Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kampania DSA

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Kampania DSA

Kampania DSA

Kampania DSA (Dynamic Search Ads) to jedna z form Google Ads, która polega na wyświetlaniu użytkownikom dynamicznych reklam w wynikach wyszukiwania. To bardzo zautomatyzowana i skuteczna metoda zainteresowania potencjalnych klientów ofertą firmy. Taki rodzaj kampanii sprawdzi się najlepiej dla witryn, które są dobrze zoptymalizowane, dzięki temu system będzie mógł bez problemu odczytać na niej treść i stworzyć odpowiednią reklamę.

Kampania DSA – zasada działania

Kampania DSA wyróżnia się od innych formatów reklamowych swoją dynamiką. Treści tworzone są automatycznie na podstawie zbieranych danych i wpisywanych w wyszukiwarkę wyrażeń. Ta kampania nie wykorzystuje słów kluczowych, natomiast reklama dopasowuje się do tego, czego poszukuje użytkownik. Wystarczy stworzyć opis reklamy, a nagłówek oraz adres URL będą automatycznie tworzone przez Google na podstawie wskazanej strony internetowej.

Kampania DSA – zastosowanie i zalety

Kampanie Google Ads oparte na dynamicznych reklamach w wyszukiwarce sprawdzą się dla sklepów internetowych, które mają bardzo duży asortyment produktów lub usług. Dzięki wielu opcjom targetowania i automatycznemu procesowi dopasowania reklamy do użytkownika można zwiększyć konwersję, a także zwrot z inwestycji. To również możliwość dotarcia do osób, które nie miałyby styczności z reklamą, jeśli byłaby oparta na słowach kluczowych. Ponadto kampanie DSA są stosunkowe proste w tworzeniu i łatwe w obsłudze, dzięki temu oszczędzisz czas.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę