Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Końcowy adres URL

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Końcowy adres URL

Końcowy adres URL nazywany jest inaczej stroną docelową. To dokładny adres strony lub podstrony, na której znajdzie się użytkownik po kliknięciu reklamy. Końcowy adres powinien precyzyjnie kierować do miejsca związanego tematycznie z banerem reklamowym, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wystąpienia konwersji. W nazwie strony warto również zawrzeć słowa kluczowe, zwłaszcza jeśli reklama wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania.

Końcowy adres URL a adres wyświetlany

Zgodnie z zasadami obowiązującymi w Google końcowy adres URL musi mieć tę samą domenę, co adres wyświetlany. Nie oznacza to jednak, że te nazwy nie mogą się od siebie różnić. Przy tworzeniu reklam możesz spersonalizować wyświetlany link, który będzie nawiązywał bezpośrednio do strony docelowej.

Końcowy adres URL – dodatkowe parametry

W końcowym adresie URL nie można używać przekierowań między domenami. Dozwolone jest natomiast wykorzystywanie szablonu śledzenia, który za pomocą parametrów URL pomoże Ci dopasować link strony docelowej. To bardzo przydatna opcja, kiedy tworzy się np. kampanie Google Ads. Dzięki temu możesz śledzić kliknięcia w określonych reklamach i wykorzystywać tę wiedzę do optymalizacji swoich kampanii.

 

Pojęcie to wykorzystywane jest w kampaniach PPC

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę