Kampania DSA
Kampania DSA (Dynamic Search Ads) to jedna z form Google Ads, która polega na wyświetlaniu użytkownikom dynamicznych reklam w wynikach wyszukiwania. To bardzo zautomatyzowana i skuteczna metoda zainteresowania potencjalnych klientów ofertą firmy. Taki rodzaj kampanii sprawdzi się najlepiej dla witryn, które są dobrze zoptymalizowane, dzięki temu system będzie mógł bez problemu odczytać na niej treść i stworzyć odpowiednią reklamę.
Kampania DSA – zasada działania
Kampania DSA wyróżnia się od innych formatów reklamowych swoją dynamiką. Treści tworzone są automatycznie na podstawie zbieranych danych i wpisywanych w wyszukiwarkę wyrażeń. Ta kampania nie wykorzystuje słów kluczowych, natomiast reklama dopasowuje się do tego, czego poszukuje użytkownik. Wystarczy stworzyć opis reklamy, a nagłówek oraz adres URL będą automatycznie tworzone przez Google na podstawie wskazanej strony internetowej.
Kampania DSA – zastosowanie i zalety
Kampanie Google Ads oparte na dynamicznych reklamach w wyszukiwarce sprawdzą się dla sklepów internetowych, które mają bardzo duży asortyment produktów lub usług. Dzięki wielu opcjom targetowania i automatycznemu procesowi dopasowania reklamy do użytkownika można zwiększyć konwersję, a także zwrot z inwestycji. To również możliwość dotarcia do osób, które nie miałyby styczności z reklamą, jeśli byłaby oparta na słowach kluczowych. Ponadto kampanie DSA są stosunkowe proste w tworzeniu i łatwe w obsłudze, dzięki temu oszczędzisz czas.