Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kliknięcia z Konwersją

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Kliknięcia z Konwersją

Kliknięcia z konwersją

Kliknięcie z konwersją to możliwość śledzenia podjętych interakcji użytkowników z daną reklamą. To sposób na zmierzenie efektywności działań reklamowych wykorzystywany przez kampanie Google Ads. Ten rodzaj monitorowania konwersji pokazuje unikalną liczbę działań wykonanych po kliknięciu baneru reklamowego. Nawet jeśli użytkownik zrealizuje więcej niż jedną pożądaną konwersję na stronie internetowej, to w tym modelu zapisze się ona jako pojedyncza.

Kliknięcia z konwersją – techniczne aspekty

Żeby móc śledzić kliknięcia z konwersją, należy odpowiednio przygotować do tego swoją stronę internetową. Kluczowym elementem jest umieszczenie w witrynie specjalnego kodu śledzącego, który pomoże zbierać dane o wykonanych działaniach użytkowników. Istotne jest, aby kod znalazł się na podstronie, którą użytkownik widzi po wykonaniu pożądanej przez reklamodawcę konwersji.

Kliknięcia z konwersją – zalety

Kliknięcia z konwersją są wartościowym źródłem wiedzy, jeśli chodzi o skuteczność kampanii reklamowych. Niskie wyniki mogą oznaczać, że kreacje należy zoptymalizować, ponieważ nie przynoszą określonych zysków i interakcji. Dlatego warto wykorzystywać ten współczynnik w swoich działaniach marketingowych i na bieżąco monitorować jego wyniki.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę