligentne cele w Google Ads

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Inteligentne Cele

Inteligentne cele

Inteligentne cele wykorzystują uczenie maszynowe do wytypowania spośród wszystkich sesji na danej stronie internetowej ok. 5% tych, które z dużym prawdopodobieństwem zakończą się konwersją. Dzięki temu, że inteligentne cele opierają się na rzeczywistych danych pochodzących z analizy zachowań użytkowników, bardzo pomagają optymalizować kampanie Google Ads. Parametry, które brane są pod uwagę w wyborze jakościowych sesji to m.in. czas wizyty, liczba odwiedzonych podstron czy lokalizacja potencjalnego klienta.

Inteligentne cele – wymagania

Chcąc korzystać z inteligentnych celów na stronie internetowej, należy spełnić kilka istotnych wymagań Google:

  1. Połączyć konto Google Ads z kontem Analytics.
  2. W panelu Analytics w ciągu 30 dni musi pojawić się minimum 500 sesji wygenerowanych przez reklamy Google Ads.
  3. W ciągu 30 dni widok raportów nie może odbierać więcej niż 10 mln sesji.
  4. W zakładce „Udostępnianie danych” na koncie Analytics musi być włączona opcja „Produkty i usługi Google”.

Inteligentne cele – zastosowanie

Wykorzystując wiedzę z raportów o inteligentnych celach, zawartych w Analytics, można w prosty sposób optymalizować reklamy Google Ads. Zebrane dane pomogą w samodzielnym określeniu najlepszej stawki CPC, a dzięki świadomemu zarządzeniu budżetem reklamowym, poprawi się skuteczność wyświetlanych reklam.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę