Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kierowanie Geograficzne

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Kierowanie Geograficzne

Kierowanie geograficzne

Kierowanie geograficzne wykorzystywane jest przez kampanie Google Ads i oznacza targetowanie reklamy na konkretną lokalizację. Możesz precyzyjnie określić w jakim kraju, regionie czy mieście Twoje komunikaty reklamowe będą wyświetlane odbiorcom. Oznacza to, że osoby spoza wybranej przez Ciebie lokalizacji geograficznej nie zobaczą Twojej reklamy.

Kierowanie geograficzne o szerokim charakterze

W kampaniach Google Ads możesz zastosować tzn. szerokie kierowanie geograficzne. Dzięki takiej konfiguracji reklamy będą mogły dotrzeć nie tylko do osób, które znajdują się w wybranej lokalizacji, ale również do tych, którzy interesują się danym obszarem geograficznym.

Kierowanie geograficzne – zalety

Kierowanie geograficzne pomaga zwiększyć ROI, czyli zwrot z inwestycji na rzecz kampanii reklamowych. Określając konkretne obszary i lokalizacje masz możliwość dotarcia do konsumentów, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani ofertą firmy. Targetowanie w ten sposób reklam zwiększy również konwersję, co przełoży się na zysk dla przedsiębiorstwa.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę