Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Konwersje Wspomagane w Google Ads

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Konwersje Wspomagane w Google Ads

Konwersje wspomagane w Google Ads

Konwersje wspomagane w Google Ads mają duże znaczenie i warto je wykorzystywać do optymalizacji swoich kampanii. Gromadzone informacje można sprawdzić w darmowym narzędziu – Google Analytics. Dane pokazują podjęte przez klientów działania oraz źródła tych aktywności w całej ścieżce zakupowej. W raporcie znajduje się również wartość określająca, jak wiele poszczególnych konwersji wspomagających przypada na konwersję po ostatnim kliknięciu. Dzięki temu można zweryfikować, czy kampanie Google Ads są istotnym źródłem w procesie zakupowym.

Konwersje wspomagane w Google Ads a analiza raportu w Google Analytics

Droga klienta do zakupu produktu lub usługi nie zawsze jest prosta. Często składa się na nią wiele czynników i duże znaczenie w całym procesie mają właśnie konwersje wspomagane. Warto analizować dostępny raport w Google Analytics, który znajduje się w zakładce ścieżki wielokanałowe. Dane pomogą określić, czy podjęte działania reklamowe przekładają się na pozyskanie nowych klientów lub dokonanie przez nich zakupów na stronie.

Konwersje wspomagane w Google Ads – optymalizacja reklam

Analiza konwersji wspomaganych jest pomocna przy optymalizacji kampanii Google Ads. Ważne, aby umiejętnie interpretować zebrane dane. Nawet jeśli płatne wyniki wyszukiwania nie przyczyniają się w znacznym stopniu do ostatecznej konwersji na stronie, może się okazać, że są istotnym źródłem pierwszego kontaktu klienta z firmą i nie należy zupełnie z nich rezygnować. Dlatego analiza takich informacji pomoże skutecznie targetować reklamy w wyszukiwarce.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę