Kierowanie geograficzne
Kierowanie geograficzne wykorzystywane jest przez kampanie Google Ads i oznacza targetowanie reklamy na konkretną lokalizację. Możesz precyzyjnie określić w jakim kraju, regionie czy mieście Twoje komunikaty reklamowe będą wyświetlane odbiorcom. Oznacza to, że osoby spoza wybranej przez Ciebie lokalizacji geograficznej nie zobaczą Twojej reklamy.
Kierowanie geograficzne o szerokim charakterze
W kampaniach Google Ads możesz zastosować tzn. szerokie kierowanie geograficzne. Dzięki takiej konfiguracji reklamy będą mogły dotrzeć nie tylko do osób, które znajdują się w wybranej lokalizacji, ale również do tych, którzy interesują się danym obszarem geograficznym.
Kierowanie geograficzne – zalety
Kierowanie geograficzne pomaga zwiększyć ROI, czyli zwrot z inwestycji na rzecz kampanii reklamowych. Określając konkretne obszary i lokalizacje masz możliwość dotarcia do konsumentów, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani ofertą firmy. Targetowanie w ten sposób reklam zwiększy również konwersję, co przełoży się na zysk dla przedsiębiorstwa.